Wpis z mikrobloga

To nie miasto było/jest nieprzygotowane na śnieg. To #!$%@? KIEROWCY na swoich letnich oponkach zostali zaskoczeni przez śnieg. Janusze, które myślą, że jak nie ma śniegu to wydymali system jeżdżąc na letnich.

#oswiadczenie #gdansk
  • 35
  • Odpowiedz
  • 0
@darkdancerr nieee, ludzie po prostu wyszli wcześniej z domów, ja dziś po raz pierwszy od miesiąca miałem miejsce siedzące w tramwaju (a normalnie stoję jak Sardynka)
  • Odpowiedz
  • 5
Taaa bo zimowe tyyyleee daje. Tego roku kupiłem sobie nokiany wr D4, super opony #!$%@?. Leciutka górka, Matiz przede mną pięknie rusza a ja #!$%@? pół minuty z ESP podjeżdżałem...
  • Odpowiedz
@nicramnet:
Myślałem, że jestem rozważnym kierowcą, ale w tym roku to ja okazałem się takim cwaniaczkiem - kompletnie zapomniałem o zmianie opon i przypomniał mi o tym dopiero wczorajszy śnieg.
  • Odpowiedz
@strus77: dokładnie. Ja rozumiem nawaliło 50 cm śniegu. Ale ten max. 5 cm puszek, który spadł sparaliżował letnie opony. Dzisiaj w centrum widziałem janusza (druga broda i ten #!$%@? wąs wypisz wymaluj janusz) ślizgał się na tych swoich gówno oponkach jakby olej mu ktoś rozlał pod kołami :/
  • Odpowiedz
@nicramnet: Pierdlicie Hipolicie. W przesławnych czasach, których " #gimbynieznajo ", opon zimowych nie było i pieniacze nie płakali. Ja osobiście uznałem, że w dupie mam te wszystkie cyrki z oponami, wsadziłem na mieczysława całosezonowe i po drugiej zimie bardzo sobie chwalę. Za pół roku wymienię na kolejne takie same i gitara.
  • Odpowiedz
@ZasilaczKomputerowy: No to te zimówki pewnie są tyle warte co letnie. Właśnie miałem przyjemność jeździć i porównać wiele opon. Opony całoroczne, jezdzone w lato 35 stopni i więcej-cały czas jeździłem przestraszony, raz #!$%@? mnie z drogi, trzeba jeździć ostrożne.

Zimówki snow sport, tylko zimą jeżdzone, żadnych problemów poza lodem.