Wpis z mikrobloga

@wielooczek: Chcąc porozmawiać z postacią musiałeś kliknąć w konkretne miejsce, inaczej stawałeś w złym miejscu nie robiąc nic, a nawet jak już dobrze się ustawisz musisz czekać aż postać ustawi się odpowiednio do npca. Brak możliwości wydawani kilku komend na raz, trzeba czekać na koniec rundy każdej postaci i nie możesz np. aktywować kolejne akcji w trakcje trwania akcji - przez to każda runda rozciąga się niemiłosiernie. Brak skupienia się na
@coolface:

Chcąc porozmawiać z postacią musiałeś kliknąć w konkretne miejsce, inaczej stawałeś w złym miejscu nie robiąc nic, a nawet jak już dobrze się ustawisz musisz czekać aż postać ustawi się odpowiednio do npca


Nie zauważyłem nic takiego O_o

Brak możliwości wydawani kilku komend na raz, trzeba czekać na koniec rundy każdej postaci i nie możesz np. aktywować kolejne akcji w trakcje trwania akcji


Prawda, aczkolwiek grając nawet nie zwróciłem na
@Shaki:

Nie zauważyłem nic takiego O_o


Notorycznie mi się to trafiało, nawet jak już myślałem że znalazłem konkretny spot żeby aktywować rozmowę to często stawałem za plecami npca

To nie jest fantasy gdzie zwiedzasz wielkie podziemia i szukasz legendarnych mieczy ukrytych w jaskini smoka. Przecież zbyt rozwinięta eksploracja zabiłaby cały klimat. Jak to sobie wyobrażasz, włamujesz się np. do siedziby jakiejś korporacji, goni cię czas, a ty latasz sobie dookoła grzebiąc