Czy sędzia może przyznać missa, nawet jeśli różnica punktowa jest większa od punktów na stole? - poza wyjątkiem przepisu Section 3 Rule 14(d)(i).
Wg przepisów jest tam coś wspomniane o 'intentional' (umyślny / zamierzony) - czyli że sędzia może jednak podyktować missa (mimo różnicy punktowej) w jakimś konkretnym przypadku?
Może ma ktoś jakiś przykład jak to jest w praktyce (jakiś filmik) ?







Ciekawi mnie jak to jest z tą złotą bilą, w przypadku wolnej bili już na starcie (max = 175), gdzie gracz1 wbija jakąś kolorową (za 1 punkt), następnie pudłuje czarną...? bo teoretycznie dalej jest na stole 15 czerwonych, więc gracz2 ma wciąż szansę na maxa (167).
Natomiast w następującej sytuacji, kiedy gracz1 wbija kolor