Wpis z mikrobloga

@tomzaw83: Na tabliczce znamionowej w numerach seryjnych urządzenia masz datę i godzinę o której urządzenie zjechało z produkcji, ciężko stwierdzić dokładny moment, jednak samo urządzenie w momencie zjeżdżenia z taśmy jest pakowane i przygotowywane do wyjazdu więc jedyną możliwością był raczej moment kiedy sprzęt był składany.
W pierwszej chwili braliśmy pod uwagę sklep jednak nie było takiej technicznej możliwości, urządzenie rozpakowane zostało dopiero u klienta.
@tomzaw83: oczywiście że się da, ale po co? Rozumiem że ktoś mógłby się zdecydować na taki krok żeby wyłudzić wymianę sprzętu na nowy, ale akurat ten stał dopiero któryś tydzień u klienta. Początkowo nie było nic czuć ponieważ kupa wyschła na wiór. Dopiero przy rozszczelnieniu komory kiedy woda zaczęła kapać na klocka, ten ponownie zaczął śmierdzieć. Zresztą w takich sytuacjach my nie jesteśmy decyzyjni, podajemy wszystko na tacy producentowi i to