Czy morele.net to poważny sklep, który wie co sprzedaje?
tldr: nie Czyli jak sobie klawiaturę kupowałem...
v01dtec z- #
- #
- #
- #
- #
- 58
- Odpowiedz
tldr: nie Czyli jak sobie klawiaturę kupowałem...
v01dtec ztldr: nie
Taka sytuacja:
Chciałem sobie zamówić klawiaturę Logitech g915
Patrze jest na morele.net
Układ klawiatury - US poziomy Enter-jestem rozpieszczonym i przyzwyczajonym do takiego układu programistą i bardzo mi na tym zależy.
No ale dopytam, bo różne zdjęcia na stronie, w innych sklepach przeważnie europejski układ.
Po krótkiej wymianie wiadomości i screenów ze strony (zaczynam żałować, że nie pokolorowałem różnymi kredkami, oraz wątpić w ten świat), ale udaje mi się uzyskać info, że sprzedają "jak na pierwszym zdjęciu" czyli z poziomym enterem.
No to yupi-zamawiam-nie muszę po klawiaturę jechać do USA-jak how sweet ;)
W poniedziałek wchodzę sprawdzić jak tam status i o cholera. Ktoś zmienił pierwsze zdjęcie na z pionowym enterem.
No to wysyłam jeszcze raz zapytanie wtf i czy na pewno dostanę z poziomym. Dostaję kolejną lakoniczną wiadomość, że tak.
Możecie już się domyślić jaką klawiaturę właśnie odebrałem...
Screeny rozmów.
Komentarze (58)
najlepsze
Człowieku, nie kupuj broń boże tequili bo bilety do Meksyku są drogie.
Idąc tą logiką trzebaby chyba nic nie kupować, albo zamawiać bezpośrednio od dystrybutora - ale wtedy dystrybutor byłby tym złym xD
I na tym przygodę należało zakończyć z morele.net ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A to chyba nawet macałem w MM i .. Razery czułem lepiej.
Komentarz usunięty przez moderatora
Fakt że w materiale niżej ona układy występują naprzemiennie powinno dać do myślenia że nie precyzuje żadnego, a decydujące
@Razi91: może ja to źle opisałem, ale oni po zapewnieniach wysłali inny niż w tych zapewnieniach i na zdjęciach w międzyczasie podmieniając zdjęcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
do Biura Reklamacji napisałem pytanie co zamierzacie z tym robić 2h temu-zero odpowiedzi. Jak zamierzacie zwracać pieniądze to bym jeszcze zdążył kupić inną gdzie indziej i może w poniedziałek by doszła - ale nie wiem czy nie zamierzacie się chromolić ze sprowadzaniem nowej-a po co mi dwie klwiatury po 800pln?
No, ale po co odpowiadać-przecież możecie ukarać klienta 14 dniami czekania na odpowiedz na reklamację za to, że ośmielił się u Was kupić i mieć żal. Nie?
Przykro ci? Guzik ci przykro-pozorujesz tylko zainteresowanie sprawą. Na szczęście jest
To chyba jeszcze z tydzień nie będę miał nowej klawiatury ( ͡° ʖ̯ ͡°)