Wpis z mikrobloga

@push3k-pro naprawa jest w #!$%@? droga u mnie jak mialem 22 letnie auto i jebnela uszczelka a nie mialem mozliwosci kupna nowego auta to za naprawę uszczelki zaplacilem ponad 1300 zlotych a auto warte może 2k. A to prosty silnik byl im nowsze auto wiekszy silnik tym drozej za naprawę płacisz. Wlasciwie to nalezy wtedy zrobic generalny remont silnika przynajmniej góry, uszczelka popychacze uszczelniacze plyny, planowanie frezowanie, moznaby od razy rozrzad wywienic
naprawa jest w #!$%@? droga u mnie jak mialem 22 letnie auto i jebnela uszczelka a nie mialem mozliwosci kupna nowego auta to za naprawę uszczelki zaplacilem ponad 1300 zlotych


@Obserwator_z_ramienia_ONZ: Grudzień 2016 robiłem UPG w swoim aucie [Leganza] i zapłaciłem 400 za robote + 100 za planowanie + 440 części bo chciałem na dobrych podzespołach to zrobić, więc zamawiałem sam wszystko. Rozrządu nie ruszałem, bo po konsultacji z mechanikiem stwierdziliśmy,
bo mi zaczęło moc odcinać


@Jack0wy: jak odpalasz rano, to chodzi na dwa, albo 3 cylindry i pozostałe załączają się po przygazowniu? Jesli nie masz płynu w oleju, albo oleju w płynie, to nie musi być UPG, nie daj się naciągnąć.

@Obserwator_z_ramienia_ONZ: @majkelito-_-: tester z Allegro za kilkanaście złotych i już macie 100% pewności, czy UPG jest szczelna. Nie dajcie się naciągać mechanikom.