Wpis z mikrobloga

@plastic11: Nie, reżyserują wydawcy i producenci. Ja jestem w zespole, który odpowiada za to, żeby było widać i słychać i jako jedyni wiemy co robić, gdy nie widać albo nie słychać ( ͡° ͜ʖ ͡°) (tak w skrócie).
  • Odpowiedz
@lemkoo: i widzisz, MotoGP ( ͡° ͜ʖ ͡°) Idealnie trafiłeś w clou mojego pytania ;) Zastanawiałem się właśnie w jaki sposób operatorzy transmisji łączą obraz i dźwięk (zwłaszcza przy przełączaniu kamer, zauważyłem że dźwięk podąża za obrazem z ~sekundą opóźnienia, ale nie zawsze). Inną kwestią jest pytanie kogo śledzą operatorzy kamer, czy mają jakieś wytyczne? Jeśli tak, to czy podawane na początku czy cały czas na
  • Odpowiedz
  • 19
@noriad: wizja i dźwięk są miksowane oddzielnie. Zasada jest taka, że dźwięk podąża za wizją. F1 to trochę inna liga, to jedna z największych (jeżeli nie największa produkcja TV na żywo). Jest kilka zespołów, które realizują, np. realizacja kamer z toru, realizacja kamer z bolidów/kasków, realizacja powtórek, Team Radio... i to wszystko schodzi do głównego realizatora który miksuje to z kamerami z PIT stopów, heli itp. Dźwiękowcy realizują dźwięk w
  • Odpowiedz