Wpis z mikrobloga

Jak pisałem z mojego prywatnego konta tutaj, jestem opiekunem w ptaszarni zajmującej się hodowlą papug. Mirki z #torun mogą kojarzyć nasze bannery reklamowe.
Zainteresowanych zapraszam do obserwowania tagu #torunskiepapugi pod którym będę zamieszczał krótkie notki wraz ze zdjęciami.
Nasza działalność ma charakter komercyjny, nie przyszedłem tu jednak handlować papugami. Zainteresowanych odsyłam na olx.pl, stronę internetową oraz fanpage na facebooku (zapraszam do lajkowania/udostępniania nie wiem nie znam się).

Na sam początek specjalne pozdrowienia od jednego z naszych wychowanków, Flo - Amazonkę żołtoramienną (Amazona Barbadensis). Według redakcji magazynu "Nowa Exota" (nr 1/2016) prawdopodobnie jako pierwsi w Polsce rozmnożyliśmy ten gatunek ( ͡ ͜ʖ ͡)

W jutrzejszym wpisie trochę o zdecydowanie najlepszej części pracy, czyli ręcznym wychowywaniu papuzich maluszków ()

#ptaki #zwierzaczki #zwierzeta #papuszkaboners #papugi #smiesznypiesek
TorunskiePapugi - Jak pisałem z mojego prywatnego konta tutaj, jestem opiekunem w pta...

źródło: comment_3fC2ebR4ptSg40QnIn7wyH3q0PjJNn00.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
@Torunskie_Papugi: zawsze myślałem że to jakaś zarzutka albo pralnia pieniędzy ;)
Ale w sumie wasz boss ma chyba sporo interesów, to i na papugach pewnie kasę kosi :)
ps strona papugitorun jest nieaktywna u mnie
  • Odpowiedz
@Migfirefox: Większość dużych zna jakieś pojedyncze słowa. Niestety to tak nie działa - powtarzają zupełnie bezmyślnie, według tylko sobie znanego klucza :) Możne cierpliwie uczyć ładnie prosić o jedzenie, a i tak na koniec zacznie rzucać "#!$%@? mać" bo gdzieś tam raz usłyszała jak ktoś krzyknął :)
  • Odpowiedz