#pixelart #gamedev #retrocomputing Jak wiemy Pixelart jest modny ale wygląda źle. Co można zrobić by wyglądał lepiej? W moim odczuciu narzucić sobie ograniczenia z jakiejś starej platformy np C64 czy EGA I proba wyciśnięcia na takich ograniczeniach tego co robi demoscena. Jest to co prawda trudne ale wydaje się być opłacalne
@wytrzzeszcz: Jak to źle? Mi tam się wydaje, że na tym cały pic w tym polega, żeby było widać te małe kwadraciki, które nadają temu wszystkiemu niepowtarzalnego uroku.
@wytrzzeszcz: no nie wiem, zerknij sobie na dead cells, tam jest napracowanie. Moon hunters też wyglada nieźle. Co dokładnie masz na myśli mówiąc że na o-------l? Jakieś przykłady gierki?
Jak wiemy Pixelart jest modny ale wygląda źle.
Co można zrobić by wyglądał lepiej?
W moim odczuciu narzucić sobie ograniczenia z jakiejś starej platformy np C64 czy EGA I proba wyciśnięcia na takich ograniczeniach tego co robi demoscena. Jest to co prawda trudne ale wydaje się być opłacalne