Aktywne Wpisy
![Lujdziarski](https://wykop.pl/cdn/c0834752/802e127ff9401ab3d89b03dcea7934c7eeef11fd1227a5cc26f6b0df407626f2,q60.jpg)
Lujdziarski +525
![miki4ever](https://wykop.pl/cdn/c3397992/miki4ever_FaMB2RHXfP,q60.jpg)
miki4ever +692
#stanowski #kanalzero
Fejk czy nie, prawda jest taka, że od powstania kanału Ziobro i Fundusz Sprawiedliwości do o tematy, które nie były ruszane, ewentualnie były „spłycane” na zasadzie „a za PO nie zgłosili zegarka.
Moze ie zaklinać rzeczywistości jak chcecie, ale to zwykła tuba propagandowa PiSu, tylko bardziej lekkostrawna(chociaż w ostatnich tygodniach coraz mniej). #polityka
Fejk czy nie, prawda jest taka, że od powstania kanału Ziobro i Fundusz Sprawiedliwości do o tematy, które nie były ruszane, ewentualnie były „spłycane” na zasadzie „a za PO nie zgłosili zegarka.
Moze ie zaklinać rzeczywistości jak chcecie, ale to zwykła tuba propagandowa PiSu, tylko bardziej lekkostrawna(chociaż w ostatnich tygodniach coraz mniej). #polityka
Pokłóciłem się z żoną, która uważa, że nauczyciel przekreślający odpowiedź ucznia z obrazka załączonego ma rację, bo "dobrze, że zwraca uwagę na logiczne rozumowanie i co za tym idzie kolejność zapisu zadania". Ja uważam, że poziom szkoły na którym owe zadanie było przedstawione (a tym bardziej samo zadanie) nie wymaga od ucznia zapisu biorącego pod uwagę taką a nie inną kolejność.
Matematyczne mirony albo mirynny (żeby nie było, że chłop nie będzie babie mówił), niech ktoś zobrazuje albo opisze słowami, kto i dlaczego ma w tym zgrzycie rację do #!$%@? nędzy!!
komentarz spod obrazka człowieczka stojącego za teorią żony:
oraz
komentarz spod obrazka człowieczka stojącego za moją teorią:
źródło: comment_6LKlSFbZLYmQOGfGZTue70reOHyFDEvj.jpg
PobierzWyszło mi na to, że mnożenie jest tak samo przemienne w języku jak w matematyce.
Przecież nie ma różnicy, czy powiesz sześć rowerów z dwoma kołami, czy dwa koła w rowerze razy sześc rowerów.
Później spytała ile to 6x2?
Przecież to jeden #!$%@?! -przerywa tata
Tez tak jej powiedziałem !
moim zdaniem, jeśli nauczyciel argumentuje tego typu rzeczami kolejność zapisu, to niech może zacznie uczyć j. polskiego, (wg mnie po prostu powinni go #!$%@?ć z pracy za sianie zamętu i wypaczanie PODSTAW matematyki). Sory, ale matma to matma i są rzeczy z którymi się nie dyskutuje. Dyskutować sobie można na plastyce czy linie
@ancynamonek: Brzmi głupio, ale to ma zastosowanie : robiąc coś na zajęciach lecisz ciągiem myślowym w którym jesteś, do czasu pójścia do domu już "wypadniesz z rytmu" i żeby zrobić zadanie będziesz musiała od nowa pomyśleć jak to się robi i w ten sposób sobie utrwalisz to. Tak samo działa powtarzanie wiersza. Możesz się
Zdolności matematyczne pozwalały mi właśnie pomijać niektóre etapy obliczeń, przejście szybciej w obliczeniach i całe szczęście nikt tego nie tępił.
Komentarz usunięty przez autora
- każdy rower ma 2 koła, a rowerów jest 6 (2x6),
- jest 6 rowerów a każdy ma 2 koła (6x2).
Poza tym, jeżeli polecenie brzmi po prostu "oblicz", dziecko w ogóle nie musi używać mnożenia, może zapisać to przykładowo jako 2+2+2+2+2+2.
Nauczyciel (a raczej nauczycielka, bo zadanie raczej
– Z matematyki dostałem piątkę i raz w mordę.
– A za co?
– Pani pyta, ile to jest 6 razy 4. No to powiedziałem, że 24. I dostałem piątkę. A później mnie zapytała, ile to jest 4 razy 6?
– Przecież to jeden #!$%@? – mówi ojciec.
– No właśnie, tak samo jej powiedziałem!