Wpis z mikrobloga

  • 0
@piottrek: tak, tylko mi 3 razy zupełnie nie odpisali. Raz dlaczego skasowali moją opiniez raz dlaczego nie mogę skorzystać ze zniżki dla nowych klientów i raz z płatnością.
  • Odpowiedz
@kmicolo Czy możesz przesłać nam w wiadomości prywatnej na facebooku numer zgłoszenia, na który nie otrzymałeś odpowiedzi? Sprawdzimy w trybie pilnym dlaczego nie zostałeś obsłużony i zajmiemy się wyjaśnieniem wszystkich Twoich zgłoszeń.
  • Odpowiedz
@pysznepl: jak przychodzi do zwrotu za kasę, to się tłumaczycie, a to że jakaś awaria systemu, a to trzeba czekać. Prawie miesiąc na głupie 17 zł czekałam. W ramach rekompensaty kuźwa daliście mi kod na 20 % zniżki, tyle że do zrealizowania w ciągu tygodnia. Akurat jak nie miałam kiedy pizzy zamówić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz