Wpis z mikrobloga

Hej, opublikowałem wczoraj moją pierwszą gre na androida. Ktoś chętny, żeby mi co nieco doradzić? Chciałbym też poznać chociaż kilka opinii, bo gry jeszcze nikomu nie pokazywałem. Nie jest to jakiś zaawansowany projekt, ale startowałem z zerową znajomością tworzenia gier. Gre tworzyłem przez całe wakacje.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jackowiak.bubbles

PS. W ustawieniach jest nieoznakowany switch, do pokazywania fps. Nie zapomnijcie też skalibrować akcelerometru :)
#gamedev #programowanie #android #androiddev #unity3d
Pobierz
źródło: comment_UuPVbXu0kULUsfr0uCY2NJ8hk5e94E9O.jpg
  • 17
@Beefy_Malibu_Doctor:
1. Zmień tytuł. W markecie jest tryliard gier bąbelkowych i przez szukajkę praktycznie jest niemożliwe, aby na Ciebie trafić
2. "Test, test, test, test, test, test, test, test, test, test, test, test, test, test, test, test." - Serio?
3. Brakuje mi odliczanie np 3,2,1 tak aby móc uspokoić telefon i od razu nie przegrać. Najlepiej było by dorobić jakąś aree do skalibrowania kulki tak aby na spokojnie zacząć grać
@Beefy_Malibu_Doctor pogralem chwilę. Ogólnie fajne i przyjemne, chociaż nie lubię gier wykorzystujących acelometer :) kilka uwag :
-kliknięcie w zaznaczony level powinno działać jak start
-nie ma żadnych opisów na górnej belce w trakcie gry (nie wiadomo co co znaczy)
-sama belka odstaje jakością od reszty ui
-fajny pomysł z tym że kulka obija się o ui
-po wzięciu give up i powrocie do menu znowu jako ostatni level mam ten poddany,