Aktywne Wpisy
jmuhha +1648
Wszystkich plusujących zawołam o 8 za rok. Zobaczymy za 12 miesięcy, kto równie jest rannym ptaszkiem po sylwestrze jak my dziś. (A tym samym jesteśmy lepsi od śpiących do 12!)
Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli jesteś wołany, polubiłeś ten wpis: https://wykop.pl/wpis/69793411/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-8-za-rok-zobaczym
2022:
https://wykop.pl/wpis/62818075/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-8-za-rok-zobaczym
2021: https://www.wykop.pl/wpis/54608717/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-7-za-rok-zobaczymy
Edycja trzy lata temu: https://www.wykop.pl/wpis/46483571/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-7-za-rok-zobaczym/
Dziś również mija moja 14 rocznica założenia konta na wypoku (
Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli jesteś wołany, polubiłeś ten wpis: https://wykop.pl/wpis/69793411/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-8-za-rok-zobaczym
2022:
https://wykop.pl/wpis/62818075/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-8-za-rok-zobaczym
2021: https://www.wykop.pl/wpis/54608717/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-7-za-rok-zobaczymy
Edycja trzy lata temu: https://www.wykop.pl/wpis/46483571/wszystkich-plusujacych-zawolam-o-7-za-rok-zobaczym/
Dziś również mija moja 14 rocznica założenia konta na wypoku (
algus +251
#dziendobry ! Jak co roku zapraszam na podsumowanie mojego zeszłego roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#sylwesterzwykopem #heheszki
#sylwesterzwykopem #heheszki
GIF
Taki system ma rację bytu? Dodalibyście jakieś opcje?
Postęp prac (wolny, ale zawsze) będę przedstawiał na twitterze, więc jak ktoś jest zainteresowany, to zapraszam bardzo:
Twitterek
#gamedev #unity3d #unity
@SirSajko Nie, nie planuję dodawania JS. Przynajmniej nie w tej chwili.
To jak wyglądają ruchy ułożone przy pomocy systemu możesz zobaczyć tu:
TU
https://gafferongames.com/post/fix_your_timestep/
Załóżmy taki pseudo kod:
Epic2DEngine engine;
engine.addSomeCurvesAndPathsAndOtherData();
var framesPerSecond = 60;
var deltatime_seconds = 1/framesPerSecond;
var deltatime_ms = 1000/framesPerSecond;
runEvery(deltatime_ms, function() { //dba o to by co x ms wykonywała się funkcja, włącznie z akumulacją wywołań w przypadku laga
engine.step(deltatime_seconds);
});
/// a teraz krótki rzut okiem na engine.step:
engine.step = function(dt) {
SomePosition.x = SomeVelocity.x *
System oparty jest na fixed timestepie. Założyłem że ruchome obiekty najczęściej będą jakimiś platformami, a więc obiektami fizycznymi, a dla takich zalecana jest stała wartość kroku.
Da się zadać z góry w jakim czasie ma obiekt przebyć ten odcinek?
jak TAK to:
Czy da się ustawić aby przez cały ten odcinek, obiekt cały czas przyspieszał a i tak dotarł w zadanym czasie?
jak TAK to:
Działa w 3d?
jak NIE to:
czy zadziała w 3d, ale tylko z 2ma punktami czyli prosta linia?
jak TAK to:
Jest
TAK,
TAK,
NIE WIEM, postaram się sprawdzić ;p
można potestować, odezwij się na priv