Wpis z mikrobloga

Mirki, bo tak mnie to nagle zastanowiło. Taka sytuacja: jestem nowa w mieście, zrobiłam sobie konto na badoo żeby kogoś poznać, bo nie znam tu nikogo (no i przy okazji moze poznać 'miłość zycia') Poznałam jakiegoś faceta, fajnie nam sie gada, zorganizował nam wycieczkę po okolicy - spoko. Generalnie Fajny kolega, organizuje mi w fajny sposob czas, ale nie podoba mi sie na tyle, by chcieć z nim cos wiecej. No i gadam potem z kumplem (spoza badoo), relacjonuje mu no i mowie mu, on pyta czy co z tego bedzie, no wiec mowię mu ze nie, ale bedzie fajny kolega. A on do mnie czy poinformowałam o tym tego chłopaka (???) No zatkało mnie, bo wogole nie myslalam że to istotne. Co myślicie? Naprawdę jest to nie fair, ze chce sie z nim kumplowac? Dodam jeszcze, ze przedyskutowałam sytuacje z koleżanka, no i ona tez uważa, że nie ma po co mowić takich rzeczy i tez było tego podeszła tak jak ja.
Czy my kobiety naprawdę jestesmy takimi sukami...? Czy to nic złego
#logikarozowychpaskow #podrywajzwykopem #friendzone #zwiazki #tinder #badoo
  • 108
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DzemZeSwinki: nie wydaje na mnie hajsu, zarabiam na tyle aby sama za siebie płacić, po prostu pokazuje mi tu fajne miejsca w okolicy (np jeziora - nie wydaje sie tam hajsu)
  • Odpowiedz
Chlopak jezdzi, organizuje Ci czas, nie nudzisz sie aa nawet nie dasz mu poruchac? Ty zimna suko bez uczuc, nikt nie mowi ze musisz z nim byc...
  • Odpowiedz
@Weng: Tak, chciałaś go wrzucić do #friendzone a to jest najwyższy poziom chamstwa i bycia suką i coś na co nie powinien godzić się żaden facet.
Brawa za to dla Twojego kumpla, zyskał pełen mój szacunek, idealny przykład męskiej solidarności.
  • Odpowiedz