Wpis z mikrobloga

@piozag: rzuciłem okiem do internetu w tej sprawie, i znalazłem ciekawą "teorię", a mianowicie, że na mokrym, gdy jodełka na przedniej oponie jest w przeciwną stronę, to w złożeniu, woda jest odprowadzana z boku (który pracuje) do środka (który jest wtedy z boku). A, że tylna pracuje zazwyczaj mocniej przy jeździe na wprost, to bardziej/częściej pracuje środek i dlatego odprowadza wodę na zewnątrz.
@Stitch - ma ta moja teoria sens ?
@noriad: teoria odnośnie przodu ma sens jeśli środek i bok o których piszesz odnoszą się do opony. |

Natomiast to co piszesz o tylnej jest dla mnie niejasne. Generalnie tył jest szerszy od przodu a przy jeździe na wprost przód wypycha wodę na boki robiąc ścieżkę dla tylnej gumy dlatego gdy popatrzysz na środek tylnej opony to tam przypada zauważalnie mniej rowków na cm kw. niż na bokach (to że jest
@Gixaar: no właśnie, i "bądź tu mądry i pisz wiersze". Zawsze znajdą się argumenty za choinką z przodu normalną a odwróconą... Przydałby się w tym temacie jakiś konkret, badania/wyniki/wypokowy ekspert, bo teraz "jeden rabin powie tak, drugi powie nie" ((oo))
@PMV_Norway: jeżeli "przy wylocie" masz na myśli tylną oponę... bo kierunek wody będzie w przeciwnym kierunku aniżeli te strzałki. Więc tylna opona będzie rozpychać wodę na boki, a przednia zagarniać na środek.