Wpis z mikrobloga

od maja mam problem ze sklepem outletsport24.pl, zaryzykowałam kupno tam butów i teraz żałuję. próbuję doprosić się o zwrot hajsu, bo paczka była wysyłana już dwa razy i za każdym razem poczta polska ją zwracała do nadawcy. nie znam się na tym i nie wiem, po czyjej stronie jest wina. podpowiedzcie coś, proszę. (,)
#outletsport #zakupyzchin #pomocy #pocztapolska
  • 325
  • Odpowiedz
@Hack3rz: twierdzili, że podałam nieprawidłowy. jednak zamówienie składałam przez telefon komórkowy, gdzie mam autouzupełnianie, dlatego wątpię, że to ja zrobiłam błąd. zgłosiłam, że coś nie tak jest z przesyłką, poprosili o kontakt na czacie, by podać prawidłowy adres i momentalnie jeszcze raz została wysłana przesyłka. jednak ona też nie dotarła. po tej sytuacji, opisaniu jeszcze raz wszystkiego, zapytałam się, czy próbujemy jeszcze raz, czy zwracają pieniądze. dostałam informację, że zwrócą
  • Odpowiedz
@Hack3rz: sposób w jaki mi odpisują jest (jak dla mnie) dziwny, wyrwany z kontekstu i tym samym mało profesjonalny, dlatego martwi mnie ta sytuacja. no nic, będę czekać, tylko jak długo? dzięki w każdym razie za wypowiedź
  • Odpowiedz
@m_nk: hej, ja tez walcze z tymi oszustami. ot glupi pomyslalem ze niektore modele butow stanialy do normalnych, niewywindowanych cen. przeliczylem sie.
niby przyjeli zwrot i niby go rozliczyli ale pieniedzy nie widac od 4tyg. na moje rozlegle pisma odpisuje jakis orangutan rownowaznikami zdan. jutro mijaja 2 tyg od odebrania przez nich zwroconej przeze mnie paczki i podejrzewam ze do jutra nie zobacze tych pieniedzy. w zwiazku z tym, mysle
  • Odpowiedz