Aktywne Wpisy
![elozapiekanka](https://wykop.pl/cdn/c3397992/elozapiekanka_oCZwcRzfob,q60.jpg)
elozapiekanka +131
![tindeRoman](https://wykop.pl/cdn/c3397992/tindeRoman_F0pJ6Z5o49,q60.jpg)
tindeRoman +192
Kupiłem sobie najmocniejszy możliwy paralizator i wam też to polecam. W Krakowie i innych polskich miastach roi się od patologii z „psieckami” bez kagańca ani smyczy, więc rozwiązanie jest jedno - jeśli taki pies choćby źle na ciebie spojrzy, przepuść przez niego całą moc swojego paralizatora aż będzie sztywny, ale zostaw trochę baterii na samoobronę przed rozwścieczonym właścicielem. Jeśli ci ludzie nie są w stanie zaakceptować że życie człowieka jest ważniejsze niż
![tindeRoman - Kupiłem sobie najmocniejszy możliwy paralizator i wam też to polecam. W ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/003a00c0e06bc0c23939bce91dd0c0ed2985020ef979bd83d9e205180908557c,w150.jpg?author=tindeRoman&auth=be150b407a32b8b01605e9c7971b3639)
źródło: image_picker_08150C42-31B1-44B5-93FA-52772D693315-37175-00000FEE29E45957
Pobierz
Pokłóciłem się z żoną, która uważa, że nauczyciel przekreślający odpowiedź ucznia z obrazka załączonego ma rację, bo "dobrze, że zwraca uwagę na logiczne rozumowanie i co za tym idzie kolejność zapisu zadania". Ja uważam, że poziom szkoły na którym owe zadanie było przedstawione (a tym bardziej samo zadanie) nie wymaga od ucznia zapisu biorącego pod uwagę taką a nie inną kolejność.
Matematyczne mirony albo mirynny (żeby nie było, że chłop nie będzie babie mówił), niech ktoś zobrazuje albo opisze słowami, kto i dlaczego ma w tym zgrzycie rację do #!$%@? nędzy!!
komentarz spod obrazka człowieczka stojącego za teorią żony:
oraz
komentarz spod obrazka człowieczka stojącego za moją teorią:
źródło: comment_6LKlSFbZLYmQOGfGZTue70reOHyFDEvj.jpg
PobierzA masz negująca żono (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@janeeyrie: Żadna różnica, to że ktoś bardziej lubi jabłka taty od jabłek mamy nie ma znaczenia w zadaniu.
Tu również kolejność nie ma znaczenia, bo ktoś może wypisywać od tego co ostatnie przeczytał ( w tył ).
1) ogarnij żonę.
2) jeśli nauczyciel się przywala do czegoś takiego to znaczy, że uznaje, że dziecko może nie wiedzieć jak wygląda cyfra 6 a jak 2 (co jest imo głupie na tym etapie).
3) ja swojego uczę od najmłodszych lat przemienności, żeby potem nie było jak ze mną jak weszło rozwiązywanie równań z niewiadomą i zawsze 'x' był po lewej stronie to bardzo ciężko mi było zrozumieć, że
Czy podane rozwiązanie wskazuje w jakikolwiek sposób, że autor nie ma solidnych podstaw?
CO? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Przepraszam, czy on go uczy przedmiotu o nazwie matematyka, czy logika?
Jeżeli to pierwsze, to może niech nie wkracza w nie swoje kompetencje, bo mu to słabo wychodzi.
@panmnich: Jakim złym nawykiem jest pomnożyć sześć razy parę kół?
Komentarz usunięty przez autora
@janeeyrie: Pro tip- zapis równania kwadratowego w takiej a nie innej formie jest pomocny ale nie konieczny do jego rozwiązania. Może dziecko w pamięci sobie poprzestawiało współczynniki?