Aktywne Wpisy
Napalone_Okno +74
Dzisiaj jest 31 Sierpnia są moje urodziny 21sze. Jak do tej pory życzenia dostałem tylko od was koljedzy. Dziękuję. Dla chłopa to wiele znaczy... Nikt w realu mi życzeń nie złożył jak narazie. Pewnie jutro rodzice złoża życzenia jak wstanę. Oby ten dzień był dobry dla chłopa. A teraz idę spać. Aby naładować baterie. #przegryw #urodziny #niewiemjaktootagowac #apustaja
Menosas +6
#famemma
Ale niektórzy są śmieszni tutaj. Serio was tak boli ta sytuacja z Szeligą? Internet się zesr*ł bo jakiś typ walczący w fame związał się z żoną swojego trenera, który niestety stał się warzywem. Tragedia, bez wątpienia, ale drodzy wykopki, postawcie się, albo spróbujcie postawić na miejscu Szeligi i żony trenera. Jeśli mózg trenera, jest już nieodwracalnie zniszczony, to wiecie, że tego nie da się cofnąć? Funkcje życiowe mogą być zachowane latami,
Ale niektórzy są śmieszni tutaj. Serio was tak boli ta sytuacja z Szeligą? Internet się zesr*ł bo jakiś typ walczący w fame związał się z żoną swojego trenera, który niestety stał się warzywem. Tragedia, bez wątpienia, ale drodzy wykopki, postawcie się, albo spróbujcie postawić na miejscu Szeligi i żony trenera. Jeśli mózg trenera, jest już nieodwracalnie zniszczony, to wiecie, że tego nie da się cofnąć? Funkcje życiowe mogą być zachowane latami,
#gamedev #naukaprogramowania
@mielcarz-eu: ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ jak to się wydarzyło...
Tutaj krótko opisane kilka wzorców : http://www.habrador.com/tutorials/programming-patterns/
Jak byś znalazł coś interesującego to wołaj :)
To jest w porządku, mimo że przykłady są w C++.
@Kiv: To opanuj najpierw bardzo dobrze podstawy obiektowości, zasady SOLID, itp.
Bo same wzorce nie pomogą, zakładam, że niektórych z nich już używasz od dawna, nie wiedząc nawet o tym. A nie ma nic
Komentarz usunięty przez autora
Już było ale na początek dobre habrador.com/tutorials/programming-patterns/
Na czym się warto skupić według mnie:
- nie używaj mocno paradygmatów programowania obiektowego. Unity bazuje na komponentach i tego się trzymaj. Jeżeli chcesz rozszerzyć funkcjonalność czegoś to zastanów się czy to nie mógłby być kolejny komponent zamiast dziedziczenia albo interfejsu.
- naucz się eventów i korzystaj z nich często. Dzięki temu nie będziesz musiał dawać zbędnych referencji do obiektów, które powinny wywołać