To najlepszy tl;dr, jaki mogłem zrobić, oryginał zmniejszony o 79% (jestem botem)
Pomysł Gry i Jej Działanie
Gra polega na bieganiu i skakaniu przez labirynt, unikając czarnych pól, a jej innowacyjnym elementem jest wewnętrzny tunel. Kluczowym aspektem jest funkcja tunnelCoords, która przekształca 2D na 3D, umożliwiając wizualizację tunelu. Użytkownicy mogą eksperymentować z dwoma płótnami, gdzie interakcje na górnym canvasie przekładają się na odpowiednie rysunki na dolnym, w oparciu o inne układy współrzędnych.
To teraz bez optymalizacji rozmiaru i zrób na splajnach używając mieszanki sin/cos, bo takie coś znacząco poprawi wizualną warstwę gierki i przyciągnie znacznie więcej użytkowników ( ͡º͜ʖ͡º)
Komentarze (10)
najlepsze
A długość tunelu można regulować stałą maxRows w linii 20.
A tu takie zdziwienie! Jednak da się w tym zrobić coś ciekawego!
JS, jak każdy język, ma swoje wady, ale faktycznie do małych webowych gierek się nadaje.
Do usprawnienia grafiki możesz użyć np https://www.babylonjs.com/
Komentarz usunięty przez autora
źródło: ea35e3ecae9f372be95adf98c503f7cc
Pobierz