Aktywne Wpisy

DoubleAxxis +125
źródło: temp_file1822743366629451477
Pobierz
Marcinnx +45
#prezydent #karolnawrocki #mirkohooligans
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
>Mirror
#mecz #meczgif #ekstraklasa #lechiagdansk #nawrocki
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
>Mirror
#mecz #meczgif #ekstraklasa #lechiagdansk #nawrocki
źródło: vlcsnap-2025-08-11-19h38m21s697
Pobierz





@rss: P---------e o konsolach. Skoro już p--------ś z reddita to mogłeś wyczytać z komentarzy, że Skyrim też miał tą przypadłość i spowodowane jest to działaniem silnika.
@Paszko_Rymbaba: no napisał, że odpowiednik miałby zmniejszać wydajność komputera. Poza tym https://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_button
@ZwyklyMarcin: ale taka prawda z konsolami, na konsolach gra jest zablokowana do 30 fps i problemu mniej więcej nie ma (poza spadkami, ale one są raczej krótkotrwałe, więc zmiany w fizyce nie będą tak istotne). Skyrim też miał taką przypadłość i też było to
@Paszko_Rymbaba: nie.
@ZwyklyMarcin: nie, wziąłem z tagu niżej, ale przemyślenia dodałem własne. W Skyrim nie grałem dużo, więc tego nie skomentuję. Aha - to nie "p---------e", tylko fakt: grę pisano pod najsłabsze urządzenia, czyli konsole, a na wypadek
Bądźmy szczerzy: to jest po prostu żenujące rozwiązanie i (na szczęście) stosuje się je dosyć rzadko (głównie przy bardzo leniwie robionych konwersjach z konsol na PC). To fatalna praktyka, którą zarzucono dziesiątki (!!!) lat temu, a jej sporadyczne powroty uważam za skandaliczne.
komentarz z reddita
@ZwyklyMarcin: omatkobosko, przecież ja cały czas dokładnie to piszę! Cały czas twierdzę, że fatalny projekt silnika gry spowodował, że trzeba ograniczać FPSy w przypadku zbyt szybkich maszyn, a samo ograniczenie ustawia się względem słabszych konfiguracji (w tym konkretnym wypadku akurat konsol, ale to nie ich wina).