Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@regis3: ostatnio miałem z nim problemy :f.
Może ostatnio je naprawili.

Blender jako jedyny (znany mi program) nie używa sdk tylko ma własną implementację fbx (za którą zapłacił Epic).
Dlaczego tak jest? Ponieważ powody.
  • Odpowiedz
@LooZ: uwielbiam takich jak Ty, wspaniałych pracodawców xD Jakbyś był taki wspaniały to byś wiedział, że nie narzędzie ma tu wielkie znaczenie. A do tego i w samych narzędziach jest rozróżnienie do tego do czego się nadają i tak Majka jest bardziej do animacji, Max wizualizacji, a Blender dobrze współgra z gamedevem. Wiesz czemu? Bo silnikom nie robi z czego mają wypluty fbx. No ale jako super pracodawca powinieneś to
  • Odpowiedz
@homo_superior: Bzdury. Akurat pracuję w GameDevie i nikt (*) nie używa tutaj Blendera przez z-----y eksporter .fbx (o czym pisze wyżej Gorion103). Więc tak, silnikom zdecydowanie robi z czego jest wypluty .fbx i nie, Blender nie współgra dobrze z gamedevem.

* prawie
  • Odpowiedz
@LooZ: oh tak! Ciekawe, że też pracuję w gamdevie i choć przerzuciłam się na maxa jakoś znam ludzi zarówno w mojej firmie jak i w innych, którzy w Blenderze pracują. I jak na razie nie było problemów z exporterem fbx. Zawsze też można obj ;]
A co do Twojego prawie to jak widać sam sobie zaprzeczasz twierdząc, że Blender się nie nadaje.
Zresztą np taki Unity łapie od razu pliki
  • Odpowiedz
@jigsaw96: Cykl produkcji gry to nie tylko import czystego modelu do Unity.

@homo_superior - nie chce mi się dyskutować z przedstawicielami #bojowkablendera - dziwnym trafem ci wszyscy najlepsi artyści świata, seniorzy, art dirzy i właściciele firm nie chcą korzystać z tego genialnego i darmowego softu, a wolą płacić ciężki hajs. Pewnie się nie znają tak dobrze jak ty.
  • Odpowiedz
@LooZ: widać umiesz czytać ze zrozumieniem. Napisałam nawet, że pracuję w maxie... Jakbym była #bojowkablendera to bym raczej tego nie robiła. A czy duże firmy nie używają Blendera? Polemizowałabym. Używają tego w czym ich pracownik jest dobry. Ciężko żeby kupowali blendera kiedy jest darmowy. Do tego nie jestem pewna czy licencja na której jest Blender nie zobowiązuje do udostępnienia wszystkich prac w nim robionych (ale tu może moja
  • Odpowiedz
nie chce mi się dyskutować z przedstawicielami #bojowkablendera - dziwnym trafem ci wszyscy najlepsi artyści świata, seniorzy, art dirzy i właściciele firm nie chcą korzystać z tego genialnego i darmowego softu, a wolą płacić ciężki hajs. Pewnie się nie znają tak dobrze jak ty.


@LooZ: To samo można napisać o Unity :)
Każdy ma prawo używać tego, co mu odpowiada.
  • Odpowiedz
Jeśli jednak uznajesz jakiekolwiek autorytety w życiu to polecam np ten wywiad


@regis3: Dlaczego Aidy Burrows jest autorytetem? (pytam serio teraz)

@LooZ: No właśnie, zorganizowana akcja, wołacie mnie, a ja wpadam i w---------m mu bułę xD
  • Odpowiedz
@loczyn: spoko spoko xD Byłam ciekawa Twojego zdania bo od wielu innych ludzi właśnie słyszałam opinię, że nie ma znaczenia. I jestem podobnego zdania. Słyszałam tę opinię od wizualizatorów, którzy firmy prowadzą na Blenderze jak i od osób ze środowiska poważniejszego gamedevu w Polsce. Do tego dochodzą zlecenia, które zazwyczaj zaczynają się od "Zrób jakiś model do naszej gry" mając w dupie w jakim programie zostanie on wykonany jak i
  • Odpowiedz