Chciałem tylko napisać, że terminy realizacji zamówień i poziom obsługi klienta w cyklomania.pl to normalnie mistrzostwo świata. Kolejne zakupy i paczka dociera w 24h. Dziękuję za uwagę
@tony_rogalik: Pomyśl, że ogarniają to tylko 3 osoby, 2 od zamówień dla klienta i u dystrybutorów, jedna od magazynu, kompletacji i wysyłek. W takich CR, czy bikestacji, jest ich naście, a jakość i terminy leżą (;
@fixie: wiem, dlatego właśnie jestem pełen podziwu, bo to co robią to kawał niesamowicie dobrej roboty. Organizacja i kultura pracy na najwyższym poziomie. Inne sklepy potrafią tak bardzo zawalić te obszary, że nawet mimo tego, że ceny bywają trochę lepsze, to więcej od nich niczego nie zamówię (raz wystarczyło).
@sedes: jeśli poszła reklamacja w ramach gwarancji, to cyklomania, jak każdy inny sklep, przekazuje temat to producenta/dystrybutora, a ten nie jest związany żadnym prawem co do terminu rozpatrzenia sprawy.
@sedes: nie (właściwie to nigdy nie składałem reklamacji na rzeczy związane z rowerem). Jedynie zwrot, a ten był ogarnięty raz dwa i bez żadnych problemów
@fixie: miało być 2 tygodnie, a wyszło 2 dni. Za zaistniałe problemy przepraszamy. Osoba odpowiedzialna za ten błąd została już zwolniona dyscyplinarnie.
#szosa #rower
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Sam tam miałem standardowo 2 i 3 tygodnie jeszcze rok temu.
Komentarz usunięty przez autora