Po ostrym refactoringu edytora jak i samego mechanizmu wyświetlania udało się wpiąć w nowy edytor mechanizm wyświetlania i dodawania pól. Poprzedni edytor to była totalna miazga złożona z mniej lub bardziej udanych eksperymentów z kodem, więc sama aplikacja edytora (tzn. z wyłączeniem modułów wczytujących sprity i renderujących mapę) została przepisana na nowo. Teraz działa i wygląda o wiele lepiej wg mnie.
Sam moduł wyświetlania mapy też doczekał się ostrego refactoringu. Moduł ten będzie wykorzystany również w kliencie, dlatego musiałem wymyślić to w taki sposób bym mógł używać tego samego modułu zarówno dla edytora map jak i dla samej gry.
Całość oparłem o mechanizm podobny nieco do konceptu "middleware". Moduł rysuje elementy mapy warstwowo przepuszczając dane przez zestawy funkcji np. do rysowania kratek, obiektów itp. Do modułu rysującego można dokładać własne middleware, np. w przypadku klienta gry będą to dodatkowe funkcje rysujące potwory, paski hp, przedmioty leżące na ziemii, magiczne efekty itp itd. W przypadku edytora też mam to przewidziane i jest już zaimplementowany i działający dodatkowy "middleware" który rysuje zielony "marker" (kratkę-widmo) w miejscu wskazanym przez kursor aby ułatwić tworzenie groundów.
Chciałbym oficjalnie NAPLUĆ z tego miejsca na każdego któremu nie chcę się dziś iść na #wybory nie zależnie od tego na kogo by zagłosował. Oczywiście podwójnie chciałbym OPLUĆ tych którym się dziś nie chcę iść ale będą pisać o polityce na mirko regularnie.
DOSKONALA BRUNETKA ? Faceci jak ona wam sie podoba ? Kobiety co myslicie o takim stylu? Te paznokcie, usta, rzesy, makijaz, piersy itd. Ocencie jej wyglad
Po ostrym refactoringu edytora jak i samego mechanizmu wyświetlania udało się wpiąć w nowy edytor mechanizm wyświetlania i dodawania pól. Poprzedni edytor to była totalna miazga złożona z mniej lub bardziej udanych eksperymentów z kodem, więc sama aplikacja edytora (tzn. z wyłączeniem modułów wczytujących sprity i renderujących mapę) została przepisana na nowo. Teraz działa i wygląda o wiele lepiej wg mnie.
Sam moduł wyświetlania mapy też doczekał się ostrego refactoringu. Moduł ten będzie wykorzystany również w kliencie, dlatego musiałem wymyślić to w taki sposób bym mógł używać tego samego modułu zarówno dla edytora map jak i dla samej gry.
Całość oparłem o mechanizm podobny nieco do konceptu "middleware". Moduł rysuje elementy mapy warstwowo przepuszczając dane przez zestawy funkcji np. do rysowania kratek, obiektów itp. Do modułu rysującego można dokładać własne middleware, np. w przypadku klienta gry będą to dodatkowe funkcje rysujące potwory, paski hp, przedmioty leżące na ziemii, magiczne efekty itp itd. W przypadku edytora też mam to przewidziane i jest już zaimplementowany i działający dodatkowy "middleware" który rysuje zielony "marker" (kratkę-widmo) w miejscu wskazanym przez kursor aby ułatwić tworzenie groundów.