Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko168
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
wardenga
wardenga

wardenga

Dołączył 8 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1744
  • Znaleziska 1361
  • Mikroblog 383
  • Obserwujący 27
  • Obserwowane 1

787

Wmawianie, że ktoś jest incelem. Taktyka poniżania mężczyzn w dyskusjach

Pokaż treści 18+

Wmawianie, że ktoś jest incelem. Taktyka poniżania mężczyzn w dyskusjach

Modnym dziś jest wmawianie, że jest się incelem (prawiczkiem), gdy mężczyzna krytykuje jakąś kobietę, czy feminizm. Nieważne czy słusznie, czy nie, czy np. kobieta jest głupia, czy toksyczna. Dyskusji nie ma. Po seksie człowiek ma stawać się bardziej merytoryczny albo oślepiony walorami kobiet...

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 05.08.2021, 12:48:35
  • 377
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    redpill
  • #
    blackpill
  • #
    stulejacontent
  • #
    przegryw
  • #
    pieklokobiet
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
05.08.2021, 12:50:45
  • 42
@GordonSzamlej niby jaka informacja nieprawdziwa? Co tu jest nieprawdziwego?
  • 17
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wardenga
wardenga
wardenga
Autor
06.08.2021, 14:47:33
  • 3
to innych można wyzywać


@Lynx_: kto tak powiedział? walczysz z chochołem który sam tworzysz i usprawiedliwiasz obrażanie. mamo, mamo, bo ktoś inny mnie wyzwał, albo innych wyzywa to ja też mogę !!!

Dzieciak
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
07.08.2021, 18:29:20
  • 1
Nazwę je Julkami


@Kagerus: kto tak napisał w tym tekście? ktoś w tym tekście obronił takie wyzywanie? nikt. kolejny typek walczący z chochołem który sam stworzył. mistrz logiki... gorzej niż te wspomniane julki z jego anegdot

21

Senyszyn: mężczyźni zabijają się bo są słabi i nie dają rady z sukcesami kobiet

Pokaż treści 18+

Senyszyn: mężczyźni zabijają się bo są słabi i nie dają rady z sukcesami kobiet

Posłanka Lewicy, feministka Joanna Senyszyn uznała, że mężczyźni zabijają się, bo są słabi, niedostosowani i nie radzą sobie z sukcesami kobiet. To jawna nienawiść do mężczyzn i seksizm. Przyczyn samobójstw mężczyzn jest ogrom i nie można wygłaszać tak toksycznych tez publicznie!

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 28.06.2021, 13:13:29
  • 8
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    lewica
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    bekazlewactwa
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
28.06.2021, 13:23:10
  • 8
@vukko: Tak, a kobiety są gwałcone bo prowokują. Tez jakaś hipoteza. Ten sam poziom
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
28.06.2021, 13:28:37
  • 8
Udział innej osoby.


@vukko: Czyli nie sądzisz, że inne osoby mogą popchnąć do samobójstwa i mogą być winne cierpieniu osoby która dopełniła żywota?

Zgwałcił wina kogoś, samobój, wina własna. Wiadomo. Co za jeleń.

615

Nie czekam 107 lat na radykalne uprzywilejowanie kobiet i dyskryminację mężczyzn

Pokaż treści 18+

Nie czekam 107 lat na radykalne uprzywilejowanie kobiet i dyskryminację mężczyzn

Akcja "Nie czekam 107 lat" miała służyć równouprawnianiu kobiet. W rzeczywistości lekceważy dyskryminację mężczyzn i kłamie nt problemów kobiet. Pay gap został obalony, fikcyjnym problemem jest zbyt mała liczba informatyczek, lub polityczek, a co do obowiązków domowych można się dogadać...

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 14.05.2021, 12:16:05
  • 80
  • #
    polska
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    redpill
  • #
    przegryw
  • #
    stulejacontent
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
16.05.2021, 16:21:48
  • 1
@Brak_wolnych_loginow: Ten tekst jest jest drugim po zmianach w kolorowaniu, pogrubianiu i cytowaniu. Wcześniej takie częste to nie było np. https://swiadomosc-zwiazkow.pl/hipergamia-kobiet-brak-seksu-zwiazku/

Zmiany zaszły tylko dlatego, że SEO doradzało w ten sposób. Co innego dotrzeć do czytelnika który czyta wnikliwie, a co innego do tego który przewija, a jeszcze co innego by google umieściło stronę wysoko.

@Razi91: Nie ma. Feministki stosują chochoły, więc odpowiada się im tak jak da
wardenga
wardenga
wardenga 14.05.2021, 12:18:56
  • 66
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nowywinternetach
nowywinternetach
14.05.2021, 12:51:15
  • 13
męskimi standardami które są życzeniem śmierci w internecie i szkalowaniem każdego kto jest inny


@s_theCapt: Chochoł. Sam jesteś mężczyzną, więc musisz robić to samo najwyraźniej, bo walczysz z jakimiś jednostkami przekładając to na płeć.

Oczywiście wg ciebie nie ma kobiet które wypisują KILL ALL MEN, czyli chcą śmierci mężczyzn, nie ma nienawidzących mężczyzn
  • Odpowiedz
nowywinternetach
nowywinternetach
14.05.2021, 13:26:18
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

33

Tupac, a przyjmowanie przez mężczyzn wizerunku bad boya

Pokaż treści 18+

Tupac, a przyjmowanie przez mężczyzn wizerunku bad boya

Dlaczego tacy mężczyźni jak Tupac: wrażliwi artyści, uczący się poezji, czy baletu, do tego bardzo mili i opiekuńczy są zmuszani do zmian w patologiczną wersję męskości? Tupac po zmianie zaczął wpadać w kłopoty, uzależnienia, trafiał do więzienia, sam zaczął stosować przemoc, aż skończył w grobie.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 06.05.2021, 14:14:51
  • 19
  • #
    usa
  • #
    ciekawostki
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    psychologia
  • #
    przegryw
  • #
    feminizm
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
06.05.2021, 14:49:57
  • 12
@Jackdanielov: Kto nie ryzykuje jak Tupac ten normalnie żyje, nie siedzi w więzieniu, nie handluje narkotykami, nie stosuje przemocy i zaczyna zauważać normalne kobiety.
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
06.05.2021, 14:50:27
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wardenga
wardenga
wardenga 06.05.2021, 14:19:51
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

C.....s
C.....s
konto usunięte 06.05.2021, 14:36:55
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
J.....t
J.....t
konto usunięte 06.05.2021, 14:59:37
  • 11
@wardenga:

Bardzo ciekawy wpis i szczerze nigdy tego nie widziałem o Tupacu, w jakiś sposób potwierdziło to moje przypuszczenia,że problemy czarnoskórych w USA są podobne do problemów polskich osiedli.Te kultury mają wiele cech wspólnych i oba wynikają z przeszłości niewolnictwa(a w Polsce pańszczyzny). Bardzo charakterystyczna cechą tych społeczności jest właśnie to co zostało wymienione w tekście,chore pojmowanie męskości które prowadzi do paraliżu w sferze działań społecznych.W skrócie plemienizm i brak
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga 21.04.2021, 15:06:31
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

NPC_358034
NPC_358034
NPC_358034
21.04.2021, 16:43:03
  • 3
@wardenga: zacznij od wyjaśnienia dlaczego tagujesz blackpill a wstawiasz typowy redpill content
  • Odpowiedz
przegryw162cm
przegryw162cm
21.04.2021, 16:53:56
  • 2
Jak zdobyć więcej par na Tinderze jako mężczyzna?


@wardenga: przeszczep twarzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

2

Tinder, a odrzucani mężczyźni. Jak zdobyć więcej par gdy o to tak trudno?

Tinder, a odrzucani mężczyźni. Jak zdobyć więcej par gdy o to tak trudno?

Jak zdobyć więcej par na Tinderze jako mężczyzna? Zająłem się w tej części rozmowami, ustawieniami lokalizacji, czy radami co do spotkań. Poradnik nie jest dla przeciwników portali, bo ich to nie tyczy. Jak się już tam jest - ważna jest skuteczność.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 21.04.2021, 14:58:59
  • 8
  • #
    tinder
  • #
    badoo
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    redpill
  • #
    stulejacontent
wardenga
wardenga
wardenga 17.04.2021, 15:11:48
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wardenga
wardenga
wardenga
Autor
17.04.2021, 18:21:59
  • 1
Nie, bo to sami mężczyźni ją sobie odebrali.


@AssRock: Dziwne, ja sobie tego nie odebrałem. A Ty? A mój kumpel jeden z drugim? Na pewno nie.

Nie sądzę, że można mówić, że to mężczyźni sobie to zabrali, a co najwyżej jakieś grupy, które trudno określić.
  • Odpowiedz

534

Manosfera i Red Pill. Czy ruch mężczyzn powalczy o prawdziwą równość?

Manosfera i Red Pill. Czy ruch mężczyzn powalczy o prawdziwą równość?

Feministki nie garną się do oddania monopolu na rolę ofiary w opresyjnym społeczeństwie. Mężczyźni w narracji lewicowej kojarzeni są z patriarchatem i z założenia mają się jawić jako źródło opresji. Feministki z kolei kłamliwie uznają, że są osobami stojącymi za równością płci.

wardenga
z
wnet.fm
dodany: 17.04.2021, 14:20:30
  • 173
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    redpill
  • #
    blackpill
  • #
    mgtow
  • #
    zwiazki
  • #
    ciekawostki

791

Prawo Briffaulta. Kobieta musi mieć korzyść, by związała się z mężczyzną

Pokaż treści 18+

Prawo Briffaulta. Kobieta musi mieć korzyść, by związała się z mężczyzną

Związek nie powstanie, jeśli kobieta nie odniesie korzyści ze związku z mężczyzną. Kobieta odchodzi, gdy inny mężczyzna zapewni jej więcej. Kobieta może manipulować mężczyzną, by ten wnosił więcej manipulując jego ego: "bądź prawdziwym mężczyzną!". Tj. w ostatniej aferze kuriera i blogerki.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 14.03.2021, 13:58:02
  • 227
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    p0lka
  • #
    blackpill
  • #
    redpill
  • #
    ciekawostki
  • #
    przegryw

662

Sygnalizowanie cnoty (virtue signalling) - zgrywanie świętej

Pokaż treści 18+

Sygnalizowanie cnoty (virtue signalling) - zgrywanie świętej

Sygnalizowanie cnoty (virtue signalling) to manipulacja na temat swojej dobroci serca, czy moralnej wrażliwości. Jedno mówienie, drugie robienie. Częściej stosują ją kobiety. Przykłady: nie lecę na kasę/wygląd, jestem inna, niż wszystkie, nigdy nie kłamię, jestem za dobra itd. Badanie w linku.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 08.02.2021, 14:59:34
  • 227
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    przegryw
  • #
    stulejacontent
  • #
    p0lka
  • #
    redpill
  • #
    blackpill
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
08.02.2021, 22:01:35
  • 6
napic sie porzadnie


@bitrab: Jasne, na każdy problem najlepsza w---a. Ja tam widzę sens w produkowaniu się, może do niektórych coś dotrze.
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
08.02.2021, 22:06:06
  • 6
Pewnie że w wykonaniu mężczyzn nie zadziałają cnoty uważane za kobiece. Mężczyźni maja swoje - męskie cnoty takie jak honor, odwaga, wytrwałość. I sygnalizowanie tych cech jak najbardziej działa na kobiety, o ile jest sensownie realizowane.


@Mario7400: Kolejny, który czyta tylko nagłówki. Oczywiście, że mężczyźni mogą inaczej sygnalizować cnotę, lub inne rodzaje cnót. Mogą robić to w sposób bardzo toksyczny, co napisałem w ten sposób:

Oczywiście istnieją toksyczni mężczyźni, którzy próbują
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 01:56:59
  • 46
czyli po prostu sobie nie ufać


@rosso_corsa: Na pewno nie ufać ślepo we wszystko co się słyszy. Przecież to samo tyczy mediów itd. Najlepiej weryfikować czy chwalipięta ma te cechy o których tak mówi.
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 10:31:41
  • 3
oh, ah, ja walczę z toksycznymi ludźmi, zobaczcie jaki jestem szlachetny rycerz. Przypisuję neutralne zjawisko jednej płci, bo nienawidzę kobiet. Wesprzyjcie mnie inni mizogini. To trochę jakby te zjawisko opisywane o Tobie OP ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@dioxyna: Różnica jest taka, że ja naprawdę walczę z toksycznymi ludźmi i chcę pomagać np. ofiarom tej toksyczności, taki jest cel. Ludzie, którzy sygnalizują cnoty robią to tylko dla
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 10:40:07
  • 1
nie ufam w nic co powie kobieta


@Wasz_Pan: Ale nie ma co też popadać w skrajności i wmawiać takim, że kompletnie się mylą, albo, że są odwrotne, mimo, że nie mamy na to dowodów. Lepiej wyluzować z tym. Lepiej się żyje.
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 10:45:55
  • 3
Pomagasz też ofiarom gdy są płci przeciwnej?


@dioxyna: Owszem. Wystarczy przejrzeć co robię zamiast atakować. Nawet stworzyłem akcję pomocy kobiecie, która związała się z muzułmaninem.
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 11:03:24
  • 3
szkoda mojego czasu i mózgu na zaśmiecanie, żeby to przeczytać musiałby mi ktoś zapłacić.


@dioxyna: Mojego też na twoje bezpodstawne ataki i toksyczne zachowania, a jednak nie zapłacił mi nikt za to że odpowiadam.

Manipulacje są w każdym
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 12:36:16
  • -1
Wiesz, jeśli to istnieje po obu stronach płci, to skupianie się tylko na kobietach faktycznie wygląda jak incelskie klepanie się po plecach w celu pokrzepienia serc frustratów.


@AstraLavistA_Baby: A ok. Czyli jeśli napisałem, że obie płcie to stosują, ale rozwinę w drugiej części o mężczyznach tzn że to jest incelskie, ok. Fajną masz logikę.

Człowieku. Ten tekst i tak jest wystarczająco długi. Jakbym miał dopisywać jeszcze męskie sygnalizacje to by przeczytało go
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 15:56:20
  • 0
Jednak wystarczy, że ktoś traktuje kobiety jak po prostu ludzi, nie wychwala ale i nie karci, traktuje neutralnie, tylko zwraca uwagę na przesyt właśnie obrażania, to zaraz jest białorycerzem, który nie pozwala o kobietach złego słowa powiedzieć.


@AstraLavistA_Baby: Ale to nie o mnie, ja tak nie robię. Nie obchodzą mnie jakieś jednostki, które wiążesz ze mną. Jest to niesprawiedliwe. Ja się z nimi nie identyfikuję. I to są nadal tylko jednostki.
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 01:58:19
  • -1
, pobiegaj 2 tygodnie w okolicy i bedziesz mial pelen notes chetnych kobitek


@bitrab: Nie widziałem bym prosił o rady i to w tej sferze. Temat jest inny. To że go nie rozumiesz to już inna sprawa.

Rozumiem, że twoje życie jest tak proste i schematyczne, że widzisz w każdym temacie jedynie dwa powody ich pisania: uganianie się za babami, lub narzekanie, że ich nie ma?

Chyba za dużo myślenia
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 01:59:03
  • -1
A wystarczyło zamienić słowo kobiety na "osoby"


@Mkbewe_20cm: Wystarczyłoby, ale nie byłoby to prawdziwe. Płcie się różnią i różne mają schematy zachowań. Nie licząc wyjątków od reguł, bo te występują zawsze.
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 02:24:01
  • -1
Np. to, że przyczyną tego, że "dobra, miła, serdeczna, niewinna kobieta jest lepiej odbierana niż, dobry, miły, kochany, niewinny mężczyzna" jest przede wszystkim maczyzm, który wiąże się z patriarchatem i toksyczną męskością.


@Trojden: Nie. To nie maczyzm, tylko upodobania dużego procenta mężczyzn wobec kobiet i kobiet wobec mężczyzn, które nie wynikają ż żadnego patriarchatu, ani toksycznej męskości tylko biologii.

Mało jest mężczyzn uganiających się za agresywnymi kobietami w krótkich włosach. Mało jest
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 02:24:29
  • -1
@Trojden:

Autor powtarza też tezy przytoczonego na wykopie w zmanipulowanej formie tekstu z dailymail.co.uk o tym, jakoby kobiety o 39% częściej wywoływały wojny niż mężczyźni


Ok, trzymaj
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 02:49:42
  • -1
Masz świadomość, że ujednolicanie i pakowanie wszystkich do jednego worka jest po prostu krzywdzące i powiela stereotypy?


@Mkbewe_20cm: Owszem. Dlatego tego nie robię.

Możesz zacytować gdzie, w którym akapicie w tekście zapakowałem WSZYSTKICH do jednego
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 03:06:20
  • 0
wow


@dioxyna: Wow, ktoś ci przytaknął! Cud! Też się dziwię, ale akurat feministów uległych wobec kobiet coraz więcej. Niestety. Ale to szkodniki wobec własnej płci.

analizować te wątpliwej jakości
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 03:12:03
  • 0
@dioxyna:

który uważa, że może komukolwiek pomóc,


Mogę pomóc i pomagałem i pomagam. Bo wiem co jest dobre, zdrowe, a co toksyczne. O tym mam więcej wiedzy. Ty nawet nie umiesz na ten temat podyskutować, bo od razu atakujesz. Później chowasz głowę w piasek, zatykasz uszy, zamykasz oczy i to jest ten twój wygórowany poziom. Może dla innych koleżanek feministek z IQ
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 03:13:46
  • 0
tak dziala wolny rynek, jest popyt jest podaz


@mareksa666: Czekaj, czekaj. Istnieją manipulantki bo jest na nie popyt?

A jak istnieją gwałciciele to też popyt?
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 03:14:14
  • 0
O co chodzi w tym znalezisku? Przecież takie postępowanie leży u podstaw "atrakcyjności" kobiet już od zarania dziejów. Kobiety od zawsze miały być święte, nie miały prawa mówić, że interesuje je jedynie kasa/s--s, każda powinna chcieć dzieci, każda powinna być wzorem cnót itd.


@bezbekpol: Na pewno nie o to, by UDAWAĆ taką. Na pewno nie po to by MANIPULOWAĆ SWOIM OBRAZEM, by uwodzić, wykorzystywać, zrzucać z siebie odpowiedzialność za toksyczność
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 03:18:45
  • 1
jak kobieta kłamała w żywe oczy nie zwracając uwagi na żadne argumenty przeciw temu co gada.


@Wasz_Pan: I są tacy faceci. Przecież narcyzi, czy psychopaci też istnieją. Ciemna Triada. A, że kobiet się mniej podejrzewa o bycie zdegenerowaną, szczególnie jak choć trochę jest atrakcyjna no to dlatego 95% mediów jest o złych mężczyznach, kłamcach, manipulatorach i gwałcicielach, a kobiety - świętość. No, nie bardzo. To są kłamstwa i przeinaczenia ludzi
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 04:59:51
  • 0
Nie daje Ci to nic do myślenia?


Nie. M.in dlatego, że do niedawna w ogóle nie brano pod uwagę tego, że mężczyznę można zgwałcić, albo, że mężczyzna ma prawo do słabości, albo, że depresja to nie lenistwo.

Mnie takie rzeczy nie dziwią. Nie dziwi zacofanie. Nie dziwi, że wiele tematów nie było poruszanych jeszcze. A już na pewno nie w sytuacji gdy mężczyzn się bardzo obraża, gdy cokolwiek negatywnego mówią o kobietach. Wielu badaczy
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
10.02.2021, 11:53:55
  • 0
To z tego, że robisz dokładnie to samo, koleżanki spod znaku pioruna.


To samo, czyli co? One gadają, że p-----c ma płeć męską, że kobieta co 2 sekundy w Polsce jest gwałcona, ale to są kłamstwa.

Gdzie masz takie same kłamstwa z mojej strony, by to zrównywać? Masz gdzieś , że mężczyźni doświadczają zgwałcenia, albo innego rodzaju przemocy co 2 sekundy od kobiet? Masz że p-----c ma płeć żeńską?

Masz
wardenga
wardenga
wardenga 08.02.2021, 15:03:30
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wardenga
wardenga
wardenga
Autor
09.02.2021, 04:03:24
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga 21.01.2021, 12:43:49
  • 12
Kobiety analizują czemu są samotne i odrzucają 99% mężczyzn.

Te kobiety uznają, że w ich typie jest tylko kilka % mężczyzn z całej ludzkości. W samej Polsce wychodzi jeszcze mniej, a w obrębie ich miejsca zamieszkania jeszcze mniej.

A najzabawniejsze, że takie roszczeniowe i wymagające zwykle zaciążąją z jakimiś patusami (w szale niekontrolowanej podniety, bo spotkały fartownie jedynego mężczyznę z miliona w ich typie), czy wspomnianym przez tą u góry, który ma 14 lat
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wardenga
wardenga
wardenga
Autor
21.01.2021, 13:08:07
  • 0
@steppenwolf90: Bo to chodzi o "te" kobiety, a nie wszystkie. Zajrzyj w film na początku strony.
  • Odpowiedz

1516

Kobiety rozmyślają czemu są samotne. Bo żaden facet im nie pasuje

Pokaż treści 18+

Kobiety rozmyślają czemu są samotne. Bo żaden facet im nie pasuje

Kobietom podoba się coraz mniej mężczyzn i te zjawisko będzie postępować. One same już robią analizy czemu mężczyźni nie spełniają ich wysokich wymagań. Problemem jest to, że one siebie przeceniają, a desperaci je utwierdzają w tym, że są wyjątkowe i fizycznie i z charakteru i bosko inteligentne.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 21.01.2021, 12:41:39
  • 389
  • #
    tinder
  • #
    badoo
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    przegryw
  • #
    stulejacontent
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
wardenga
wardenga
wardenga 05.01.2021, 13:57:26
  • 29
Mężczyzna ma niższy status, niż kobieta w społeczeństwie. Jego problemy i potrzeby są mniej ważne. Jeśli jest ofiarą - wyśmiewa się go. Jeśli kobieta jest ofiarą - współczuje się jej i buduje programy pomocowe.

Dzięki internetowi kobiety dostają największą uwagę i ilość komplementów w dziejach historii. To powoduje, że wielu mężczyzn nie docenia się i poniża względem kobiet.

Jest mniej kobiet od mężczyzn w wieku reprodukcyjnym, przez co wielu mężczyzn będzie samotnych nie z
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....D
A.....D
konto usunięte 06.01.2021, 07:46:38
  • 2
@wardenga: pamiętaj że jeszcze może zarabiać na tzipie
  • Odpowiedz

1186

Plaga pantofli, desperatów, kukoldów i spermiarzy

Pokaż treści 18+

Plaga pantofli, desperatów, kukoldów i spermiarzy

Zauważamy, że jest coraz więcej takich mężczyzn. Jakie są tego powody? Wyższy testosteron i wyższe libido, niedobór kobiet na rynku, wysokie wymagania kobiet, niski status mężczyzn w społeczeństwie, przywileje dla kobiet i ich rządzenie w związkach? Na te pytania odpowie ten artykuł.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 05.01.2021, 13:53:10
  • 655
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    zwiazki
  • #
    przegryw
  • #
    stulejacontent
  • #
    bekaztwitterowychjulek
  • #
    p0lka
wardenga
wardenga
wardenga 22.12.2020, 15:09:41
  • 342
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 15:26:29
  • 103
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 15:32:05
  • 73
Że instytucja państwowa będzie ci dowozić niewolnice, żebyś sobie poruchał i nie był samotny?


@wykopyrek: Wystarczy nie utrudniać życia mężczyznom, nie dawać przywilejów i zapomóg socjalnych dla kobiet. Nie pozwalać na propagandę antymęską, feministyczną, nie sprowadzać imigrantów, by tworzyć nadwyżki mężczyzn przez które samotność kwitnie. Coś by się jeszcze znalazło.
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 15:35:33
  • 30
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 15:49:55
  • 14
@ajuto00: Rynek matrymonialny to też rynek nastolatków i młodych ludzi, a nie tylko tych co zakładają rodzinę, z czym ty wyskoczyłeś nie rozumiejąc rozległości rynku. O przyczynach samotności też piszę bardzo wiele, a nie tylko o feminizacji świata. To jeden z wielu czynników. Dlatego zajrzyj do takich tekstów, przerób to, zobaczysz 10-15 czynników, zamiast spłycać to do tego "to ich własna wina". Sam to robisz a kogoś pouczasz, lol.
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 16:00:24
  • 23
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 22:25:34
  • 0
przecież to mężczyźni rządzą światem, to sami zgotowali sobie taki los?


@chwila: Owszem, ale nie wszyscy mężczyźni, nie sprowadzaj tego do każdego chłopa. Jakaś garstka mężczyzn. Poza tym politycy wybierani też przez kobiety w wyborach.

to znaczy, że mężczyźni są jednak niewiele warci skoro nie potrafią nic z tym zrobić i tego zmienić ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@deeprest: Fajnie jest tak poniżać swoją płeć?
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 22:28:08
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
22.12.2020, 22:32:01
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wardenga
wardenga
wardenga
Autor
23.12.2020, 02:28:21
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

508

Twój portfel? Moja sprawa! System redystrybucji pieniędzy mężczyzn do kobiet

Pokaż treści 18+

Twój portfel? Moja sprawa! System redystrybucji pieniędzy mężczyzn do kobiet

Mężczyźni niegdyś utrzymywali kobiety w związkach, teraz utrzymują przez podatki. Odkąd kobiety dostały przywileje dzietność leży, płcie są skonfliktowane, a państwa mają długi. Przeciętni mężczyźni z kolei mają coraz większe problemy na rynku matrymonialnym (vide samotność) m.in z tych powodów.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 22.12.2020, 15:02:12
  • 63
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    redpill
  • #
    przegryw
  • #
    stulejacontent
  • #
    tinder
  • #
    polityka
wardenga
wardenga
wardenga 03.12.2020, 14:10:11
  • 447
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wardenga
wardenga
wardenga
Autor
03.12.2020, 14:23:24
  • 92
@pancerna_piesc_dzieciatka_jezus: Alimenciary nie płacą jeszcze częściej procentowo niż ojcowie, jeśli takowymi zostają. A zostają rzadko bo ojcowie są dyskryminowani w sądach rodzinnych i żeby dostali opiekę nad dzieckiem muszą mieć wielkie szczęście, wiedzę, czy dużo czasu i pieniędzy.

Czemu ojcowie nie płacą
- bo matka odbiera im kontakt z dzieckiem i nie jest karana
- bo często nie zawinili w rozpadzie małżeństwa, a dostają za to karę
- bo matka żąda alimentów
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15
  • Strona 4 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 10.08.2020

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 01.12.2019

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 19.08.2018

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 02.07.2025

    Rocznica
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking