Wpis z mikrobloga

  • 1
@sid03 dokladnie. Fajnie miec dopchany motor w aucie, ale trzeba mierzyc sily na zamiary. Pozniej Ci od 3 litrowych diesli placza, ze dwa DPFy sa do wymiany i 20k trzeba becalowac ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tak zmieniajac temat, sprzedales juz swoja?
  • Odpowiedz
to w zupełności wystarcza


@sid03: jednym wystarcza innym nie, dlatego można sobie wybrać. Po autobanach to można i 1.2 dieslem 170 latać, tu nie o to chodzi ;) Ja wiem, że następne auto będę brać 6 cylindrowe
  • Odpowiedz
@lemansblue: za c--j właśnie nie mogę, ale był jeden sensowny klient, jest szansa że w sobotę znowu się pojawi z synem (bo to dla syna właśnie), tydzień temu jechali obejrzeć inną i nie mieli czasu przyjechać już. Wystawiałem przy krajowej siódemce z wielkim numerem telefonu za szybą, zmieniłem zdjęcia, ale nic to nie dało ( ͡° ʖ̯ ͡°) zobaczymy, na razie (odpukać) nic się nie dzieje,
  • Odpowiedz
  • 1
@sid03 no tak to jakby Twoj tata go nawet wystawil z tym przebiegiem to Janusze zniszczyliby go i doszukiwali sie teorii spiskowych. Ostatnio tata mojego kumpla wystawil Passata B6 2006r. z oryginalnym przelotem 50kkm. Ludzie dzwonili i wrzucali na niego, ze jest oszustem xD. W-----l sie i sprzedal jakiemus wujkowi z rodziny 10k taniej xD
  • Odpowiedz
@callmemiro: pokaz mi jednego kierowce mpakietowca, który korzysta z tego zaiweszenia xD bitch pls, zwalniają na zakrętach bardziej niż ciężarówki xD.

Poza tym kto kupuje mpkaiet dla zawieszenia? 5% kupujących? Argument d--a że tak powiem
  • Odpowiedz
  • 0
@ScaRRyMaN widze ze nie mozesz przezyc tych mpakietow itd. Pewnie kupiles jakas bida wersje i nie mozesz przezyc, ze ktos jezdzi fajniejszym od Ciebie. Podam Ci pare argumentow za pakietami:
1. Lepiej trzyma wartosc
2. Lepiej wyglada
3. Lepiej sie prowadzi
4. Wsrod znajomych nie jestes przegrywem
5. Sprzedasz szybciej za pare lat, bo w Polandii lubia wypasik w
  • Odpowiedz
@lemansblue: toś d-----ł, po całości.
Ad1. Pakiety, patrząc na czas, można zawsze dołożyć przed sprzedażą. W Polandii przechodzi nawet najtańszy odlew, ważne że wygląda jak coś, co jest 4x droższe ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ot wewnętrzny buc jest ważniejszy. Ale przyznaje, na początku cenę trzymają lepiej od bazowych
Ad2. Temu nigdy nie zaprzeczałem, ale podkreślałem, że nie wygląd dla mnie jest ważny
Ad3. Odpowiedziałem wyżej: który z nabywców to doceni?
Ad4.
  • Odpowiedz
  • 0
@ScaRRyMaN no nie zgodze sie. Ten argument ze znajomymi mocno naciagnalem. Ja mpakiet kupilem dla siebie bo podoba mi sie. BMW zawsze sie z tym kojarzy i tyle. Dolozony mpakiet to nie to samo co fabryczny, takie mam zdanie i tego bede sie trzymal.
Zeby w pelni zrobic pakiet musisz sie troche nameczyc i wydac sporo kasy chociazby na fotele zawias lub kola - srednio oplacalny temat zeby zrobic caly pakiet
  • Odpowiedz
odpowiedzi na to udzieliłem na samym początku


@ScaRRyMaN: jezeli odnosisz sie do swojej wypowiedzi o ospoilerowanych civicach to o czym ja mam z toba romawiac...
Wyobraź sobie, że niektórym zależy na ładniejszym wyglądzie samochodu i dlatego też biorą mpakiet do słabych silników. W Mpaku też są inne, wygodniejsze fotele z lepszą możliwością regulacji.
Moc silnika nic tu nie ma do rzeczy.
  • Odpowiedz
@lemansblue: kisne ze znafców "2.0d hehe to nie jedzie, do jazdy po bułki tylko V8 biturbo >5L", gdzie miałem okazje jeździć serią 5 z tym motorem (Fxx, F10 chyba) i naprawdę bardzo przyjemnie to przyspieszało.

Ale hehe to tylko 2.0 hehe i w klekocie hehe.

Hehe.
  • Odpowiedz
@lemansblue: dołożony mpakiet jest taki sam jak fabryczny, ale tu trzeba wiedzieć trochę więcej o motoryzacji i trendach w projektowaniu aut (konstrukcje modularne). I jestem konsekwentny tylko czytać nie umiesz: dołożyć przed sprzedażą. I gdzie ja się czepiam? Pisałem od początku, że nie rozumiem takich ludzi.

@callmemiro: a potem jest kombinowanie jak zwiększyć osiągi bo silnik nie nadąża za budą, co op zrobił. Więc chyba jednak tych osiągów
  • Odpowiedz
a potem jest kombinowanie jak zwiększyć osiągi bo silnik nie nadąża za budą,


@ScaRRyMaN: uważasz, że to mpakiet prowadzi do kobninowania ze zwiekszeniem mocy? Ciekawe...

W serii 3 nie ma foteli komfortowych wiec argument z wygodniejszymi fotelami mpakietowymi nadal jest aktualny. Jak i ten z wyglądem samochodu czy przyjemniejszej kierownicy.
  • Odpowiedz