konto usunięte via Android
- 8
Chciałem się pożalić na @pysznepl, otóż to banda #!$%@?ów bez krzty honoru. Nie ospisują na maile, usuwają nieprzychylne oceny. Do tego nie dają żadnych rabatów. GARDZĘ PORTALEM PYSZNE.PL. Polecam korzystać z @pizzaportal_pl, może mają grzeszki, ale ospisują na maile i odbierają telefon.
Nie polecam www.pyszne.pl / zawiedziony użytkownik
#pyszne #pysznepl #pizzaportal
Nie polecam www.pyszne.pl / zawiedziony użytkownik
#pyszne #pysznepl #pizzaportal
- 0
@kmicolo Czy możesz przesłać nam w wiadomości prywatnej na facebooku numer zgłoszenia, na który nie otrzymałeś odpowiedzi? Sprawdzimy w trybie pilnym dlaczego nie zostałeś obsłużony i zajmiemy się wyjaśnieniem wszystkich Twoich zgłoszeń.
- 0
@wykopnieta w takiej sytuacji można do nas napisać wiadomość prywatną na Facebooku z prośbą o przedłużenie ważności kodu rabatowego.
- 0
@MieszamKaweOlowkiem: Prześlij do nas informację na jaki adres mailowy masz zarejestrowane konto, poprawimy błąd!
Pozdrawiamy,
zespół Pyszne.pl
Pozdrawiamy,
zespół Pyszne.pl
wykorzystałam kupon, dopłaciłam pieniądze, żarcia nie dostałam, pieniędzy nie oddali, nawet żadnej wiadomości nie wysłali ( ͡° ʖ̯ ͡°) chyba czas wyjść na ulicę jak frankowcy
#pysznepl #pyszneplcwel
#pysznepl #pyszneplcwel
- 1
@Madlen_: cześć, przepraszamy za brak realizacji zamówienia. Pieniądze za niezrealizowane zamówienie zostały nadane automatycznie do zwrotu. W związku ze zwiększoną liczbą zapytań - czas naszych odpowiedzi wydłużył się, za co najmocniej przepraszamy. Wczoraj, przesłaliśmy rekompensaty dla klientów, którzy nie mogli wykorzystać rabatu. Jeśli nie otrzymałaś wiadomości - prosimy o informację!
Pozdrawiamy,
zespół Pyszne.pl
Pozdrawiamy,
zespół Pyszne.pl
O tym jak pyszne.pl oszukuje na ocenach!
Wierzyłem, że oceny restauracji na pyszne.pl są wiarygodne i bezpośrednio odzwierciedlają odczucia klientów. BYŁEM W BŁĘDZIE!
z- 142
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- -19
@kangur91 Cześć!
Zapoznaliśmy się z Twoją sprawą. Na początku chcielibyśmy przeprosić za wszystkie nieścisłości.
Oczywiście zgadzamy się z Tobą w 100 %, że opinie są od użytkowników dla użytkowników i każda opinia powinna być publikowana. Jeśli użytkownik na Pyszne.pl wystawi opinię, w której wyrazi swoje niezadowolenie - niezwłocznie kontaktujemy się z lokalem, aby ten naprawił swój błąd i wystawiamy opinię mimo to. W Twoim wypadku opinia nie została wystawiona przez przeoczenie pracownika,
Zapoznaliśmy się z Twoją sprawą. Na początku chcielibyśmy przeprosić za wszystkie nieścisłości.
Oczywiście zgadzamy się z Tobą w 100 %, że opinie są od użytkowników dla użytkowników i każda opinia powinna być publikowana. Jeśli użytkownik na Pyszne.pl wystawi opinię, w której wyrazi swoje niezadowolenie - niezwłocznie kontaktujemy się z lokalem, aby ten naprawił swój błąd i wystawiamy opinię mimo to. W Twoim wypadku opinia nie została wystawiona przez przeoczenie pracownika,
- -7
@kirex: rozumiemy Twój punkt widzenia. Na Pyszne.pl znajdziesz również negatywne opinie - choć chcielibyśmy, aby klienci zawsze byli zadowoleni z zamówień. Jeśli opinia zostaje usunięta na Pyszne.pl - na koncie klienta pojawia się o tym informacja. W opisanym przypadku - opinia nie została włączona po skontaktowaniu się z lokalem i klientem, za co przepraszamy, ale nie została usunięta. Czas moderacji wynosi 7 dni - jeśli do tego czasu opinia nadal nie
- -3
@kangur91 Twój komentarz jest już widoczny w naszym serwisie. Negatywne opinie na Pyszne.pl stanowią obecnie 7% wszystkich komentarzy. Postaramy się skrócić czas ich publikacji. Pozdrawiamy!
#pysznepl @pysznepl