Wpis z mikrobloga

od maja mam problem ze sklepem outletsport24.pl, zaryzykowałam kupno tam butów i teraz żałuję. próbuję doprosić się o zwrot hajsu, bo paczka była wysyłana już dwa razy i za każdym razem poczta polska ją zwracała do nadawcy. nie znam się na tym i nie wiem, po czyjej stronie jest wina. podpowiedzcie coś, proszę. (,)
#outletsport #zakupyzchin #pomocy #pocztapolska
  • 325
  • Odpowiedz
Ja powiem tak, nawet gdy butu dojdą to kłamią ludzi... mówiąc, że buty są w 100% oryginalne, a tak na prawdę ich wartość to max 50zl
  • Odpowiedz
@Kinga99: Oczywiście, że mi nie doszły. Dzisiaj dostałam mail z taką informacją

Przesyłka z zamówionymi przez Ciebie produktami została wysłana. Standardowy czas oczekiwania na doręczenie wynosi (w dniach roboczych): 1-3 w przypadku usługi kurierskiej lub do 5 dni w przypadku Poczty Polskiej.

Tylko dla usług
  • Odpowiedz
@Kinga99: Myślę, że ta przesyłka w ogóle nie została wysłana. A jeżeli pisałaś do nich codziennie maile to napisali Ci tak, żebyś już im dała spokój...Siostra zamawiała kiedyś jakieś akcesoria z Ali Express i przesyłkę dostała w ciągu niecałych trzech tygodni. Także kantują o życie.
  • Odpowiedz
Media zainteresowały się sprawą. Wysłałam zgłoszenie do Interwencji Polsatu. Potrzebują 3-4 chętne osoby do wystąpienia, do których przyjadą.
Chętne osoby, również te, które mogą przedstawić podróby, jakie otrzymały proszone są o kontakt na
ATrela@polsat.com.pl
Skoro Policja nie posunęła sprawy do przodu, może media dadzą radę...Może breakfree.pl, na której działała Patrycja Górska zmieniła tylko nazwę na Outletsport24.pl????
  • Odpowiedz
Ktoś zamawiał buty na breakfree.pl u Patrycji Górskiej. Te relacje mogą być istotne. W necie nie wyświetla się już taka strona, a jedyne co można znaleźć, to opinie pokrzywdzonych z tej strony.
  • Odpowiedz
witam mam ten sam problem zero kontaktu z firmą zero kasy ,ani towaru. W poniedziałek idę na policję ,chciałam wam tylko powiedzieć ,że konto na które wpłacamy do kasę należy do banku handlowego w Olsztynie.
  • Odpowiedz
Tak, ale ktos pisał wyżej, że jak oddali pieniądze z tego samego konta to zwrot był od marcela Kaczmarskiego z jeleniej góry. Firma jest fikcyjna, na kogoś innego jest firma, a ktoś inny tym steruje.
  • Odpowiedz
@Kinga99: hej, ja też mam problem z tą firmą. Zamówienie składałam pod koniec września, list przewozowy wysłano mi po kilku dniach. Po ponad miesiącu doszła jedna para z dwóch zamówionych, oczywiście, słaba podróbka. Mimo wielu maili, telefonów, smsów, wiadomości na czacie - brak odzewu. Sprawę zgłaszam na policję. Gromadzę właśnie wszystkie materiały. Pierwszym etapem, który zasugeruje policji to po prostu sprawdzenie właściciela konta. Musi tam być podany prawdziwy adres, pesel.
  • Odpowiedz
@Mortia15: istnieje coś takiego jak ochrona danych osobowych, więc ze sprawdzeniem do kogo należy konto będzie trudno. Zgłoszenie na policję nic nie da, wiele osób już złożyło doniesienie na tą firmę a ona dalej istnieje
  • Odpowiedz
To prawda, ale w przypadku zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa mogą zdobyć nakaz do ujawnienia takich danych. Trzeba przedstawić im odpowiednie dowody, które już zgromadziłam. Mam nadzieję, że jak trochę ich pokieruje i przedstawię pismo od prawnika to trochę coś ruszą z tą sprawą.
  • Odpowiedz