Wpis z mikrobloga

Tak się niszczy PR budowany od lat.
A wystarczyło zrobić dobry filmik, jak koszulki powstają od zera, co ile kosztuje i gdzie, pokazać wszystko z dobrej strony technicznej. Zrobił sobie z kanału market mango i się dziwi, że ludzie się burzą i śmią wytykać cokolwiek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gonciarz #pewniebylo
Wapniak - Tak się niszczy PR budowany od lat.
A wystarczyło zrobić dobry filmik, jak...
  • 119
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@vasil: przecież jemu projekt zrobił zapewne jakiś znajomy który może "wybić sie na jego fejmie" a produkcje zrobiła firma która robi to na codzień. Wpisz w Google to poznasz koszty.
  • Odpowiedz
@vasil: koszulka za 99 zł, którą przytoczyłeś ma wyższą gramaturę, grafika naniesiona jest dwukrotnie, same składniki są droższe od standardowego sitodruku, wszywka na karku to kolejna kwestia podbijająca cenę; to wszystko robi cenę a mimo to marża cały czas wyższa niż przedstawia Gonciarz,
Ponadto PTNS nie jes dużym producentem, przy współpracy z większym zakładem zysk będzie jeszcze większy
  • Odpowiedz
@Wapniak: Gdy czytam przytłaczającą część komentarzy w tym wątku to zaczynam kwestionować jakikolwiek rozum u użytkowników. Nikt nie stara się być w tej sprawie obiektywny. Od kiedy chęć zarobienia pieniędzy stała się zła? W jaki sposób można kogoś dymać na kasę, sprzedając koszulki? Jak to jest możliwe? Koszulka to nie podatek.

Pomijając to, czytając komentarze tu i yt można dostać raka, od domorosłych ekspertów którzy myślą że znają się na
  • Odpowiedz
@vasil: opracowanie kroju koszulki to sprawa jednostkowa, tego samego argumentu można użyć przy Gonciarzu; amortyzacja kosztów to samo (tworzy markę, otwiera sklep) - przecież na tym polega sprzedaż.
Produkcja i kupno t shirtu z polskiej firmy, z rodzimych materiałów przy tej ilości zamówienia i złożoności grafiki to śmieszne pieniądze, około 10 - 20 zł od sztuki (zależy od jakości materiału). Sam możesz doliczyć koszt projektu, zresztą w większości firm jest
  • Odpowiedz
@MikeleSavastano: no wlasnie, ale on puscil to i w sumie nie wie co dalej bedzie, wiecz wliczyl owy koszt juz teraz, w mysl tego, ze wcale nie będzie wznowienia, przy wznowieniu dojdzie do podniesienia marży - o ile nie ma umowy z projektantem , że płaci mu od wznowienia - licencja.
  • Odpowiedz
@vasil: sam tok myślenia masz ciekawy - zmniejszenie atrakcyjności rynkowej produktu przez pompowanie większej marży
Pisząc powyższy komentarz poniekąd zgodziliśmy się w tym, że różnica pomiędzy tym ile on płaci za produkcję koszulki a tym co sobie wlicza w swoją cenę jest znaczna a to czy on może zakładać, jak to twierdzisz - podniesienie ceny w odnośnie do ryzyka małego popytu, czy po prostu nabijanie ceny na samej marce, jak
  • Odpowiedz
Oglądałam go długo przed partonite i cieszyłam się jak głupia, że mu się powodzi i że inny chcą go wspierać w tym co robi zaraz po tym całym partonitowym boomie, ale przez ostatni rok czuję do niego coraz większą abominację i przestałam go oglądać w ogóle.


@innigri: ten sam uczuć, oglądałem chwilę po Patronajcie i tym całym boomie.. teraz totalnie nie oglądam.
  • Odpowiedz
@Wapniak: nigdy nie zrozumiem fenomenu jutuberów gadających o wszystkim i o niczym, których oglądają setki tysięcy osób. Ja rozumiem jakieś kanały z wiedzą tematyczną ale jak można oglądać takie #!$%@?.
  • Odpowiedz
@Pooodi: Czy jest gdzieś historia patronite? Bo jestem Ciekawe ile osób zrezygnowało? Po tej akcji? Chyba iał z 30 tyś miesiecznie? a teraz ma 23?
  • Odpowiedz