Aktywne Wpisy

chybaDapi +103
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

nmap +365
Jakiś czas temu uruchomiłem stronę https://portfelik.com i chciałbym, żeby więcej osób się o niej dowiedziało. Robię z tego powodu #rozdajo
Do wygrania dwa razy po 100 zł w postaci karty podarunkowej Allegro.
* Pierwsze 100 zł za plusik tego wpisu.
* Drugie 100 zł za opinię w komentarzu odnośnie korzystania z Portfelika (wymagane założenie konta).
Więc
Do wygrania dwa razy po 100 zł w postaci karty podarunkowej Allegro.
* Pierwsze 100 zł za plusik tego wpisu.
* Drugie 100 zł za opinię w komentarzu odnośnie korzystania z Portfelika (wymagane założenie konta).
Więc
źródło: portfelik.com
Pobierz




Nie lubię też zachęcać do piractwa. Szkolne i studenckie edycje 3dsmax i Maya wcale nie świadczą o cichym przyzwoleniu twórców. Świat nie kończy się na Polsce a jeśli tacy jesteście pewni to dajcie znać że używacie pirackiego
Jednak staram się, by wszyscy którym pomagam nie mieli problemu ze znalezieniem pracy, a niestety już do firmy z Blenderem średnio. Maya czy Max to must have w CV. Blender może być dodatkiem na freelance jak nie chcesz bulić hajsu, no ale tracisz czas
@regis3: Też to uważam, ale jeśli już jest dyskusja który soft lepszy itd no to się wypowiem :P
Ja się brzydziłem go od
@LooZ: a co mnie firma, która od 15 lat robi toole dla grafików pod Maxa3d?
Nie ma co sie spinać o używanie konkretnych narzędzi / języków / engine.
Dobrze pamiętam, jaki 15-20 lat temu był hejt na 3d Maxa - "to gonwo nie ma porządnego renderera, prawdziwi pro używają tylko Cinema/Lightwave".
@loczyn: ja tak miałam z Maxem. Jakieś 5 lat temu pierwszy raz go spróbowałam i to było jedno wielkie NIE. W blenderze czułam się jak ryba w wodzie i wbrew opiniom innych był dla mnie bardzo intuicyjny. Teraz jak od jakiegoś czasu robię w maxie to się przyzwyczaiłam choć dalej uważam, że jest wiele świetnych rozwiązań w blenderze, które niesamowicie ułatwiają pracę. Oczywiście
Po prostu polecajac komus Blendera wstydzilbym sie mu spojrzec w oczy za te 2-3 lata, bo wiem ze predzej czy pozniej ktos mu powie "no
Swoja droga jak Blender wspolpracuje z Zbrushem, Substance Painterem czy Mari?
A na poważnie to nie wiem. Akurat z Zbrusha nie miałam nigdy potrzeby przenoszenia do Blendera.
I wstyd się przyznać ale substance paintera się jeszcze nie nauczyłam ;_;
A tak serio. To ludzie za dużo czasu poświęcają nad zastanawianiem się nad doborem właściwego narzędzia a za mało czasu ćwiczą. To trochę jak z doborem tabletu, ołówka farb itd. Jeśli dostatecznie długo będziesz to robił to sam dojdziesz do podobnych wniosków. Nie ma sensu się nad tym zastanawiać. Ściągasz jakiś program i działasz. Tylko tak jesteś w stanie cokolwiek osiągnąć.
@regis3:
Zgadzam sie co do tego, ze lepiej robic w czymkolwiek niz sie zastanawiac.
Ja jednak czy to z VFX czy Gamedevu wiem ze predzej czy pozniej mozna sie nadziać. Moze nie zmusza Cie uzywac Maxa do modelowania, no bo po co w sumie nie (chyba ze instalowaniem softu zajmuje sie IT i ci nie pozwolą) ale
W programowaniu jezyk jest wazny na poczatku drogi, a mniej pozniej. W grafice soft na poczatku jest malo istotny, a pozniej zaczyna byc bardziej.
Takie troche Paulo Coelho mi wyszlo.