Wpis z mikrobloga

@helmutkoll żeby miejsce gdzie się je nie było przy drodze do łazienek. Próbujesz zjeść kanapkę i co chwila: '' smacznego. Dwfiefkuje. ''
Miejsce żeby można było usiąść i spokojnie porozmawiać przez telefon, czy to w sprawach zawodowych czy prywatnych.
@helmutkoll: automat z zimnymi napojami, duza lodówka, mikrofala, zmywarka, zestaw naczyń i przede wszystkim wygodne krzesla w 'kantynie' a tak serio, to w takim miejscu do odpoczynku jest wazny dostęp SWIATŁA DZIENNEGO serio + gniotki odstresowujące i jestes the best :)
@Coolek: Słuchaj, podważasz 10 lat doświadczenia pracy z małymi i największymi korporacjami, które dbają o pracowników. Wypraszam sobie, tym bardziej, że skreślasz wszystko co napisałem, po czym wymieniasz niektóre z tych samych rzeczy. Udogodnienia, które wymieniam, sprawiają, że pracownicy zostają dłużej w pracy, albo jesli chcą się rozerwać nie wychodzą z budynku (5 min) nie idą do baru nieopodal (5 min) gdzie spędzają za dużo czasu (30 min) aby wrócić (10min)
@silentpl bzdury, pracowałem w największych bankach inwestycyjnych, w konsultingu strategicznym i doradztwie m&a. Wszystkie wspomniane przez ciebie "udogodnienia" to rzeczy całkowicie zbędne do pracy, stosowane jedynie przez firmy które nie mają do zaoferowania pracownikowi nic innego, niż lepsze biuro.
@Coolek: Banki są nudne. Moi klienci to potentaci software, a Ci mają bardziej zrelaksowaną atmosferę i pracowników którzy wymagają aby takie udogodnienia były, w przeciwnym razie ida gdzies indziej.
@silentpl Większość rzeczy wymienionych przez ciebie służy tylko ludziom którzy się #!$%@? w pracy, czyli Marketingowi, HR i innym działom zewnętrznym. Ci którzy zarabiają kasę i są zmotywowani do siedzenia w pracy beda tylko się #!$%@?. Ale jak sam wspomniałeś, pracujesz w konsultingu, twoim zadaniem jest wymyślać takie głupoty i przekonywać ludzi, że są potrzebne.
@Coolek: 90% tego co sugeruję to ergonomia, a tu już są faktyczne kwoty które są mierzone w miliardach poprzez stracone godziny pracy w wyniku chorób, wolniejszej pracy oraz obrotu pracowniczego (odejść z pracy).
Reszta to metody zachęcenia i utrzymania młodych, którzy w dzisiejszych czasach oczekują udogodnień.
Ci zmotywowani o których mówisz, brzmią typowo jak bankierzy, a tych posadzisz na kolcach a im nie będzie to przeszkadzało, bo dopiero wrócili z kibla
@helmutkoll ekspres zawsze jest, ale z mlekiem różnie.

Do tego parking z numerowanymi miejscami (przypisane do pracownika) ideał to podziemnym w biurowcu.
I w WC papierowy ręcznik, a nie te idiotyczne suszarki.

Oraz otwierane okna a nie tylko klima.
Super jakby był jakiś taras gdzie można wypić kawę.

No i przy wejściu z parkingu maszyna do czyszczenia butów (jak w hotelach).

Woda w małych (0,7 lub 0,5 l) butelkach, a nie te
@helmutkoll

Absolutny mus to dobra kuchnia:
- duża lodówka
- mikrofalówka - tyle sztuk by nie było zbyt dużych kolejek w porze obiadowej
- dobry ekspres z dobrą kawą i spienionym mlekiem (dodatkowe punkty za czekoladę do picia)
- mile widziany fajny wybór herbat

Poza kuchnią:
- nie wiem jaka branża, ale odpowiednia liczba pokojów na spotkania (chyba, że nie robisz openspace, to mniej pokojów będzie trzeba)
- pokój z piłkarzykami /
@helmutkoll Lodówka, mikrofala(a najlepiej więcej niż jedna), ekspres do kawy, maszyna do gotowania jajek, zmywarka, czajnik, dużo kubków, szklanek, talerze, sztućce, filiżanki, zimne napoje (odpłatnie lub bezpłatnie), automat do wody pitnej.
@helmutkoll: Pracownik ma być posłuszy pracodawcy i być na jego każde skinienie i czuć respekt i wystarczą mu narzędzia potrzebne do pracy a nie jakieś krzesełka, xboxy czy inne ekspresy, w dupach wam się poprzewracało.
@helmutkoll: Na pewno ekspres do kawy, czajnik, lodówka i mikrofalówka, przydatna także zmywarka(ale najlepiej wtedy żeby była osoba odpowiedzialna za utrzymanie czystości i wkładanie/wyciąganie naczyń, bez tego syf będzie). U mnie ekspres jest na mleko w proszku, nie muszę chyba dodawać, że wszyscy piją czarną z dolanym(przyniesionym przez siebie) mlekiem? Takie mleko do kawy(czy płatków) jest super sprawą, możesz kupić lodówkę z systemem chłodzenia soków, ale tam mleko wlewać. ( ͡
@silentpl xD cumplu, ale to Polska, za daleko idziesz z tym korpo coachingiem, u nas też próbowali, oddzielne pomieszczenie z kompami w kafeterii na "self learning" czy tam coś i nikt z tego nie korzysta xD (30min na cały dzień na posiłek a ci jeszcze chcą byś w tej salce się "odprężał")
@helmutkoll:
- duża lodówka
- mikrofalówka (jeśli zatrudniasz sporo osób to dwie)
- stoły i krzesła, w ilości dopasowanej do ilości pracowników
- czajnik elektryczny
- fajnym bajerem w pracbazie były darmowe jabłka, 1-2 razy w tygodniu stawiali w kuchni kilka skrzynek jabłek i kto chciał to brał
- szafki na kubki
- firmowe talerze, miski i sztućce też fajna rzecz, niby z pudełka też można jeść ale z talerza przyjemniej
@helmutkoll: duzy wybór napojów typu kawa/herbata/kakało/herbata rozpuszczalna

Jeśli praca biurowa to zobacz czy "gamingowe" fotele nie wyjda w tej samej cenie co zwykłe biurowe, bo moga byc dużo wygodniejsze / 2 monitory na stanowisko pracy to minimum.