Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko216
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
yummy157

yummy157

Dołączył 6 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4878
  • Znaleziska 2598
  • Mikroblog 2280
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 49

885

Wysoki koszt lekceważenia naturalnej odporności na Covid

Wysoki koszt lekceważenia naturalnej odporności na Covid

W zeszłym tygodniu CDC opublikowało dane z Nowego Jorku i Kalifornii, które wykazały, że naturalna odporność była 2,8 razy skuteczniejsza w zapobieganiu hospitalizacji i od 3,3 do 4,7 razy skuteczniejsza w zapobieganiu zakażeniu Covid w porównaniu ze szczepieniem. (ozdrowieńcy)

covid_duck
z
wsj.com
dodany: 28.01.2022, 21:43:18
  • 134
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    usa
  • #
    zdrowie
  • #
    covid19
yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:04:22 via iOS
  • -4
@Miko92: No skoro śmiertelność bez szczepień jest znacznie wyższa to warto się szczepić
yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:21:02 via iOS
  • -3
@Miko92: Imo 0.5% śmiertelność (zakładając że piszesz prawdę) to całkiem sporo przy 50k zakażeń dziennie.

nie dziękuję, wolę wziąć szczepionkę, która daje mi 16 razy większe szanse na przeżycie w przypadku zarażenia. Powikłania szczepionkowe nawet jeśli są to są znacznie łagodniejsze niż przejście covida. A znam masę osób które covida przeszły fatalnie (mając 20-45 lat).

Moja matka do tej pory musi się inhalowac jakimś preparatem od lekarza, bo covid siadł
yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:34:03 via iOS
  • -5
@Miko92: Fakt że szczepionka daje mi 16 razy większa szanse na przeżycie to dowód anegdotyczny?

Czy może dowodem anegdotycznym jest fakt, że niektórzy ludzie ciężej przechodzą covida?

A może to, że NOPy poszczepienne to nic w porównaniu z (często długotrwałymi) powikłaniami po covidzie?
yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:37:07 via iOS
  • -5
@Miko92: czy cała moja argumentacja opiera się na tym że moja mama przeszła covid?

To co robisz nazywa się błędem uwydatnienia przypadkowego szczegółu, odniosłeś się do części mojej wypowiedzi zarzucając niemerytorycznosc ignorując pozostałą, która jest znacznie bardziej istotna.
yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:47:12 via iOS
  • -4
@Miko92:

Moja argumentacja była prosta; szczepienia dają większe szanse i mniejsze powikłania niż przechorowanie covid. Dodałem też motywację emocjonalna w postaci niezbyt dobrego przejścia covid przez moje najbliższe otoczenie.

Ty natomiast odniosłeś się tylko do ostatniego nazywając to dowodem anegdotycznym ignorując resztę i ogłaszając zwycięstwo - to jest właśnie podręcznikowy przykład błędu uwydatnienia przypadkowego szczegółu i jest to technika manipulacyjna.

Przyznałbym Ci rację gdyby moja wypowiedź brzmiała: szczepie się bo
Headcrab_B
Headcrab_B
29.01.2022, 12:18:34
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:26:26 via iOS
  • 2
@Headcrab_B:

Jakakolwiek kobieta głosująca na konfederacje
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:31:22 via iOS
  • 1
@Headcrab_B: Na kogoś kto nie chce odebrać Im praw wyborczych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 29.01.2022, 12:34:13 via iOS
  • 1
@Janusz44: O tym nie pomyślałem
  • Odpowiedz
K.....e
konto usunięte 28.01.2022, 16:58:43
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 28.01.2022, 17:40:40 via iOS
  • 3
@scietydrwal: Zaorał lewactwo i historyków jednym zdaniem [ZOBACZ JAK]
  • Odpowiedz

606

Szczepionki nieskuteczne w zapobieganiu rozprzestrzeniania wariantu Omicron

Szczepionki nieskuteczne w zapobieganiu rozprzestrzeniania wariantu Omicron

Istnieje ryzyko, że zaszczepieni są bardziej podatni na zakażenie niż niezaszczepieni.

Tomtomprom
z
wykop.pl
dodany: 28.01.2022, 06:49:38
  • 140
  • #
    koronawirus
yummy157
yummy157 28.01.2022, 17:37:39 via iOS
  • -2
@TP53: Jest tak jak piszesz i mówi o tym nawet źródło danych które przedstawia op, że tych grup nie należy porównywać 1:1, bo to są różne grupy ludzi
Tomtomprom
Tomtomprom
28.01.2022, 10:38:29
  • 8
Taka sytuacja. Zachęcam też do zapoznania się ze znaleziskiem:

https://www.wykop.pl/link/6478171/szczepionki-nieskuteczne-w-zapobieganiu-rozprzestatrzeniania-wariantu-omicron/

#koronawirus
Tomtomprom - Taka sytuacja. Zachęcam też do zapoznania się ze znaleziskiem:

https:...

źródło: comment_1643366240eZyU9M51zN4KWtrtIelEPO.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 28.01.2022, 16:22:36 via iOS
  • 0
@Tomtomprom: A czemu nie wkleisz całej tabelki i źródła do niej? Bo narracja się sypie?

@hansschrodinger ;
yummy157 - @Tomtomprom: A czemu nie wkleisz całej tabelki i źródła do niej? Bo narrac...

źródło: comment_1643386956vmACIrCmHkpduecduQgVKv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 28.01.2022, 16:29:13 via iOS
  • 0
@hansschrodinger: Warto czytać też źródła takich grafik

Also warto wiedzieć jak należy interpretować takie dane, co często oczywiste nie jest, a manipulacji w internecie nie brakuje
  • Odpowiedz

396

Francja wprowadziła zakaz prowadzenia tzw. terapii konwersyjnych.

Pokaż treści 18+

Francja wprowadziła zakaz prowadzenia tzw. terapii konwersyjnych.

Zgromadzenie Narodowe, izba niższa parlamentu Francji, uchwaliło ustawę zakazującą tzw. terapii konwersyjnych.

CzteryTrzeciePiRdoTrzeciej
z
polsatnews.pl
dodany: 26.01.2022, 19:38:11
  • 256
  • #
    polsatnews
  • #
    pl
yummy157
yummy157 27.01.2022, 12:08:29 via iOS
  • 10
@Stachkiller: No nie do końca dla chętnych w przypadku dzieciaków homo, których rodzice chcą "wyleczyć"
yummy157
yummy157 27.01.2022, 12:11:55 via iOS
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

yummy157
yummy157 27.01.2022, 12:14:07 via iOS
  • -1
@eschatoestetyzm: Przynajmniej są dowody na to, że korekta płci rzeczywiście (i długofalowo) pomaga osobom z dysforiami.
yummy157
yummy157 27.01.2022, 12:18:00 via iOS
  • -1
@heheszkitroche: To działa na tej samej zasadzie, że nie możesz wiedzieć czy za sekundę nie spadnie na ciebie meteoryt. Równie dobrze tym bóstwem może być latający potwór sphagetthi albo zeus - na jego istnienie jest dokładnie tyle samo dowodów co na istnienie chrześcijańskiego Boga - zero.

Osoby wierzące nie wierzą w dowody, tylko dogmaty - stwierdzenia, których nie wolno podważać. Jest to podejście odwrotne do metody naukowej (i np falsyfikalnosci)
yummy157
yummy157 27.01.2022, 12:22:38 via iOS
  • 1
@noHuman:

tak samo jak korekty płci


Dobrze ze o takich rzeczach nie decydują rodzice tylko lekarze. Tak jak być powinno.
yummy157
yummy157 27.01.2022, 13:51:39 via iOS
  • -1
@noHuman: Ja nie zakładam nieomylności lekarzy. Jeśli rodzic nie słucha ani tego co mówi mu dziecko, ani opinii lekarzy to sam przedkłada własną wygodę nad dobro dziecka. Po to są lekarze. Z resztą jeśli rodzice mają wątpliwości to mogą sięgnąć po opinie innych lekarzy lub porozmawiać o tym z terapeutą.
yummy157
yummy157 27.01.2022, 14:47:28 via iOS
  • -2
@szpongiel: Hetero to orientacja seksualna, a struktur w mózgu nie da się zmienić, więc nie ; nie da się z osoby cis zrobić trans i vice versa
yummy157
yummy157 27.01.2022, 14:49:33 via iOS
  • 1
@urzad_kontroli_skarbowej: mogą sobie twierdzić nawet że widzieli Boga, póki nie ma medycznego potwierdzenia zmiany orientacji przez taką terapię to równie dobrze możemy to uznawać za pranie mózgu
yummy157
yummy157 27.01.2022, 14:56:34 via iOS
  • 0
@urzad_kontroli_skarbowej: Nie wiem, nie mam wykształcenia w tej dziedzinie. Pewnie istnieją jakieś sposoby. Orientacja to ogółem niezbyt łatwa rzecz do sprawdzania; zazwyczaj statystyki ilu osób jest homo a ile hetero opierane są na samodeklaracjach osób badanych
yummy157
yummy157 27.01.2022, 17:36:43 via iOS
  • -2
@szpongiel: O czym pie***sz koleś? XD
Struktur w mózgu osoby nie da się zmienić. Nie możesz zmienić tego że transseksualny mężczyzna będzie się czuł mężczyzna, a cis kobieta kobietą. Pogódź się z tym i dorośnij
yummy157
yummy157 28.01.2022, 11:22:19 via iOS
  • -1
@urzad_kontroli_skarbowej: Konsensus naukowy w tej sprawie jest jasny. Ani orientacji seksualnej ani tożsamości płciowej nie da się zmienić.
yummy157
yummy157 28.01.2022, 12:21:08 via iOS
  • -3
@szpongiel:

Może nie zauważyłeś ale transseksualizm to obecnie f-----m, gdyż s--s odwołuje się do płci biologicznej.


Mylisz s-x z gender. Owszem s-x w języku angielskim opisuje płeć biologiczna (lub płeć nadana przez lekarzy przy urodzeniu), natomiast osoby transseksualne (lub raczej transgenderowe) to osoby których tożsamość płciowa (gender) nie zgadza się w znacznym stopniu z płcią biologiczna powodując często dysforie - stan w którym osoba taka odczuwa duży dyskomfort, który może
yummy157
yummy157 28.01.2022, 12:22:01 via iOS
  • -3
@urzad_kontroli_skarbowej: Tak, dlatego korzystamy z jedynej skutecznej metody pomocy osobom z dysforiami - tranzycja oraz zakazujemy pseudo terapii, które nie pomagają, a tylko szkodzą
yummy157
yummy157 28.01.2022, 14:11:21 via iOS
  • -1
@yummy157:

tranzycja to jedyny skuteczny sposób leczenia tranzycji


Oczywiście chodziło mi o leczenie dysforii, nie tranzycji
R.....y
R.....y
konto usunięte 26.01.2022, 19:27:56
  • 0
#linux #nvim #neovim #vim
jak w neovimie ogarnąć podpowiadanie składni?
próbowałem tego https://github.com/neovim/nvim-lspconfig
ale nie umiem tego zmusić do działania tak jak chce

generalnie, nie umiem zmusić neovima do działania tak jak chce XD
chociaż wydaje sie lepszy, więc daje mu szanse
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 26.01.2022, 19:37:40 via iOS
  • 2
@RedveKoronny: Polecam plugin coc.nvim łatwy w konfiguracji i przyjemny
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 27.01.2022, 20:43:25 via iOS
  • 0
@RedveKoronny:

Używaj :CocInstall (język)

Np :CocInstall coc-python
Zainstaluje Ci obsługę Pythona
  • Odpowiedz

879

Artur Dziambor [Konfederacja]: zaszczepienie się zabezpiecza przed covidem

Artur Dziambor [Konfederacja]: zaszczepienie się zabezpiecza przed covidem

"Ja się zaszczepiłem (...). Ciężko być na tyle głupim, żeby się nie zabezpieczać na wszelkie możliwe sposoby "- poseł @ArturDziambor o działaniu szczepień na COVID-19

Szechter_
z
twitter.com
dodany: 26.01.2022, 11:29:33
  • 321
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    polska
yummy157
yummy157 26.01.2022, 11:56:56 via iOS
  • -12
@marw: @vitek6: @henry-jest:

Hipokryzja może nie, ale cynizmem śmierdzi na kilometr. Jest w partii, która niemal codziennie wrzuca grafiki sugerujące, że ktoś umarł na NOP poszczepienny, że szczepionki nie działają, że szczepionki to eksperyment medyczny na ludziach itp itd - grają pod elektorat antyszczepionkowy i mają krew na rękach każdej osoby, która przez ich wypowiedzi i wrzutki się nie zaszczepiła i zmarła bądź zaraziła kogoś kto
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:02:06 via iOS
  • -6
@vitek6: Oczywiście że rozumiem. Dlatego na profilu konfederacji udostępnianie są nie tylko posty antyszczepionkowe, ale także np posty Dziambora zachęcające do szczepień w pewnych sytuacjach.

OH wait, tyle że nie xD
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:09:34 via iOS
  • -5
@vitek6:

Na profilu konfederacji panuje jedna narracja - zwątpienie, sceptycyzm, dowody anegdotyczne, wszystko by pogłaskać po główce antyszczepienny elektorat.

Na profilu konfy nie znajdziesz informacji o tym np dlaczego warto się zaszczepić, dlaczego noszenie maseczek w zamkniętych pomieszczeniach jest ważne itp, bo elektorat (Patrz wyżej)

Więc podsumowując: w partia w której "każdy ma swoje zdanie i poglądy" reprezentuje dokładnie jeden zestaw poglądów.
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:15:27 via iOS
  • -3
@henry-jest:

Posilę się kompilacja stworzona przez jednego wykopka. Narracja konfy jest prosta. Wątpimy w sens szczepień maseczek lockdownow i wszystkiego co może przywrócić nas do normalności.

Dziambor wiedząc że to bzdury i gra pod elektorat postanawia się zaszczepić. Cynizm
yummy157 - @henry-jest: 

Posilę się kompilacja stworzona przez jednego wykopka. Narr...

źródło: comment_16431993270BLfUPnluZ0GoZwFosAmb8.jpg

Pobierz
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:15:48 via iOS
  • -5
@henry-jest:
I tu kolejna
yummy157 - @henry-jest: 
I tu kolejna

źródło: comment_1643199348HiCjehz1Ta0wYzPBiZolqa.jpg

Pobierz
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:17:00 via iOS
  • -5
@vitek6: Wyżej masz całą kompilację tego co mówi partia. Partia której Dziambor jest ważnym członkiem. Jest cynikiem i założę się że gdyby był w innej partii to jego narracja też byłaby zupełnie inna
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:20:42 via iOS
  • -6
@vitek6: oczywiście, sugerujemy też że szczepienia to eksperyment, szczepionki nie są przebadane, maseczki nie działają, a lockdowny to wgl szatan.
No wcale nie grają pod antyszczepionkowy elektorat nic a nic, oni tylko nie chcą przymusu
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:24:18 via iOS
  • -4
@vitek6: I jak myślisz do jakiego elektoratu powyższe twierdzenia najbardziej trafiają?
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:32:32 via iOS
  • -5
@vitek6: Istnieje także powód dla którego posłowie konfy nie przyznali się wprost do tego że się zaszczepili. Byliby grillowani nie tylko przez osoby o innych poglądach, ale też przez swój własny elektorat

Tak swoją drogą zgadzam się że lockdowny są złe, ale rozumiem np że na początku pandemii były koniecznością, bo innej opcji nie było.

A nie noszenie maseczki w zamkniętych pomieszczeniach (w miejscach publicznych) to czysta głupota i moim
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:45:04 via iOS
  • -4
@vitek6:

do różnego.


Tak, do bardzo różnego ( ͡°
yummy157
yummy157 26.01.2022, 13:00:11 via iOS
  • -2
@vitek6:

a dlaczego tylko covid?


Bo mamy pandemiie? Bo szpitale byłyby zapchane i ludzie umieraliby na ulicach gdybyśmy nie podjęli żadnych działań i pozwalali wirusowi się rozprzestrzeniać? Bo mamy duża nadwyżkę zgonów w porównaniu z poprzednimi
yummy157
yummy157 26.01.2022, 13:00:52 via iOS
  • -3
@vitek6: a tu jedna grafika z ilością zgonow
yummy157 - @vitek6: a tu jedna grafika z ilością zgonow

źródło: comment_1643202052jOF7Ku1S0jGZP8SFMxRGxh.jpg

Pobierz
yummy157
yummy157 26.01.2022, 13:01:07 via iOS
  • -3
@vitek6: A tu druga
yummy157 - @vitek6: A tu druga

źródło: comment_1643202067zJSQS86QgRFGpcBfRX9ALu.jpg

Pobierz
yummy157
yummy157 26.01.2022, 13:26:33 via iOS
  • -3
@Aik32fr45yd: Rozumiem że kolega jest posłem partii która zbija kapitał polityczny na antyszczepionkowym elektoracie, że porównuje się do Dziambora?
yummy157
yummy157 26.01.2022, 13:29:26 via iOS
  • -3
@vonsaty:

zaszczepieni przed covidem również na niego chorują.


Tak, tak właśnie działaja szczepionki. Żadna szczepionka nie da Ci 100% odporności. Za to zmniejszaja ryzyko zgonow i
yummy157
yummy157 26.01.2022, 14:16:27 via iOS
  • -2
@Aik32fr45yd:

Zbijac w sensie zdobywać [kapitał polityczny], myślałem że to oczywiste w tym kontekście.

Tyle tekstu a tak mało
yummy157
yummy157 26.01.2022, 14:45:30 via iOS
  • -2
@Aik32fr45yd:

Dr Pawła Basiukiewicza

I czy doktor Basiukiewicz twierdzi że noszenie maseczek nic nie daje? Ma on wgl wykształcenie epidemiologiczne.
Google mówi że jest

682

Jak Twitter reaguje na chęć połamania rąk i nóg lesbijce przez osoby LGBT+ ?Eng

Pokaż treści 18+

Jak Twitter reaguje na chęć połamania rąk i nóg lesbijce przez osoby LGBT+ ?Eng

Jak widać nie reaguje. Kiedy ty tak mówisz to mowa nienawiści, knajacki bełkot, nazim! A kiedy mówi to ktoś LGBT+ to metafizyka, czakran Jowisza, walka o wolność! Więcej w komentarzu.

rifraw
z
imgur.com
dodany: 25.01.2022, 13:33:40
  • 85
  • #
    reddit
  • #
    twitter
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekaztwitterowychjulek
  • #
    lewackalogika
  • #
    4konserwy
yummy157
yummy157 25.01.2022, 18:15:49 via iOS
  • -23
Zakop za szczujnie i szerzenie nienawiści
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

yummy157
yummy157 26.01.2022, 13:32:41 via iOS
  • -2
@DarkenSound: Op wrzuca znalezisko o brzydkim komentarzu napisanym przez jakiegoś totalnego randoma zaserduszkowanym przez jakieś 4 randomowe osoby jako dowód na nienawiść ze strony środowiska lgbt

To się samo komentuje

Muszę tłumaczyć że pajaców nie brakuje zarówno u tęczowych jak i reszty ludzi?
yummy157
yummy157 26.01.2022, 13:39:34 via iOS
  • -3
@DarkenSound: Co ja próbuje udowodnić?
Totalnie nic, poprostu zakopuje marny spam i szczujnie - czyli znalezisko którego dowodem na nienawiść mają być dwa komentarze napisane przez losowe osoby i polubione przez W SUMIE 4 inne. No wniosek jest przecież prosty, oczywisty, jak się nie można domyśleć - społeczność lgbt to osoby złe i nienawistne, a Twitter jest lewacki bo nie usunął komentarzy dwóch losowych osób XD

466

75 badań naukowych i raportów wskazujących na porażkę polityki zamykania szkół.

75 badań naukowych i raportów wskazujących na porażkę polityki zamykania szkół.

Children are at very low risk of severe illness or death from COVID-19 disease except in very rare circumstances; children do not drive COVID-19 as they do seasonal influenza.

konto usunięte
z
brownstone.org
dodany: 25.01.2022, 19:20:30
  • 39
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
yummy157
yummy157 26.01.2022, 00:41:43 via iOS
  • -1
Zdalne nauczanie w szkołach to zmarnowana szansa. Nauczyciele nie korzystają z rozwiązań technologicznych, które mogłyby sprawić że te zajęcia będą znośne dla nich i uczniów, starają się na siłę zrobić z nich takie lekcje jakie dzieciaki miałyby stacjonarnie, co po pierwsze nie jest możliwe, a po drugie nie ma sensu bo stacjonarna szkoła wcale tak fajna nie jest, a napewno nie nauczanie.

Z drugiej strony szkoda dzieciaków zamkniętych w domach, mam nadzieję
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

yummy157
yummy157 26.01.2022, 00:48:57 via iOS
  • -1
@komarrek: A ty myślisz że stacjonarna szkoła to taka fajna jest? Nauczanie zdalne to szansa na to żeby w końcu coś się w tym systemie zmieniło - niestety jest ona marnowana. Ile to dzieciaków wychodzi ze szkoły z traumami, fobiami społecznymi, depresja, przeciążeniem z powodu nauki i prac domowych, czy strachem przed tym, że nauczyciel znowu weźmie go do tablicy i zjedzie przy całej klasie?
Szkoła produkuje ludzi nastawionych na
yummy157
yummy157 26.01.2022, 10:17:16 via iOS
  • -1
@scietydrwal: Bo jesteś już nauczony ze nie ma nic poza wyścigiem szczurów. Rzeczywistość może być inna, wystarczyć spojrzeć na inne kraje
yummy157
yummy157 26.01.2022, 10:20:29 via iOS
  • -1
@komarrek:

A jeśli ktoś ma problemy w szkole to zawsze może ja zmienić


Najprostsza rzecz. Szczególnie dla dzieciaków na wsiach które chodzą do jedynej szkoły w odrebie 5km

Nauczanie zdalne mogłoby być dobre gdyby całe nauczanie się zmieniło. Dzieci powinno się uczyć pracy zespołowej i korzystania z źródeł, szczególnie z internetu. Rzeczywistość nie wygląda tak, że wszystko samemu robisz sam. Poprostu w pewnym momencie ktoś nas przekonał ze to oszukiwanie
yummy157
yummy157 26.01.2022, 11:58:30 via iOS
  • -1
@komarrek: jeśli ktoś nie ma czasu na zajmowanie się dziećmi to nie powinien mieć dzieci.

Nie trzeba zostawać ministrem edukacji żeby mówić co mi się nie podoba w tym chorym systemie, z którego wyszedłem z kompleksami i depresja.
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:05:16 via iOS
  • -1
@komarrek: Jeśli szkoła jest tylko buforem na przechowywanie dzieci kiedy nie ma się na nie czasu to też jest coś nie tak. Szczególnie gdy te dzieci po szkole nie mają czasu dla siebie, rodziców i znajomych bo muszą się przygotowywać na sprawdziany, kartkówki i robić masę pracy domowej

Nie zrozum mnie źle, ja nie mam gotowych rozwiązań. Nikt chyba nie ma. Szkoła jest problematyczna czy to zdalna czy stacjonarna i
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:18:53 via iOS
  • -1
@komarrek: Myślę że każdy kto przeszedł przez ten system jest dobra osoba do rozmowy o nim
yummy157
yummy157 26.01.2022, 12:29:23 via iOS
  • -1
@komarrek: Byłem prymusem w szkole, w każdej. Teraz studiuje i dopiero na uczelni wyższej jest trochę lepiej.

Byłem wiecznie stawiany na piedestale jako jakiś wzór przez nauczycieli kosztem moich kolegów i koleżanek z klasy. Also presja ze strony rodziców i nauczycieli żeby mieć najlepsze oceny; bo w końcu jeśli ktoś ma najlepsze oceny to zawsze musi mu tak dobrze iść (i to że wszystkimi przedmiotami) więc de facto byłem zmuszany do

432

Posłanka stanie przed sądem za nazwanie homoseksualizmu zaburzeniem

Posłanka stanie przed sądem za nazwanie homoseksualizmu zaburzeniem

Fińska posłanka Chrześcijańskich Demokratów i była minister spraw wewnętrznych stanęła w poniedziałek przed sądem za nagonkę na osoby homoseksualne w związku z komentarzami, w których określiła homoseksualizm jako zaburzenie rozwojowe i grzech.

Kolekcjoner_dusz
z
rp.pl
dodany: 24.01.2022, 15:35:01
  • 464
  • #
    finlandia
  • #
    geopolityka
  • #
    homoseksualizm
  • #
    lgbt
  • #
    prawo
  • #
    neuropa
yummy157
yummy157 24.01.2022, 17:09:35 via iOS
  • -8
@PogromcaPatusow: Przecież homoseksualisci mają zdolności reprodukcyjne, nie są bezpłodni. Poza tym dlaczego wartosciujesz coś na normalne i nienormalne względem możliwości spłodzenia dzieci? Wg Ciebie kobiety po menopauzie są nienormalne?
yummy157
yummy157 24.01.2022, 18:30:08 via iOS
  • -6
@paliwoda:

Zaburzenie to odbieganie od normy


Pamiętajmy że "norma" w naturze nie istnieje. Pojęcie normy to coś co ludzie sami wymyślili aby opisać zachowania akceptowalne i nieakceptowalne. Obecnie określaniem normy zajmują się też środowiska
yummy157
yummy157 25.01.2022, 13:38:08 via iOS
  • -1
@hiperchimera:

większość czuje z tego powodu obrzydzenie


Większość? Nie powiedziałbym że homofobów jest więcej; w każdym razie jest ich coraz
yummy157
yummy157 25.01.2022, 14:33:27 via iOS
  • -1
@abgaha: Wszystko co istnieje w naturze jest naturalne z definicji, co wbrew intuicji nie musi oznaczać, że jest dobre.

Pojęcie normy zostało stworzone przez człowieka, norma nie bierze się z natury; te pojęcie powstało aby opisywać zachowania i cechy akceptowalne i nieakceptowalne (w społeczeństwie, w życiu seksualnym itd)

Norma na tle seksualnym jest ustalana m.in przez środowiska naukowe, brane jest pod uwagę kilka czynników przy tym, tutaj masz więcej o tym jak
yummy157
yummy157 25.01.2022, 14:54:52 via iOS
  • -1
@abgaha: Norma to konstrukt, norma to nie statystyczna większość. gdyby tak było to pojęcie normy stałoby się bezużyteczne, bo każdy człowiek nie wpasowuje się w większość w jakiejś dziedzinie.

Dodatkowo zakładając że norma = większość dochodzimy do takich absurdów jak nazywanie nienormalnymi (zaburzonymi) osób z rzadszym niż przeciętny kolorem oczu (np zielonym)

Dlatego norma nie określa większości, wyżej podałem dokładniejsza definicje. Norma określa zachowania i cechy akceptowalne i
yummy157
yummy157 25.01.2022, 15:06:06 via iOS
  • -1
@abgaha: W szczególności w tym temacie interesuje nas

"Norma w ujęciu psychologiczno-medycznym"

Tak statystyka w niektórych normach ma znaczenie, nie zawsze pierwszorzędne. Tutaj akurat nie ma.

Plus norma statystyczna też nie określa większości tylko powszechność; zależy od kontekstu. W przypadku orientacji seksualnej te 2-5% może wpisywać się w definicje powszechności
yummy157
yummy157 25.01.2022, 17:41:46 via iOS
  • -1
@abgaha:

Twoje założenie że osoby odbiegające od normy są jakoś zaburzone brzmi dziwnie


No taka jest definicja zaburzenia: odstępstwo od normy. Przestaje ona brzmieć dziwnie w momencie w którym przestajemy utożsamiac normę z większością [populacji, zachowań, cech
yummy157
yummy157 25.01.2022, 20:53:55 via iOS
  • -1
@abgaha:

Osoby z dziwnymi oczami nie są akceptowane


Nigdy nie słyszałem o dyskryminacji ludzi ze względu na np brązowy kolor
Towarzysz_Moskvin
Towarzysz_Moskvin
24.01.2022, 14:06:49
  • 4
Hej #neuropa i #teczowepaski Czy tylko mnie wk..wia woke-washing w wykonaniu wielkich korporacji?

https://www.telegraph.co.uk/business/2022/01/23/hsbc-adds-pronouns-staff-name-badges/

HSBC doda zaimki do plakietki z imieniem kasjerów.

https://www.glassdoor.co.uk/Salary/HSBC-Cashier-Salaries-E3482_D_KO5,12.htm
TowarzyszMoskvin - Hej #neuropa i #teczowepaski Czy tylko mnie wk..wia woke-washing w...

źródło: comment_1643033195K1fvYKqxgBPt1c1hYcn4qp.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 24.01.2022, 17:06:59 via iOS
  • 1
@Towarzysz_Moskvin: @mnik1: @Galvay:

Mnie ani nie denerwuje ani nie śmieszy
Jeśli ktoś ma niestandardowe zaimki to (dobrowolne) noszenie takiej plakietki poprawia takiej osobie komfort życia i pracy. Dla niektórych drobna rzecz, ale dla innych to sporo znaczy.
  • Odpowiedz
windows95
windows95
24.01.2022, 14:18:37 via Android
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 24.01.2022, 17:02:54 via iOS
  • 1
@Volki: Ale że całą konfederacje odrazu chcesz deportować?
  • Odpowiedz
JamKarzeu2
JamKarzeu2
24.01.2022, 14:22:30 via Wykop Mobilny (Android)
  • 38
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 24.01.2022, 17:01:48 via iOS
  • 1
@JamKarzeu2: Szczepionki na covid są obecne w społeczeństwie, więc powinny być też obecne w szkołach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

918

Kuria obwinia dwunastolatka

Pokaż treści 18+

Kuria obwinia dwunastolatka

Chrześcijańskie i katolickie miłosierdzie w praktyce. To ofiara gwałtu winna, bo dziecku się to miało podobać, że było gwałcone przez księdza.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 23.01.2022, 14:12:15
  • 73
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazkatoli
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    religia
  • #
    kosciol
yummy157
yummy157 23.01.2022, 18:18:01 via iOS
  • 8
@turbonerd:

wśród pedofili jest jakieś 100x więcej lgbt niż księży


Co za bzdura XD
Płacą Ci za wylewanie takiego szamba
yummy157
yummy157 23.01.2022, 21:06:41 via iOS
  • 3
@turbonerd:

Jakie znowu "mniejszości"?


No nie wiem mniejszości lgbt na które

1833

Feministka nie chce już być feministką. Kaya Szulczewska: Bardzo się pomyliłam

Feministka nie chce już być feministką. Kaya Szulczewska: Bardzo się pomyliłam

- Zawsze wydawało mi się, że gramy do jednej bramki, nawet jeśli różnimy się trochę co do poglądów, że zależy nam na równości, tolerancji, różnorodności. Okazało się, że bardzo się pomyliłam. W tym momencie widzę, że idealizowałam środowiska lewicowe, których metody nie różnią się od...

Tygodnik_Solidarnosc
z
tysol.pl
dodany: 23.01.2022, 11:50:36
  • 272
  • #
    polityka
  • #
    ciekawostki
  • #
    lgbt
  • #
    zainteresowania
  • #
    polska
yummy157
yummy157 23.01.2022, 16:49:34 via iOS
  • -4
Zakop za źródło i informacje nieprawdziwą; ta pani feministką nigdy nie była.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

cieply_sopel
cieply_sopel
21.01.2022, 20:06:51 via Wykop Mobilny (Android)
  • 27
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 21.01.2022, 20:32:05 via iOS
  • 0
@cieply_sopel: Podzialy powstają w naszych głowach
  • Odpowiedz
R.....y
R.....y
konto usunięte 21.01.2022, 20:16:17
  • 3
#linux
macie jakieś ciekawe ustawienia/pluginy do #vim ?
Narazie mam bardzo surową wersje, i jest ok, ale chętnie się tym pobawie
mój aktualny vimrc:
https://hastebin.com/zacewokuni
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 21.01.2022, 20:28:59 via iOS
  • 0
@RedveKoronny: ja korzystam z tych, polecam serdecznie
yummy157 - @RedveKoronny: ja korzystam z tych, polecam serdecznie

źródło: comment_1642796939eFXrG9eDNmJRvp1AuTwerh.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Trelik
Trelik
21.01.2022, 18:09:21
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 21.01.2022, 18:24:56 via iOS
  • 21
@Trelik: Gdzie w postępowaniu fb jest hipokryzja? Konfa dostała bana za łamanie regulaminu i bana dostają ich kolejne multikonta. Imo to konsekwentne zachowanie a nie hipokryzja
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 18:29:28 via iOS
  • 4
@Trelik:
Bo osoby administrujące fb to nie debile i są w stanie się domyślić? XD
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 18:30:57 via iOS
  • 0
@Trelik: Z resztą to bardzo dziecinne i naiwne myślenie. Nie, zakładając nowe konto której nazwa nie będzie zawierać słowo "Konfederacja" wcale nie przechytrzyli systemu i pora się z tym pogodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 18:35:21 via iOS
  • 3
@Kaczypawlak: Gdyby byli debilami to by pozwolili szurskiej partii siać dezinformację; najwyraźniej mają na tyle rozsądku by się nimi zająć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z resztą tak jak koledzy piszą wyżej; Przeciętny czwartoklasista z podstawówki byłby w stanie się zorientować, że to multikonto szurów ;)
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 18:51:22 via iOS
  • 1
@Trelik:

Profil konfederacji nie należy do konfederacji tylko do Facebooka. Konfederacja korzystała z niego i prowadziła profil zgadzając się na regulamin. Złamali regulamin, więc Facebook uniemożliwił im dalsze używanie ich platformy do propagowania swojej partii, nie ma żadnego znaczenia, że założyli kolejne konta.

Wolny rynek.
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 19:00:34 via iOS
  • 2
@Trelik:

ale kolejne konta były o czymś innym. :)


Bez znaczenia. Facebook nie ma obowiązku świadczyć swoje usługi podmiotowi, który złamał jego regulamin. W zasadzie to nie ma obowiązku świadczyć tej usługi
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 19:08:22 via iOS
  • 0
@Trelik: Nie podoba się to idź do konkurencji. Albicla konfy nie zbanuje za antyszczepionkowe bzdury.
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 19:15:00 via iOS
  • 1
@Trelik: Nie mam zielonego pojęcia o Polsacie ani o tym co publikuja ani o zgodności treści które publikuja z standardem fb also nie czytam w myślach adminom fb. Możesz nawet uznać, że mieli taki kaprys żeby Polsatu nie zbanowac; nadal to nic nie zmienia. Powtórzę; jeśli ci się nie podoba regulamin i polityka fb to możesz iść do konkurencji zamiast narzekać na wykopie.
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 19:25:08 via iOS
  • 2
@Trelik: Jakimi pieniędzmi?
Twierdzisz że fb złamał swój własny regulamin? Który punkt i w którym momencie?
  • Odpowiedz
yummy157
yummy157 21.01.2022, 19:27:05 via iOS
  • 1
@Trelik: Jeśli chodzi o reklamy sponsorowane to jest to też usługa, która wykupując zgadzasz się na jej regulamin. Regulamin nie przewiduje zwrotów w przypadku bana, a konfa się zgodziła na ten regulamin
  • Odpowiedz
kozackikozak
kozackikozak
21.01.2022, 13:54:38
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yummy157
yummy157 21.01.2022, 14:10:43 via iOS
  • 17
@hellgihad: No tak samo jak wiele wątków hetero, tyle że na nie nie zwraca się już tak uwagi.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 4 z 8
  • >
  • UwU

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.09.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 18.07.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.09.2019

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking