Wpis z mikrobloga

#directx #cpp #c++ #rendering #pipeline #shaders #hlsl
Cześć słuchajcie, kodziłem troche w OpenGL a teraz chciałbym sie przerzucić na DirectXa. Mógłby mi ktoś podesłac kompletny rendering pipeline z shaderami i to co siedzi w cpp żeby wyrenderować cokolwiek, nawet zwykłego cuba? trochę się w składni HLSL gubie.
Dzięki!
  • 8
  • Odpowiedz
@Kedriik: Główna różnica jest taka, że w DirectX operujesz na obiektach a nie na globalnej maszynie stanów jak w OpenGL. Dla mnie podejście DirectXowe jest dużo wygodniejsze, no ale to kwestia gustu. Zależy też to od tego, czy pisałeś w nowszym OpenGLu (VBO i te sprawy) czy w starszym (glBegin/glEnd i przyjaciele). Jeśli to pierwsze to będzie ci się łatwiej przesiąść.

Od razu polecam też pisać w najnowszym Visualu - masz
  • Odpowiedz