Wpis z mikrobloga

od maja mam problem ze sklepem outletsport24.pl, zaryzykowałam kupno tam butów i teraz żałuję. próbuję doprosić się o zwrot hajsu, bo paczka była wysyłana już dwa razy i za każdym razem poczta polska ją zwracała do nadawcy. nie znam się na tym i nie wiem, po czyjej stronie jest wina. podpowiedzcie coś, proszę. (,)
#outletsport #zakupyzchin #pomocy #pocztapolska
  • 325
  • Odpowiedz
@Hack3rz: twierdzili, że podałam nieprawidłowy. jednak zamówienie składałam przez telefon komórkowy, gdzie mam autouzupełnianie, dlatego wątpię, że to ja zrobiłam błąd. zgłosiłam, że coś nie tak jest z przesyłką, poprosili o kontakt na czacie, by podać prawidłowy adres i momentalnie jeszcze raz została wysłana przesyłka. jednak ona też nie dotarła. po tej sytuacji, opisaniu jeszcze raz wszystkiego, zapytałam się, czy próbujemy jeszcze raz, czy zwracają pieniądze. dostałam informację, że zwrócą
  • Odpowiedz
@Hack3rz: sposób w jaki mi odpisują jest (jak dla mnie) dziwny, wyrwany z kontekstu i tym samym mało profesjonalny, dlatego martwi mnie ta sytuacja. no nic, będę czekać, tylko jak długo? dzięki w każdym razie za wypowiedź
  • Odpowiedz
@m_nk: hej, ja tez walcze z tymi oszustami. ot glupi pomyslalem ze niektore modele butow stanialy do normalnych, niewywindowanych cen. przeliczylem sie.
niby przyjeli zwrot i niby go rozliczyli ale pieniedzy nie widac od 4tyg. na moje rozlegle pisma odpisuje jakis orangutan rownowaznikami zdan. jutro mijaja 2 tyg od odebrania przez nich zwroconej przeze mnie paczki i podejrzewam ze do jutra nie zobacze tych pieniedzy. w zwiazku z tym, mysle
  • Odpowiedz
@magic_dragon: hej. niestety gdzieś na stronie można znaleźć informację, że buty są z Chin, więc tak naprawdę kupując od nich zgodziliśmy się na to. "Anna Kot", która odpisuje na info@ brzmi co najmniej nierealnie i sposób w jaki to robi jest poniżej wszystkich norm. na czacie odpisuje jakaś gimbaza, trochę bardziej rozgarnięta od Kota, jednak obsługując klienta chyba nie używa się ";/" :D
Mi pieniądze zwrócili, ale całe wysyłanie butów
  • Odpowiedz
Czy udalo sie odzyskac pieniadze? W moim przypadku butow wogole nie zobaczylem po 2 tygodniach okazalo sie ze nie maja takiego rozmiaru. Obawiam sie ze bez krokow prawnych nie otrzymam spowrotem pieniedzy. Nikt nie odbiera pod podanym numerem odpowiedzi na maila nic nie wnosza...
  • Odpowiedz
Witam, obawiam się, że dołączyłam do szacownego grona. Też skuszona dość niską ceną i ciekawą ofertą, zakupiłam buty 3 tygodnie temu, lecz w moim przypadku nie ma żadnego odzewu ze strony sprzedawcy, też nie poczytałam wcześniej komentarzy. Napisałam wiele maili, również wysłałam kilka na czacie ze strony, otrzymałam jeden, że moje zamówienie jest kompletowane, oraz zostało wysłane 1,5 tygodnia temu, wysyłka potrwa do 5 dni roboczych. Butów nie ma, telefon standardowo od
  • Odpowiedz
@mt-mt: no ja mam identyczną sytuację, poprosiłem o numer listu przewozowego, to mi w końcu wysłali i te buty niby lecą do Polski z Chin, widnieje tam status, że przesyłka została wysłana do kraju docelowego i tak jest od ponad tygodnia, nie wiem czy to nie jakiś fake po prostu, już nie mówię, że zapewniali mnie, że buty przyjdą do 5 dni od momentu wysłania a tu mija 2 tygodnie.
  • Odpowiedz
Ludzie nie zamawiajcie nic z tej firmy. To są oszuści. Wysłałam im na konto 200 zł i nie otrzymałam przesyłki, telefonu nikt nie odbiera, na maile nikt nie odpowiada. Uważam, że o działalności tych Państwa należy poinformować Policję.
  • Odpowiedz