Wpis z mikrobloga

Ziomki siedzące w #unity3d i #gamedev. Pytanie o wydajność.

Moja nowa gra ma w tym momencie ~700 iteracji pętli for (w najgorszym przypadku wszystkie w jednym wywołaniu Update()).
Każda iteracja to działania na intach (nic skomplikowanego) + raz na jakiś czas i usuwanie obiektów gry.
Próbuję to optymalizować jak się da, ale wydaje mi się, że ciężko będzie zejść poniżej tego.

Na kompie ciężko mi stwierdzić, czy wydajność na telefonie będzie problemem (albo czy nie będzie za bardzo żarło baterii). Da się w ogóle określić przy jakiej ilości może pojawić się problem z wydajnością?
  • 8
Dla tego gry na iOS wychodzą lepiej zoptymalizowane niż na Androida. Nigdy nie wiesz jak na innym telefonie będzie działać. Jak zrobisz development build to jest możliwość podpatrzenia profilera z danymi bezpośrednio z telefonu, a nie z edytora (po sieci trzeba się jakoś połączyć, musiał byś sobie doszukać)