Aktywne Wpisy

MLeko29 +5
Co może być czeskie?
Ankieta do "Familiady". Najbardziej plusowane komentarze trafią do odcinka*, a autorzy dostaną nagrody* w postaci talonów na różne atrakcje.
Zapraszam do zabawy
#glupiewykopowezabawy #familiada
Ankieta do "Familiady". Najbardziej plusowane komentarze trafią do odcinka*, a autorzy dostaną nagrody* w postaci talonów na różne atrakcje.
Zapraszam do zabawy
#glupiewykopowezabawy #familiada

straszny_cham +150
Najbardziej gnije jak gdzieś w necie jest temat o więzieniu, uaktywniają sie prawilniaki co siedziały i licytują który bardziej siedział XD
#oswiadczenie
#oswiadczenie

![Nieistniejące "masowe groby" w Kanadzie [fragment podcastu]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/b3e9c9a59dcfe98620d09f1ff3af46f41f3214293e5ad1cfb44dd94b2cc371d6,q80.png)

Obecnie pracuję jako niezależny dev aplikacji mobilnych (swoja firma, swoje appki, własna dystrybucja). Jednak na przyszłe lata, trzeba będzie się przekwalifikować. Myślę o JAVA EE, Spring i Hibernate. Przydałoby się już tego uczyć, a najlepiej się uczy, wykonując projekty, które mogę później załadować do portfolio. Oszlifować dodatkowo gita i profil stackoverflow.
Problem w tym, że nie wiem do czego wykorzystać EE. Jaki mogę w tym wykonać projekt, by się później przydał i nauczył mnie czegoś? Ciężko z prostych aplikacji mobilnych, przejść do takiego czegoś. Mogę nad projektem dłubać rok czasu po godzinach. Jakieś pomysły zastosowania?
Napisz jakiś prosty webowy system do zarządzania czymkolwiek, gabinetem lekarskim, polem namiotowym, etc. Sprzedawaj licencje w ramach swojej działalności, a w wolnym czasie wypuszczaj update'y, realizuj feature requesty, itp.
Nauczysz się błyskawicznie najważniejszych konceptów i narzędzi, i po roku będziesz miał wiedzę + działający produkt, wcale nie najgorszej jakości.