Wpis z mikrobloga

Bardzo wiele osób (na Wykopie i poza nim) narzeka na #morele @morele_net gdyż podobno reklamacje u nich nie należą do najprzyjemniejszych doświadczeń, dlatego postanowiłem osobiście to sprawdzić i zdawać relację na bieżąco pod tagiem #morelowareklamacja ( ͡° ͜ʖ ͡°). Zobaczymy czy jest tak źle jak piszą i zapraszam do obserwowania.

Dokładnie 30 dni przed końcem gwarancji producenta padł mi Sapphire Radeon R9 390. Widocznie stażysta na linii produkcyjnej źle wpisał w Excelu datę planowanego postarzania ( ͡ ͜ʖ ͡). Jak tylko pojadę po moje pudełko od karty żeby wpisać numer seryjny (na karcie jest on niestety pod metalowym backplate) to zgłaszam RMA na stronie moreli.

Kalendarium:
1.04.2018 - karta zdechła na dobre
2.04.2018 - składam zgłoszenie RMA na stronie moreli

Mogą być zainteresowani: #amd #sapphire #pcmasterrace (do kolejnych wpisów już nie zawołam tych tagów)

Obraz poglądowy.
w.....y - Bardzo wiele osób (na Wykopie i poza nim) narzeka na #morele @morele_net gd...

źródło: comment_ZPa7sIkFVP3jkbWgEITquOFABHyK5Bev.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wysuszony: reklamowałem R9 380 też od Sapphire i po miesiącu przyszła nowa kurierem. Bez żadnej informacji, nigdzie. Tylko zadzwonił kurier że zaraz będzie ¯(ツ)
  • Odpowiedz
@wysuszony: Mogę cidorzucić 3 historie reklamacji w morele.net - kazda zakończona bez problemu i jedną historie 4 miesieczną telenowelę reklamowania w x-kom k---y i komputery
  • Odpowiedz