Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +605
#krakow 50 zł za kiełbę w bułce + "oj, paragon mi się nie wydrukował".
źródło: G2gaV1kWYAAkCl5
Pobierz
mirko_anonim +19
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

Materiał Faktów Tvn z 06.12.2017. r na temat tego że dzieci w siódmej klasie są rzekomo zawalone lekcjami. W materiale jako "matka uczennicy siódmej klasy" występuje ta pani.
#4konserwy #polityka #neuropa
źródło: comment_TLItBVpIUE3ZFBaNDz7vIdxvM5EJuXCj.jpg
Pobierzźródło: comment_POg3oU1pJEWjKsrj5aqlWS2UqUNVIiHv.jpg
Pobierzźródło: comment_Usxxilp8iyWfZhn3DCdDZw60q9nMbv9t.jpg
Pobierz@Thorkill: No tak, jak startowała w wyborach do rady dzielnicy, to już przestaje być matką i traci prawo do wypowiadania się w temacie dzieci. xD
To tak jakby Elbanowskich ktoś nagle zaczął przedstawiać jako "zwykłych rodziców".
@enforcer: a za PEŁO wersja neuropejska xD
@danob99: Przecież to jest z setek przykładów manipulacji i propagandy w TVN z ostatnich paru miesiecy którym mógłbym podać.