Miraski, coś dziwnego, zapłaciłem z synca przez PayU na pyszne.pl, i nadal według PayU nie ma wpłąty.. Status "nowa". Głodny jestem :( Z konta w historii transakcji niby wszystko OK, pobrało hajs.
#pytanie #pysznepl @pysznepl Chciałem zamówić pizze z kuponem. Transakcja nie przeszła (na adres byla już zamawiana pizza) a kasa z karty została pobrana. Muszę do nich pisać czy sama wróci?
@miesozerca1: jeśli zamówienie było anulowane to sama wróci, natomiast jeśli zablokowane (a wygląda na to, że tak), to lepiej napisać na kontakt@pyszne.pl lub wiadomość prywatną na Fb, z adresem e-mail użytym do złożenia zamówienia oraz datą zamówienia.
@kmicolo Czy możesz przesłać nam w wiadomości prywatnej na facebooku numer zgłoszenia, na który nie otrzymałeś odpowiedzi? Sprawdzimy w trybie pilnym dlaczego nie zostałeś obsłużony i zajmiemy się wyjaśnieniem wszystkich Twoich zgłoszeń.
wykorzystałam kupon, dopłaciłam pieniądze, żarcia nie dostałam, pieniędzy nie oddali, nawet żadnej wiadomości nie wysłali ( ͡°ʖ̯͡°) chyba czas wyjść na ulicę jak frankowcy #pysznepl #pyszneplcwel
@Madlen_: cześć, przepraszamy za brak realizacji zamówienia. Pieniądze za niezrealizowane zamówienie zostały nadane automatycznie do zwrotu. W związku ze zwiększoną liczbą zapytań - czas naszych odpowiedzi wydłużył się, za co najmocniej przepraszamy. Wczoraj, przesłaliśmy rekompensaty dla klientów, którzy nie mogli wykorzystać rabatu. Jeśli nie otrzymałaś wiadomości - prosimy o informację! Pozdrawiamy, zespół Pyszne.pl
#pysznepl @pysznepl