Wpis z mikrobloga

Czy ktoś studiuje/studiował #farmacja lub #bioinformatyka #fizjoterapia lub #weterynaria ? Jakie wrażenia? Czy można po tych kierunkach otrzymać godziwe #zarobki ? Jak z ofertami pracy?
W przyszłym roku idę do klasy maturalnej (biol-chem here) i zastanawiam się nad alternatywami, jeśli nie uda mi się dostać na medycynę. Tak jestem świadomy ciężkiej pracy na studiach.

#pytanie #praca
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@BetonowyBrodaczBezAfro: weterynaria = najniższa krajowa przez dłuugi czas. Gdybym miała jeszcze raz wybieram i mieć na uwadze, że miałby to być kierunek za medycynę to farmacja, nie będzie dalszego kształcenia tech. farm., więc sytuacja mgr farm się polepszy.
  • Odpowiedz
@BetonowyBrodaczBezAfro: studiuję farmację, o studiach mogę powiedzieć tyle, że są bardzo ciekawe, zwłaszcza jeżeli kogoś interesuje chemia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
w trakcie 5,5 roku przerabia się ogromną ilość wiedzy, z czego część to dosyć niszowe zagadnienia; wiedza ta w dużej części oczywiście się później nie przydaje w zawodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°) , a już na pewno w przypadku bycia stereotypowym "sprzedawcą w aptece", jak kolega wyżej raczył napisać :P

z zarobkami i pracą jest podobno coraz gorzej, ale myślę, że wielu studentów innych kierunków chciałoby się zamienić z absolwentami farmacji

co do innych kierunków to odradzałbym weterynarię, kolega na pierwszym roku usłyszał od prowadzącego, że "jeśli chcieliście
  • Odpowiedz
@Resiu93: po farmie dużo zależy w jakim kierunku się pójdzie. Apteka to tylko jedna z możliwości ale chyba najspokojniejsza. Jeśli komuś uda się zakręcić przy badaniach to ze specką i do 20tys. dobije :P

Czyżby 3 rok? Mogę spytać jakie miasto?
  • Odpowiedz
@bullsheit

Byłem na biol-chem. [...] Ostatecznie wylądowałem na infie czego absolutnie nie żałuję :)