Wpis z mikrobloga

@callmemiro: producent dalej ten sam, więc dlaczego miałbym zakładać, że w małych autach filozofia projektowania fotela ma być inna niż w większych? Założenia będą te same. I nie mpakiet prowadzi do tego, dość pokrętna logika. Zwiększanie osiągów jest konsekwencją kupna słabego silnika. Proste jak cep
Zwiększanie osiągów jest konsekwencją kupna słabego silnika. Proste jak cep


@ScaRRyMaN: bardzo często tak ale to nie ma nic wspólnego z posiadaniem Mpakietu. Ja nie posiadalem mpakietu w swojej E90 a moc podnosilem.

To twoja logika jest dziwna skoro twierdzisz, że mpakiet+slaby silnik nie ma sensu. Ja tu nie widze kompletnie zadnego powiazania.

Podalem ci kilka argumentów których nie obalisz (ktos ceni wyglad, wygode).

Podaj mi teraz argumenty ze mpakiet+slaby silnik
@callmemiro: Na samym początku napisałem, że dla mnie nie ma to sensu, bo wolę mocniejszy silnik od kilku bajerów gdy połączeniu obu przekracza budżet. W całym wątku jest jedno wielki HURR DURR ALE JAK NIE MOŻNA LUBIĆ PAKIETÓW. W żadnym komentarzu nie próbuje nawrócić kogoś do swojego myślenia na ten temat. Dla mnie auto to całość, która coś reprezentuje. Dla mnie mpakiet i inne zawsze będą namiastką, ułudą tego, czym powinny
@ScaRRyMaN: hmm, sam tak jak ty wolalbym mocny silnik niz mPakiet. I ja ci przeciez nie mowie ze to jest zle rozumowanie.

Nie chcę cię obrazic ale nie wiem jak to inaczej napisac: Mimo tego, że woli sie moc silnika niż mpakiet to trzeba być ograniczonym żeby "NIE ROZUMIEĆ LUDZI KUPUJĄCYCH SPORTOWE PAKIETY W SLABYCH SILNIKACH".

Nie rozumiesz, że dla niektórych wygląd>moc? To już raczej nie zrozumiesz.
Tylko o to chodzi
@m4kb0l z calym szacunkiem, moj znajomy ma Bravo od nowosci z 2011r. I czesto z nim podrozuje. Wersja w salonie kosztowala okolo 70k... Nie ma w tym aucie nic ciekawego a ma najwyzsza wersje sport lacznie z ksenonami. Jak pewnie sie orientujesz w Bravo ksenony to rzadkosc. Zginela mu zaslepka do spryskiwaczy to na allegro kawalek gownianego plastiku uzywka 600 zl... paranoja. Dodatkowo plastiki sa tak tandetne jak na Fiata przystalo. Porownanie
@lemansblue: Nic ciekawego? A co takiego ciekawego ma BMW oprócz marki? Ja u siebie mam bluetooth który obsługuje iPhone 7 bez problemu. W klasie ekonomicznej. W 2007 roku.
Mocno przesadzasz z

Porownanie gowna do miodu

może i plastiki nie są najwyższych lotów ale umówmy się, że jest to klasa ekonomiczna/popularna i nie będą tam pchać niewiadomo czego. Mój samochód ma 10 lat a nic nie skrzypi, nie jest przetarte. Przy daszku
@m4kb0l to fakt, ale w niemieckich autach ogolnie malo sie zmienia design na przestrzeni lat. Ja do Fiatow nic nie mam i faktycznie nie ma co porownywac klasy ekonomicznej do premium. Natomiast korzystalem pare razy z bluetootha w Fiacie i jest fatalny, przerywa zawiesza sie. W Alfie to samo bo tam tez jest chyba to Blue&me czy cos takiego.
@lemansblue: I znowu piszesz o czymś innym. Niemcy w rzeczy samej mają inne podejście do designu - określiłbym jako styl inkrementacyjny czyli niewielkie zmiany w przeciwieństwie do np. francuzów. I to dzieje się od VW poprzez BMW/Audi do Porsche. Ale co ma design do innowacji w technice czy elektronice? Pewnie ludziom w Twoim wieku nie podoba sie robienie z samochodu "statku kosmicznego" ale w moim i mi już tak. I tacy
@m4kb0l: nie wiem ile masz lat, ja 26 lvl i nie podobają mi się włoskie, francuskie samochody w środku. Są po prostu tandetne. To jest tylko moje zdanie i uwaga pozwalam się z tym nie zgadzać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Poza tym jeżeli chodzi o motoryzację, jak coś jest dobre i się sprzedaje to po co to zmieniać... Różnica jest taka, że francuskie auta szybko się starzeją,
@lemansblue: A to jednak ja jestem starszy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Z tego co widzę to w nowej 7 większość wynalazków już jest. Jak zawsze kwestia czasu kiedy zejdzie to do niższych klas. Niepotrzebnie się produkowałem :).