Wpis z mikrobloga

Po rozmowach z min. @JanuszProgramowania i innymi Mirkami, namawianiu różowego i setkach kilometrów w podróżach jest i ona :
Civic 1.8 Sport, 2006r 130kk przebiegu potwierdzone NAPem , 2 właścicieli przede mną (udokumentowane raportem posiadania). Do auta jeszcze koła 16stki zimowe, pełna książka serwisowa wraz z fakturami, faktura zakupu auta (przez pierwszego właściciela) i wszystkie pierdoły z Hondy (broszurki,instrukcje,itp), raport z ubezpieczalni pusty tj,żadnych zgłoszonych szkód przez to auto i na tym aucie.
Mam je od piątku, przejechałem jakieś 300km i na chwilę obecną jestem zadowolony, z zalet :
Ciekawy design (wewnątrz i zewnątrz)
Mimo nietypowych zegarów są bardzo czytelne więc nie trzeba zbytnio odrywać wzroku od drogi
Auto fajnie się zbiera, przez elastyczny silnik przy rozpędzaniu się nie trzeba wachlować biegami (1>2>5)
6 biegowa skrzynia zawsze na propsie
Naprawdę dużo miejsca w środku, fajna opcja z składaniem tylej kanapy jednym ruchem ręki nawet jako kierowca
Początkowo wydawało mi się, że będą problemy z widocznością i parkowaniem ale póki co nie narzekam (duże lusterka też robią swoje)
Z wad
Focus MK2FL w hatchbacku prowadził się dużo pewniej (ale tu 17calowe felgi mogą robić swoje, w focusie miałem 16)
Audio gra ładnie, ale płasko (nie czuć takiej przestrzeni w dźwięku) do tego jako kierowca nie słyszę za bardzo głośników z tyłu mimo ustawionego na -2 (przód-tył)
Hałas przy wyższych prędkościach (140 i w górę) ale miałem tego świadomość kupując to auto

Brałem jeszcze pod uwagę Skode Octavie/Seata Leona/VW Golf5-6 (ale nie ma żadnego polecanego silnika benzynowego), Renaul Megan cabrio (ale w Holandii bez dachu to pojeździł bym może z miesiąc-półtora rocznie więc to bez sensu), Astre J (ale z silnikiem 1.4T i fajnym wyposażeniem musiałbym sporo dołożyć).
Nie brałem pod uwagę Mazdy 3 bo jakoś nie mój typ, Astra H wizualnie wygląda spoko ale depresyjne wnętrze odrzuca, Focusa 2/Audi A3 już miałem
Podsumowując Honda z mojej perspektywy nie miała konkurencji w tym segmencie.

#honda #civic #motoryzacja
Trique - Po rozmowach z min. @JanuszProgramowania i innymi Mirkami, namawianiu różowe...

źródło: comment_qbKJAbosuF8piw0bLqqtPCrV3WVrGK6Z.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Trique: jeździłem hondami od 4 do 7 gen i z silnikiem żadnych problemów, nawet z czujnikami :)

A ruda? wiadomo: tylne błotniki, klapa, w tym modelu (8 gen) chyba również dach z przodu.

@skethoo: bez przesady, to wszystko razem to pewnie półtorej godziny z przyniesieniem narzędzi łącznie :)

Pisałeś o niespodziance, to już myślałem, że jakaś dwumasa albo pompa albo coś za milion monet, a nie prosta obsługa
  • Odpowiedz
@Trique: ma sens z tym przebiegiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) co do samego auta to dopiero się skapnąłem jak napisałeś, że to nie ten konkretny Civic którego mi wcześniej podsyłałeś XD wygląda jak nówka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

czy to jest jakieś kłopotliwe w tym modelu?


@wonsz_smieszek: z filtrem paliwa to trochę tak, w przeciwieństwie do większości aut którymi jeździłem, tutaj filtr paliwa jest w... zbiorniku, i
  • Odpowiedz
@JanuszProgramowania: demontaż kanapy też nie jest problemem chyba, gorzej że zupełnie niepotrzebnie nagle przy wymianie filtra trzeba dać 150 zł ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Z błotnikami też nie ma problemu


to jest dla hondy większa rewolucja niż v-tec czy silnik diesla ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Nigdy nie
  • Odpowiedz
X nie ma już MS


@wonsz_smieszek: niestety nie ma, Honda ponoć zrobiła badania w których okazało się że wszyscy chwalą Magic Seats, ale mało kto używa... ja akurat używam ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Nie ma za co dziękować, swoje problemy rozwiązywałem czerpiąc z wiedzy innych, więc byłoby mi głupio gdybym nie pchnął tej wiedzy dalej w obieg ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Focus MK2FL w hatchbacku prowadził się dużo pewniej (ale tu 17calowe felgi mogą robić swoje, w focusie miałem 16)


@Trique: wieksze felgi powoduja pewniejsze prowadzenie, bo przy tej samej wielkosci kola, profil opony jest nizszy. A Focus jezdzil lepiej, bo pod wzgledem prowadzenia zamieniles siekierke na kijek - nic nie jezdzi lepiej w klasie kompaktow (a przyjamniej wtedy nie jezdzilo) niz Focus.
  • Odpowiedz
@wonsz_smieszek: no, czyli mialem racje, ze ta zmiana filtra paliwa to niespodzianka :D Mechanik mi mowil, ze zdziwil sie jak zobaczyl ile rg jest wpisanych na serwis przy 120k.
Magic seatsy sa super. Wszystko da sie przeozic, a niby hatchback :D
  • Odpowiedz
@skethoo: niespodzianka o tyle że kosztuje 100 zł więcej, ale to wciąż zwykła wymiana filtra, jak w każdym aucie sobie robisz co rok czy dwa :) Tutaj wystarczy tyle oparcie wyjąć, czyli sam filtr zamiast kwadransa to 45 minut :)
wonsz_smieszek - @skethoo: niespodzianka o tyle że kosztuje 100 zł więcej, ale to wci...
  • Odpowiedz