Wpis z mikrobloga

@blogger: ojej, jaka rozmowa. Oczywiście, że tytuł spłycony będzie się lepiej sprzedawał, bo trafi to większej ilości ludzi, ale żeby fpsa z domieszką rozwoju postaci postrzegać jako NOWOCZESNE podejście do gier to top kek xD

A mechaniki w grach rpg nie są archaiczne, tylko nastawione na określone grono odbiorców, które ma jednak wyższe wymagania, niż pew-pew do supermutatnów. Trzeba oddać twórcom gier i dziennikarzom growym - ładnie sobie urobili spore grono
@Lisaros: Zgadzam się z tym w 100% - wiele starych gier miało tak zaawansowane mechaniki o jakich w dzisiejszych produkcjach można sobie pomarzyć, ale wymagały za dużo myślenia i twórcy je sobie odpuścili :/

Nie wiem czy o jest wina lenistwa graczy, czy ich cofającego się IQ u młodszego pokolenia :/

Chociaż sam się czasem łapię na tym, że posiadając wiele gier w bibliotece wybieram te które są prostsze w obsłudze
@blogger: Za każdym #!$%@? razem rozjebują mnie psychofani twierdzący, że "tylko widok izometryczny hurr, inaczej to nie jest fallout durr" Fallout był tak zajebisty nie przez perspektywę, tylko przez fabułę i dialogi. Zresztą sami twórcy o tym mówili, że chcieli by w 3D ale nie było możliwości technicznych żeby tak zrobić całą grę. Więc zrobili tylko gadające głowy do dialogów. Zresztą New Vegas udowodnił, że można. A to, że bethesda ma
@blogger: Nie bardzo ciebie rozumiem koleś, niby zachowujesz się jak fan klasycznych Falloutów a grałeś w czwórkę? xD

W 4 pograłem półgodziny u znajomego i zwyczajnie miałem dosyć, ileż można grać w tego Skyrima. Jeżeli kupiłeś oryginał to się przyczniłeś do tego, że gry idą w tym właśnie kierunku. Mnie ta gra znudziła zaraz na starcie, a nie spodziewałem się po niej kompetnie nic, żeby to przejść to trzeba naprawdę nie
@DiscoKhan: owszem, urabiali, to była i często jest koooperacja, gdzie dziennikarz ma materiały od wydawców, a ten w zamian ma "hajp". Przecież te tytuły GOTY dla Obliviona swego czasu nie wzięły się znikąd ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mało tego, swego czasu dziennikarze stali się tak bezczelni, że bronili nawet najbardziej niedorzeczne praktyki twórców gier i ich samych, jak to miało miejsce np. przy Mass Effect 3, kiedyś
Kiedyś gry robiły nerdy dla nerdów liczyła się trudność i długość rozgrywki nie było #!$%@? kompasow czy wskazowek. Fallout od Tactica w góre to Oblivion w świecie postapo. Bethesda #!$%@?ła dobry tytuł niczym Disney Star Wars
@DiscoKhan: Poza tym lubię wszystkie części Fallouta - po prostu w nowszych częściach brakuje mi pewnych elementów ze starszych ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I chciałbym zobaczyć jedną odsłonę Fallouta (nawet jako całkiem odrębny tytuł robiony przez innego developera) w wersji izometrycznej - bo wg mnie jest w tym spory potencjał.
@blogger: Ja się właśnie zagrywam w F4 na xboxie bo weszło za darmoszkę. Muszę powiedzieć, że gra jest miodna pod warunkiem, że traktuje się ją jako strzelankę/sandboxa w świecie Fallouta. :D

Żeby nie było, jestem wielkim fanem serii i wszystkie części mam oblatane po kilka razy (nawet Tacticsa :-P)

Zobaczycie jakim crapem będzie F76, wtedy dopiero wywalicie wiadro gówna na najnowsze dziecko Bethesdy :P