Startuję z nowym projektem. Jako grafik-architekt postanowiłem połączyć te dwie dziedziny i zaczynam na poważnie pracować przy robieniu interaktywnych wizualizacji architektonicznych (i nie tylko). Dajcie parę plusów na dobry początek. W razie pytań chętnie odpowiem co i jak. ps. na moim kanale na YT możecie zobaczyć jeszcze dwa filmy, wszystko renderowane w 60fps w ue4.
@tomaszgora: Ile kosztuje Cię czasu przygotowanie takiej wizualizacji, nie licząc samego renderowania filmu? Czy jest sens (estetyczny i pod kątem nakładów pracy) renderowania w UE4 statycznych obrazów, czy może lepiej pozostać przy 3ds max'ie? Jak wygląda współpraca tego ostatniego z UE4?
@tomaszgora: generalnie bardzo fajnie, natomiast może nie stosował bym kilku razy z rzędu ruchu kamery z podłogi pod sufit bo bardzo mi się w oczy rzuciło
@losiul: Najlepsze w ue4 jest to, że oprócz "wypalania cieni" nie trzeba nic renderować. Wszystkie widea na moim kanale YT były renderowane w czasie rzeczywistym albo szybciej. Co do używania ue4 do statycznych scen to raczej nie. Prawdziwa moc silnika tkwi w interaktywności i renderowniu obrazu w czasie rzeczywistym. Poza tym ue4 nie dogonił i raczej szybko nie dogoni 3dsmax+vray Jeśli chodzi o współpracę z 3dsmaxem to jest "w porządku".
@majeranek: nie jest to do końca takie łatwe. Przerzucić można właściwie tylko obiekty (bez świateł kamer itp), a i tak do każdego modelu trzeba dorobić drugi kanał UV, na którym w ue4 wypalane są cienie. Ten etap jest trochę męczący i wymaga wyczucia.
także zajmuje się grafiką ale raczej w dziedzinie DTP, ale przemyśl te ruchy kamery, sugerował bym nawet wpleść scenę z stabilną kamerą + np. tocząca się piłka, albo zmieniający się układ światła
ps. na moim kanale na YT możecie zobaczyć jeszcze dwa filmy, wszystko renderowane w 60fps w ue4.
#grafika #architektura #3d #oculusrift #ue4
@destroner: https://www.youtube.com/watch?v=cbkGSLdQo6U
Co do używania ue4 do statycznych scen to raczej nie. Prawdziwa moc silnika tkwi w interaktywności i renderowniu obrazu w czasie rzeczywistym. Poza tym ue4 nie dogonił i raczej szybko nie dogoni 3dsmax+vray
Jeśli chodzi o współpracę z 3dsmaxem to jest "w porządku".
także zajmuje się grafiką ale raczej w dziedzinie DTP, ale przemyśl te ruchy kamery, sugerował bym nawet wpleść scenę z stabilną kamerą + np. tocząca się piłka, albo zmieniający się układ światła