Wpis z mikrobloga

@goraca-kawa: Podobne efekty uzyskasz w Cinema4d z wtyczką x-particles najnowszą, tylko jest droga i niescrackowana. Druga trudniejsza opcja to Houdini fx i zabawa w phytonie. Niektóre elementy prac naszego zdolnego wykopowego artysty mają cechy bardzo charakterystyczne dla x-particles. Oczywiście pozostaje pomysł, ciężka praca, zabawa parametrami i post produkcja.
  • Odpowiedz
@fideriankoons: kiedyś się dowiem o jednym i drugim ( ͜͡ʖ ͡€)

@McKohones: ależ ja absolutnie nie chcę tego robić, popatrzyłbym sobie tylko na to w formie jakiegoś speedartu, a w wolnych chwilach wolę literki niż wszystkie te rzeczy, które wymieniłeś, a które bez sprawdzenia nic mi nie mówią ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@fideriankoons: Kierowany jest na bones i proste włosy w cinema 4d, a motion capture fbx to z adobe cloud chyba ściągnąłem animacja w 60fps. Dzięki, jak się będę nudził to zrobię to z lepszymi ujęciami, innymi wariacjami i jakimś hdr.
  • Odpowiedz
@fideriankoons: No właśnie nie da rady, bo cały efekt ma polegać na tym, że co klatkę układ tych splinów będzie się zmieniał losowo i one są zmieniane na hair. Potrafię to zrobić, ale muszę klatka po klatce około 20 elementów ustawiać względem modelu i tak przez 4500 klatek, więc szukałem jakiegoś ułatwiacza, nawet napisalem do kilku youtuberów czy by mi nie pomogli znalezc rozwiazania ale nikt mi nie odpisal.
  • Odpowiedz