Wpis z mikrobloga

Znalazłem ogłoszenie na junior java deva - w wymaganiach jedynie dobra znajomość języka Java, zasad programowania obiektowego, znajomość angielskiego i języka UML.
Znam podstawy Javy, Hibernate, JPA, Mavena, SQLa, uczę się Springa. Studiuję informatykę na II roku, nie mam niestety żadnego projektu, którym mógłbym się pochwalić (bo prostą gierką sieciową połączoną z bazą danych chwalić się pewnie nie ma sensu). Doświadczenia też oczywiście żadnego nie mam. Warto próbować aplikować, czy i tak nie odpowiedzą?
#programowanie #java #it
  • 29
@Skibil: > Stary, ja po technikum, mając w "portfolio" licznik BMI dostałem pracę, a Ty się nie chcesz grą pochwalić :D

i to jest wlasnie cala kwintesencja polskich mgr inz. dr

jestem taki malutki nic nie umiem a potem gosc po technikim bierze 15k i smieje sie z mgr czy to w IT czy kladac posadzke
@negacja: dalej zle myslenie

nie ma weekendu, nie ma jednej oferty, nie ma jednego miasta, nie ma jednego kraju

jakbys usiadl intensywnie nad problemem to za tydzien kodowalbys juz gdzie pod monachium czy manchesterem za te 20-30k funtow, albo siedzial na stazu w byle radomiu za 2k

a ty bedziesz rozumiem sie bawil w wysylanie ofert do jednego janusza i jak cos nie pyknie to dramat, nie docenili, jestem kiepski, najlepiej
@bazingaxl: Nie chcę rezygnować ze studiów w tym momencie, dlatego szukam tylko w Kielcach, a tutaj jeśli już są jakieś oferty, to wymagają kilku lat doświadczenia. To jedyna oferta na juniora, jaką w tym roku widziałem.
@negacja: nie przejmuj się ze czegoś nie umiesz, praca juniora to w tej chwili 20% wiedzy i 80% szukania po necie, trochę smutne, ale prawdziwe. Na rozmowach na takim stopniu pytają o pierdoły które nawet będąc średnio rozgarniętym powinieneś odpowiedzieć. W przypadku Javy to znasz SE, trochę liznąłeś EE więc jesteś idealnym kandydatem.