Wpis z mikrobloga

@boguchstein: nie znam się na tego typu komputerach, ale nie uwierzę, że firmy inwestują dziesiątki tysięcy w sprzęt, który jest znacznie słabszy od konkurencji. musi być jakiś powód dla którego Mac Pro jest sprzedawany.
@einz: final cut pro, logic pro, czy chociażby sam system macOS
@ly000: podaj więc taki powód, bo na pewno nie jest to oprogramowanie, bo windows wygrywa na tym polu w praktycznie każdej dziedzinie. Masz 3ds max, Maya itd., Photoshop, Ilustrator, Flash, Cubase, Reason itd.
Sam system nie ma praktycznie żadnego znaczenia przy pracy tego typu, bo cała praca dzieje się w oprogramowaniu, a windows 10 nie ma się czego wstydzić gdy zestawimy go z osxem.
Ja się dziwię czemu inwestują w sprzęt,
@ly000: nie specjalnie się znam, ale jak przeglądam oferty pracy w zakresie projektowania graficznego, to pojawiają się zawsze programy w stylu :
Photoshop, Illustrator, After Effects, 3ds Max, Maya, Zbrush, V-ray, Blender, Revit czy pochodne. Nie znalazłem nigdy w ogłoszeniu Final Cuta, ale to być może przypadek, o logic pro usłyszałem teraz bo nie robię muzyki, więc normalne.
Rzecz jasna w grę często wchodzą dodatkowe programy, o których się nie wspomina,
@ly000: podaj więc taki powód, bo na pewno nie jest to oprogramowanie


@boguchstein: tak jak powiedziałem - nie znam się na tego typu komputerach, więc nie podam takiego powodu.

podaj więc taki powód, bo na pewno nie jest to oprogramowanie, bo windows wygrywa na tym polu w praktycznie każdej dziedzinie. Masz 3ds max, Maya itd., Photoshop, Ilustrator, Flash, Cubase, Reason itd.


jeśli chodzi o grafikę, to mam znajomą, która studiuje