Aktywne Wpisy
Kij z drożyzną, inflacją, gospodarką. Co z tego, że za naszą wschodnią granicą trwa wojna. Najważniejsza jest AbOrCjA (-‸ლ)
#wybory #bekazlewactwa
#wybory #bekazlewactwa
No i się zaczęło kłapanie ryjami lewaków:
- wywalić religię ze szkół
- wywalić 500+
- posadzić kaczkę i obajtka
- porzucić zakaz handlu w niedzielę
- zalegalizować aborcję
- zalegalizować związki partnerskie
... a jeszcze nawet nie wyszedłem z pokoju ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#wybory #heheszki #bekazprawakow
- wywalić religię ze szkół
- wywalić 500+
- posadzić kaczkę i obajtka
- porzucić zakaz handlu w niedzielę
- zalegalizować aborcję
- zalegalizować związki partnerskie
... a jeszcze nawet nie wyszedłem z pokoju ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#wybory #heheszki #bekazprawakow
20-30 lat temu #komputery wyposażone były w przycisk TURBO, który obniżał taktowanie procesora, aby (w dużym uproszczeniu) gry pisane pod starsze konstrukcje nie działały za szybko na nowych, szybszych prockach.
Mamy rok 2015 i te czasy chyba wracają, bo w #fallout4 fizyka jest powiązana z ilością FPSów. Przydałby się następca przycisku TURBO, który obniżałby wydajność komputera...
@rss: #!$%@? o konsolach. Skoro już #!$%@?łeś z reddita to mogłeś wyczytać z komentarzy, że Skyrim też miał tą przypadłość i spowodowane jest to działaniem silnika.
Ale pewnie można w opcjach włączyć ograniczenie klatek na sekundę do 60?
@Paszko_Rymbaba: no napisał, że odpowiednik miałby zmniejszać wydajność komputera. Poza tym https://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_button
@ZwyklyMarcin: ale taka prawda z konsolami, na konsolach gra jest zablokowana do 30 fps i problemu mniej więcej nie ma (poza spadkami, ale one są raczej krótkotrwałe, więc zmiany w fizyce nie będą tak istotne). Skyrim też miał taką przypadłość i też było to śmieszne, tak, to
@Paszko_Rymbaba: nie.
@ZwyklyMarcin: nie, wziąłem z tagu niżej, ale przemyślenia dodałem własne. W Skyrim nie grałem dużo, więc tego nie skomentuję. Aha - to nie "#!$%@?", tylko fakt: grę pisano pod najsłabsze urządzenia, czyli konsole, a na wypadek zbyt
Bądźmy szczerzy: to jest po prostu żenujące rozwiązanie i (na szczęście) stosuje się je dosyć rzadko (głównie przy bardzo leniwie robionych konwersjach z konsol na PC). To fatalna praktyka, którą zarzucono dziesiątki (!!!) lat temu, a jej sporadyczne powroty uważam za skandaliczne.
komentarz z reddita
@ZwyklyMarcin: omatkobosko, przecież ja cały czas dokładnie to piszę! Cały czas twierdzę, że fatalny projekt silnika gry spowodował, że trzeba ograniczać FPSy w przypadku zbyt szybkich maszyn, a samo ograniczenie ustawia się względem słabszych konfiguracji (w tym konkretnym wypadku akurat konsol, ale to nie ich wina). Sorry,