Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@LooZ: czyli wolisz słabego grafika który dobrze ogarnia maxa niż bardzo dobrego grafika który ogarnia blendera? To jak z ołówkami. Ołówek rysuje czy ręka?
  • Odpowiedz
@LooZ: To samo jest z programowaniem, muzyką i każdym innym tematem w gamedevie.
Zmiana nawyków i technologii jest możliwa, potrzeba na to jedynie trochę czasu.
  • Odpowiedz
@Szumny: Ale Ty podales malo zyciowy problem. Jest tak jak pisal @LooZ, do wyboru mamy dwoch grafikow na takim samym poziomie tylko jeden ogarnia np Maya, a drugi Blendera. Wiekszosc firm na rynku wybierze tego pierwszego.

@devml: Czas czas czas w momencie kiedy zlotowki leca przy kazdej sekundzie. Owszem bardzo solidnego grafika ze swietnym portfolio warto przekwalifikowac, ale widzisz mowimy przekwalifikowac, gdyby nie wzial Blendera to by nie
  • Odpowiedz
nie to nie jest mało życiowy problem. Grafików i innych artystów obowiązują inne reguły niż programistów.


@Szumny: Na pewnym pułapie na którym jeszcze bywa Blender w CV grafików na dobrym poziomie jest sporo, więc można przebierać jak w ulęgałkach. Potrzebujesz Mayowca to bierzesz Mayowca, jak Maxowca to Maxowca.
Mówię tu głównie o VFX, jak u mnie w branży wygląda ta sytuacja.
  • Odpowiedz
Proponuję iść spać. Mam wrażenie, że odpowiedzi na nasze pytania znajdziemy w przyjemnych objęciach Morfeusza :)


@regis3: Dokładnie, a jutro możemy wznowić batalię :D
  • Odpowiedz
@loczyn: Ja mówi jak wygląda w architekturze. Gość robi fajne rzeczy to się go bierze. Jak dla mnie może nawet i wydzieranki robić byle by to było dobre.
  • Odpowiedz
Ja mówi jak wygląda w architekturze. Gość robi fajne rzeczy to się go bierze. Jak dla mnie może nawet i wydzieranki robić byle by to było dobre.


@Szumny: Tak bo oddajesz render w stillu, albo animację martwej, to spoko, może robić i w Blenderku :)
Mirek @themindcrusherHS robi tego typu całkiem ładne rzeczy w Blenderze.
  • Odpowiedz