Wpis z mikrobloga

Chciałem tylko napisać, że terminy realizacji zamówień i poziom obsługi klienta w cyklomania.pl to normalnie mistrzostwo świata. Kolejne zakupy i paczka dociera w 24h. Dziękuję za uwagę

#szosa #rower
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tony_rogalik: Pomyśl, że ogarniają to tylko 3 osoby, 2 od zamówień dla klienta i u dystrybutorów, jedna od magazynu, kompletacji i wysyłek. W takich CR, czy bikestacji, jest ich naście, a jakość i terminy leżą (;
  • Odpowiedz
@fixie: wiem, dlatego właśnie jestem pełen podziwu, bo to co robią to kawał niesamowicie dobrej roboty. Organizacja i kultura pracy na najwyższym poziomie. Inne sklepy potrafią tak bardzo zawalić te obszary, że nawet mimo tego, że ceny bywają trochę lepsze, to więcej od nich niczego nie zamówię (raz wystarczyło).
  • Odpowiedz
@sedes: jeśli poszła reklamacja w ramach gwarancji, to cyklomania, jak każdy inny sklep, przekazuje temat to producenta/dystrybutora, a ten nie jest związany żadnym prawem co do terminu rozpatrzenia sprawy.
  • Odpowiedz
@fixie: ja się ostatnio jebnąłem i przez pomyłkę zamówiłem coś na Allegro z konta Bikestacji... i przyszło 2 dni później. Może im się poprawiło?

Sam tam miałem standardowo 2 i 3 tygodnie jeszcze rok temu.
  • Odpowiedz