Jestem studentem 1 roku informatyki i dostałem pracę jako dev w pewnej firmie. Ogólnie jestem zadowolony, nie ma problemów z godzinami pracy, dostałem firmowy sprzęt i wynagrodzenie też jest według mnie odpowiednie do mojego zakresu wiedzy i stażu. Na okres wakacji przechodzę na pełny etat i stoję przed pewnym wyborem. 1. Zostać na studiach dziennych i pracować na pół etatu 2. Przenieść się na studia zaoczne i pracować na pełnym etacie.
Jak myślicie? #studbaza #programowanie (nie bijcie za tag, to się w sumie łączy z problemami programistów)
@Niebieskowaty: A ja na twoim miejscu bym został na dziennych, więcej możliwości zawarcia znajomości, moze jakis szalony start-up, pieniadze to nie wszystko a młody drugi raz nie będziesz.
@Niebieskowaty: nie mówie że tak nie jest, mam kolege który robi już 3 rok w wawie w it i robi zaoczne by mieć tytuł ale gościu ma taką wiedze że studia mu są ** potrzebne. Sam miałem taki zamiar ale porównując faktyczny poziom studiów na moim wydziale to stwierdziłem że szkoda czasu na zaoczne jak chcę nauczyć się tematyki mojego wydziału. Zrobisz jak uważasz zadaj sobie tylko jedno pytanie czy
@Niebieskowaty: W kazdym razie nie rezygnowałbym ze studiów na twoim miejscu, studiowanie dzienne to zawsze grupa ludzi ktorzy maja podobne zainteresowania do twoich, mozecie tworzyc cos razem, a bycie klepaczem etatowcem całe zycie cie kręci? Rob jak uwazasz byle byś pozniej nie żalował
@Dejna93: no właśnie problem w tym, że przedmioty najmniej potrzebne są naciskane najbardziej, a to co powinno być ważne bo jest związane stricte z kierunkiem jest jakoś pomijane i olewane. Przez 2 semestry nauki większość rzeczy uczyłem się tylko dla zaliczenia
1. Zostać na studiach dziennych i pracować na pół etatu
2. Przenieść się na studia zaoczne i pracować na pełnym etacie.
Jak myślicie?
#studbaza #programowanie (nie bijcie za tag, to się w sumie łączy z problemami programistów)
Przenieść się na zaoczne.
@mateusz-it:
@ubermensch_:
@ateibok:
@ImOut: