Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak podbudować poczucie własnej wartości w #rozowypasek ?

Ona z wyglądu jest takie 5/10 i w dodatku nieśmiała ale bardzo dobra uśmiechnięta i kobieca. Miałem znacznie ładniejsze dziewczyny ale na jej punkcie mi trochę odbiło , zakochałem się po uszy. Jej problemem jest to że w ogóle nie zauważa swoich zalet i ocenia siebie głównie przez pryzmat (przeciętnej) atrakcyjności fizycznej.

Ja mam 190 cm wzrostu / ćwiczę na siłowni od 7 lat i z twarzy też zaginam większość facetów. (przepraszam za brak skromności , chce po prostu zobrazować sytuację)

Na początku w ogóle nie mogłem się do niej dobrać bo nie traktowała moich zalotów poważnie ale po wielu próbach się udało.Pierwszy raz się tak starałem.
Ona czuje się niepewnie jak ładniejsze dziewczyny do mnie piszą albo na mnie zerkają gdy razem idziemy. Powtarzanie 100 razy że chce być z nią i inne mnie w ogóle nie interesują nie pomaga.

Poradźcie coś bo nie wiem jak do niej dotrzeć
#zwiazki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
  • 22
@AnonimoweMirkoWyznania: Pokazuj się z nią publicznie najczęściej jak się da. Mówię poważnie, duża część kobiet uważanych z takich czy innych powodów za mniej atrakcyjne sparzyła się na tym, że trafiła na facetów, którzy chętnie sobie pochędożą i poszepczą czule do uszka, ale pod warunkiem, że nikt inny tego nie widzi, więc traktują z podejrzliwością przystojnych adoratorów.
@AnonimoweMirkoWyznania Bo ja wiem, na to chyba nie ma innej rady niż pokazywać jej, że ją lubisz taką jaką jest i mówienie jej co Ci się w niej podoba.
Myślę też, że z czasem to może trochę okrzepnąć. Tzn. przyzwyczai się do sytuacji, że jesteś, nigdzie nie wybierasz więc się pewniej poczuje.