Wpis z mikrobloga

@laufer: Źle się wyraziłem - nie chodzi o statystyki typu siła, tylko współczynniki umiejętności. Poza tym, moja postać ma 32 lata, jeszcze nie kwalifikuje się do degradacji siły.
  • Odpowiedz
@Onde: Czyli przez ranne masz redukcję o połowę.

Lekka rana sprawia, że bohater nie może w następnym kwartale uczestniczyć w misji. Może jedynie produkować zasoby w wiosce, ale wytwarza ich jedynie połowę normalnej wartości.
  • Odpowiedz
@laufer: Czytałem instrukcje wielokrotnie, ale po prostu chciałbym mieć potwierdzenie, że ma to swoje odzwierciedlenie w ogólnie dostępnej karcie, a nie tylko na tajnym arkuszu. Oczywiście nie ma to na celu podważenia zasady zaufania, po prostu wiedza byłaby pomocna przy kolejnych akcjach, które zakończyłyby się ranami.
  • Odpowiedz
@lacuna Czy podczas walki można atakować sojuszników(np.walczymy ze slowianami i wtedy atakuje jednego z towarzyszy), nie mówię o takim ataku od czapy ale jakoś umotywowanym fabularnie?
  • Odpowiedz
@RobertoCecon: W granicach wyznaczonych przez zasady, które mam nadzieję przeczytałeś :> Wiem, że postać Queltasa oraz jarlowie są na Twojej czarnej liście i atak na nich ma uzasadnienie. Natomiast atak na tych, którzy nie kibicowali Ci w walce albo rzucili jakieś niepochlebne opinie traktuję jako griefing.
  • Odpowiedz
@lacuna Jeszcze mam pytanie co do broni jaką walczymy w misjach, wybieramy ją przed jakąś misją i nie możemy już potem zmienić czy jest ona z góry narzucona? Czy broń wpływa na styl walki, np. Topór jest skuteczniejszy przeciw opancerzonym przeciwnikom, czy porostu liczą się tylko staty siła, walka, technika? Tak pytam bo to moja pierwsza styczność z tego typu grami.
  • Odpowiedz
@lacuna: przeglądając kartę postaci mam jedno pytanko. Wiem, że nie można wszystkiego idealnie zgrać lecz jednak. Nie rozumiem jak przydzielane zostały punkty siły/walki patrząc pod kątem profesji gracza. Raczej niezbyt wielu farmerów miało większą siłę niż kowale.
  • Odpowiedz
@orlando74: Kowale mieli +2 do siły w porównaniu z resztą profesji. Pozostałe bonusy były zależne od wieku, a statystyki bazowe były losowane z przedziału 5-15 (5x k3).
  • Odpowiedz