Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko251
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
kdgc
kdgc

kdgc

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 11172
  • Znaleziska 1197
  • Mikroblog 9975
  • Obserwujący 39
  • Obserwowane 12
OskariuszKonduktorski
OskariuszKonduktorski
23.08.2024, 11:26:35
  • 2
To the moon ( ͡€ ͜ʖ ͡€)

#gielda
OskariuszKonduktorski - To the moon ( ͡€ ͜ʖ ͡€)

#gielda

źródło: image

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 23.08.2024, 12:10:09 via Wykop
  • 1
@OskariuszKonduktorski:
kdgc - @OskariuszKonduktorski:

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Vite
Vite
22.08.2024, 17:48:34
  • 4
Witam,
Kiedys jakis wykopek wstawil research paper ktore badalo korelacje pomiedzy cena mieszkania/podaza a zewnetrznymi czynnikami(doplaty, budownictwo spoleczne/socjalne, interest rates).

Wyszlo z tego ze kazdy rodzaj doplat zwiekszal ceny, a jedynym sposobem na wieksza podaz + mniejsza cene bylo budownictwo spoleczne/socjalne.

Ma ktos gdzies ten link do niego zapisany?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 22.08.2024, 18:05:28 via Wykop
  • 8
@Vite: https://www.idunn.no/doi/10.18261/tfb.6.1.2
kdgc - @Vite: https://www.idunn.no/doi/10.18261/tfb.6.1.2

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 22.08.2024, 19:00:13 via Wykop
  • 2
@ossprime: Wiadomo, który: dopłaty do kredytów i zoptymalizują dodatkowo dopłatami do czynszów. To się nazywa odpowiedzialna polityka mieszkaniowa(zresztą tylko to mieli w programach) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 22.08.2024, 17:15:06
  • 304
#nieruchomosci

Evil Budex be like ( ͡° ͜ʖ ͡°) #polityka
kdgc - #nieruchomosci

Evil Budex be like ( ͡° ͜ʖ ͡°) #polityka

źródło: image

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc
Autor
22.08.2024, 18:43:56 via Wykop
  • 1
@PanAlbert: Jeszcze waldek p-------ł zajebistym tagiem: #zlodziejstwolegislacyjne

Sama prawda, to jest dokładnie to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc
Autor
22.08.2024, 18:46:43 via Wykop
  • 0
@Kutafonix215: true, miałem zmienić na Evil Budex was like, ale zaspałem i już się nie da ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 22.08.2024, 17:01:23
  • 2
#gielda #heheszki

Co ta giełda dziś wyprawia, ja już przygotowany przeprogramowałem moje zaawansowane algorytmy, a tu taki klops ( ͡° ͜ʖ ͡°)
kdgc - #gielda #heheszki

Co ta giełda dziś wyprawia, ja już przygotowany przeprogram...

źródło: image

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc
Autor
22.08.2024, 17:58:14 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc
Autor
22.08.2024, 18:11:42 via Wykop
  • 3
@KMDZ: teraz na poważnie, jak Cie interesuje algo trading to poczytaj o tym panu:

https://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Simons

i jego fundzie: https://en.wikipedia.org/wiki/Renaissance_Technologies

Prawdziwa Legenda RIP
  • Odpowiedz
Raytuz
Raytuz
Raytuz
22.08.2024, 16:18:32
  • 176
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 22.08.2024, 16:23:29 via Wykop
  • 149
@Raytuz: Waldek jest znany z walki z dopłatami, szczególnie na rynku nieruchomości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
korniku
korniku
korniku
22.08.2024, 13:19:22
  • 2150
Mirki, czy jest jakieś prawo, ktore mowi o tym, w ilu Spolkach mozna zasiadac na raz?
Pytam, poniewaz od lat sledze wymarly rzadowy program "mieszkanie plus", gdzie kazde nowe osiedle (lacznie z tymi, ktore nie powstaly) to nowa spolka, a w kazdej zasiadaja w zarzadzie podobne osoby.
Jest to moze glupie pytanie, ale sa to nominanci z czasow PiSowskich, i logicznie myslac - trudno aby jedna osoba mogla ogarnac prace w kilkudziesieciu
korniku - Mirki, czy jest jakieś prawo, ktore mowi o tym, w ilu Spolkach mozna zasiad...

źródło: temp_file936641796399883311

Pobierz
  • 79
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 22.08.2024, 13:23:24 via Wykop
  • 2063
@korniku: Mam nadzieję, że dobrze pływasz w betonowych butach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
literacyfra123
literacyfra123
21.08.2024, 19:14:40
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 21.08.2024, 19:23:46 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wypopekX
wypopekX
21.08.2024, 14:03:25
  • 3
Powiem tak, krachowców, którzy i tak niczego nie planują kupić tylko czekają na krew i recesję, albo spadkowiczów nastawionych na wtórny jeszcze jakoś tam rozumiem. Mają jakąś tam swoją zbójecką logikę. Ale tych co chcą docelowo kupić #mieszkaniedeweloperskie dla siebie do mieszkania, to już kompletnie nie

Dobra miśki, załóżmy, że wygraliście. Program kredyt 0% został uwalony, wypopekx żre chochlami bigos na uspokojenie (tak naprawdę to nie, ale ta wizja wam chyba
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 21.08.2024, 16:12:14 via Wykop
  • 0
@wypopekX: Nie mówię, że to co napisałeś to jest scenariusz nierealny. Zastanawia mnie tylko 1 rzecz, bo w USA podczas ostatniego okresu spadku affordability stało się coś zupełnie innego:

Why have new homes gotten nicer? One reason might be that as the recession hit, homebuilders focused more heavily on the high-end housing market where buyers were less affected by the economic downturn. Since then, rising construction costs, labor shortages, and
  • Odpowiedz
wuwuzela1
wuwuzela1
21.08.2024, 14:57:56
  • 8
W odniesieniu do tego wpisu, niestety ale Deweloperska TrolloTytutka mnie zablokowała.
https://wykop.pl/wpis/77754039/najsmieszniej-jest-kiedy-micki-wyzywa-innych-od-no#271957031

@kdgc:
Zdrowy rynek podaża za cyklem koniunkturalnym w gospodarce a więc ma także faze przegrzania i faze korekty ( wysokie stopy)
Rynek na którym cały czas źre bo cały czas są niskie lub zerowe stopy % nie
@kdgc +39
@wypopekX:

Przykłady daję na podstawie USA bo tym się zajmuje i tam mam dane, research itp, ale ekonomia(nie licząc kruczków z reverse currency działa z grubsza tak samo wszędzie) także proszę o zrozumienie.
Pierwsza sprawa zgodnie z badaniami robionymi przez BIS komponenty ostatniej inflacji to około 40%
więcej
wuwuzela1 - W odniesieniu do tego wpisu, niestety ale Deweloperska TrolloTytutka mnie...

źródło: 6001b23c825f0e580c5a9c8cf36897a14ddc6886b9a741669426f82b8995112a

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 21.08.2024, 15:52:27 via Wykop
  • 2
@wuwuzela1: Zgadzam się, użyłem złego słowa. Lepiej to nazwać wydolny, posiadający potencjał itp. (A czy ten potencjał powstał na skutek działań patologicznych to inna sprawa).
  • Odpowiedz
wizytaKomornika
wizytaKomornika
21.08.2024, 08:50:16
  • 4
Gdyby ktoś się jeszcze zastanawiał, jak skończyłoby się głosowanie w sejmie.

Piotr Uściński (PiS):

– Miał być nowy projekt kredytów oferowanych przez Ministerstwo Rozwoju, ale koalicja się nie może dogadać. Jako Prawo i Sprawiedliwość bylibyśmy w stanie poprzeć ten projekt, który jest gotowy, który przygotowało Ministerstwo Rozwoju. On jest inny niż nasz projekt, niż nasza ustawa, ale spełnia bardzo podobne funkcje i należy go przyjąć. Tyle, że oni się nie mogą ze sobą
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 21.08.2024, 08:58:44 via Wykop
  • 1
@wizytaKomornika: Ten to akurat był Ministrem w MRiT to mocno sparametryzowany. Wiceszef w PiS Marcin Ociepa mówił, że głównie te gagatki co się otarli o MRiT są za, ale ogólnie to nie jest takie zero jedynkowe, że cały PiS jest za.
  • Odpowiedz
wypopekX
wypopekX
18.08.2024, 15:30:08
  • 4
Najśmieszniej jest kiedy micki wyzywa innych od "nosaczy" xD

Ubernosacz, który jest w stanie latami szitpostować licząc, że choć minimalnie zbije w ten sposób cenę

Nie doczekasz się nosaczu, nie doczekasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#nieruchomosci
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 18.08.2024, 15:51:00 via Android
  • 15
@wypopekX zdecydujesz się w końcu czy straszysz nas recesją czy napędzasz fomo na rynkowy boom? Bo każdy kto ma pojęcie o tematach ekonomicznych, o których piszesz to widzi, że zaprzeczasz sam sobie w kółko. O jakim cyklu piszesz przecież polski rynek nieruchomości jest acykliczny? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 18.08.2024, 17:07:53 via Wykop
  • 39
@wypopekX:

Przykłady daję na podstawie USA bo tym się zajmuje i tam mam dane, research itp, ale ekonomia(nie licząc kruczków z reverse currency działa z grubsza tak samo wszędzie) także proszę o zrozumienie.
Pierwsza sprawa zgodnie z badaniami robionymi przez BIS komponenty ostatniej inflacji to około 40% szok podażowy(covid, łańcuchy dostaw itp), około 60% nadmierna stymulacja monetarna i fiskalna popytu(odpowiedź na covid). W takich warunkach nie będzie możliwości szybkiego obniżania stóp
kdgc - @wypopekX: 

Przykłady daję na podstawie USA bo tym się zajmuje i tam mam dane...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 18.08.2024, 17:46:17 via Wykop
  • 7
@kdgc: @wypopekX zapraszam do dyskusji, bo ja się na rynku obligacji znam, ale Ty się napewno lepiej znasz na deweloperce, w związku z tym, możemy się czegoś od siebie nauczyć. Sytuacja jest taka, że w tym momencie najwięksi spece nie wiedzą co będzie, a information is power to może pozwoli to i mi i Tobie lepiej się pozycjonować na przyszłość. Dziś już raczej nie odpiszę więcej bo mi się
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 18.08.2024, 19:38:19 via Wykop
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 08:17:28 via Wykop
  • 8
@pysznewpierdalator: Nie, ten wskaźnik jest na prawdę bardzo ciekawy i rozbudowany i koszty kredytu mają tam ogromne znaczenie.
kdgc - @pysznewpierdalator: Nie, ten wskaźnik jest na prawdę bardzo ciekawy i rozbudo...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 20.08.2024, 14:10:46 via Wykop
  • 10
@wypopekX:

Ogólnie to na podstawie matematycznego modelu Augmented DiPasquale-Wheaton Framework(obczaj sobie, bo ten model też dowodzi, że dopłaty zwiększają podaż, co niektórzy zupełnie negują ale niestety z modelu wynika, że wzrost cen jest znacznie większy niż wzrost podaży)
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 21.08.2024, 08:25:18 via Wykop
  • 0
@the_good_guy: Niestety słaby jestem z polskiego rynku. W USA jest to bardzo jasno rozróżnione i możliwe do segmentacji. W Polsce nie wiem, poszukam kiedyś jak bedę miał więcej czasu. Może być tak jak mówisz, ale trzeba zweryfikować.
  • Odpowiedz
pysznewpierdalator
pysznewpierdalator
20.08.2024, 22:05:48
  • 3
#nieruchomosci #gielda

I ja mu wtedy mówię: "chvj z tego będzie, a nie recesja"
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 20.08.2024, 22:15:39 via Wykop
  • 2
@pysznewpierdalator: jak to mówią the jury is still out. Ciekawy wykres w odniesieniu do Beveridge curve.
kdgc - @pysznewpierdalator: jak to mówią the jury is still out. Ciekawy wykres w odni...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 20.08.2024, 22:24:26 via Wykop
  • 6
@pysznewpierdalator: Zignoruj covid, to rozwaliło ostatnio wszystkie wykresy. W Beveridge curve od pewnego momentu jak liczba ofert pracy spadnie odpowienio nisko, to bezrobocie zaczyna rosnąć nieliniowo. Co jest w sumie logiczne. Ten wykres może wskazywać, że zbliżamy się do tego miesjca, a później masz dynamikę jak u Hemingwaya. "How did you go bankrupt? Two ways. Gradually, then suddenly." Ale obecny konsensus jest, że ciągle nie wiadomo co będzie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 21.08.2024, 08:00:40 via Wykop
  • 1
@HansLanda88: Mam dzis starasznie zawalony dzień, to wybacz którką odpowiedź. Jeśli chodzi o kruczki to obczaj wpisy tego Pana :
https://x.com/LysanderFalk/status/1825984403455070535
https://x.com/LysanderFalk/status/1824921264806662275

i inne w temacie.

O dalszej ścieżce podyskutujemy. To jak nie zapomne to wróce do tego.
kdgc - @HansLanda88: Mam dzis starasznie zawalony dzień, to wybacz którką odpowiedź. ...
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911
21.08.2024, 07:19:02
  • 45
#nieruchomosci @Yuri_Yslin opublikował wczoraj link do ciekawych wpisów @kdgc (https://wykop.pl/wpis/77754039/najsmieszniej-jest-kiedy-micki-wyzywa-innych-od-no#271957031 ), moim zdaniem jego analiza jest na tyle interesująca że warto zrobić krótkie streszczenie (własnymi słowami):

1. Inflacja Covidowa to było w 40% zerwane łańcuchy i deglobalizacja, w 60% nadmierna stymulacja monetarna i fiskalna
2. Bez recesji w USA stopy nie będą obniżane w sposób znaczący, nie wrócą wtedy do czasów przed-covidowych, ale raczej w okolice 3.0-3.5 (czyli
@kdgc +39
@wypopekX:

Przykłady daję na podstawie USA bo tym się zajmuje i tam mam dane, research itp, ale ekonomia(nie licząc kruczków z reverse currency działa z grubsza tak samo wszędzie) także proszę o zrozumienie.
Pierwsza sprawa zgodnie z badaniami robionymi przez BIS komponenty ostatniej inflacji to około 40%
więcej
jacos911 - #nieruchomosci @Yuri_Yslin opublikował wczoraj link do ciekawych wpisów @k...

źródło: tabelka

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 21.08.2024, 07:36:05 via Wykop
  • 8
@jacos911: Ta tabela bardzo dobrze pokazuje jak dramatycznie słabe jest w tym momencie affordability. Zbliżony wskaźnik liczy w Polsce Związek Banków Polskich: https://www.zbp.pl/raporty-i-publikacje/raporty-cykliczne/raport-amron-sarfin

Problem jest ekstremalnie trudny do rozwiązania, ale nie bójcie się rząd na pewno rozwiąże to w sposób dobry dla obywatela. Przykłady kolejnych genialnych pomysłów na rozwiązanie problemu affordability z USA:

Housing market affordability is so cooked that 40-year mortgages are gaining traction

"A 40-year mortgage would lower monthly payments by
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 20.08.2024, 14:55:17
  • 4
#gielda #ekonomia

Te dwa wykresy to najmocniejszy argument przeciwko scenariuszowi hard landing jaki spotkałem. Co myslicie? Czy tym razem trigger, będzie zupełnie unikalny?

@151346136
kdgc - #gielda #ekonomia

Te dwa wykresy to najmocniejszy argument przeciwko scenariu...

źródło: image

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1.....6
konto usunięte 20.08.2024, 16:04:47 via Wypiek
  • 3
@kdgc to że nie ma żadnego ryzyka systemowego, że banki są bardzo zdrowe, że zarówno konsument jak i firmy są nisko zlewarowane to każdy wie.
Nikt nie stawia na taki event jak 2008

Ale normalna recesja gdzie rośnie bezrobocie i spada konsumpcja i zyski firm jak najbardziej może się wydarzyć. Jak i odpływ kapitału z rynków i spadki.

Nie będzie
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911
21.08.2024, 07:40:49 via Wykop
  • 0
@kdgc: Z jednej strony wydaje się że "tym razem będzie inaczej", jednak wystrzał inflacji w czasie Covidu pokazał, że ekonomia się nie zmieniła i jeżeli bardzo dużo wydrukujesz będziesz mieć bardzo dużą inflację, która dodatkowo się nakręca. W drugą stronę powinno to działać podobnie, jeżeli podniesiesz stopy, w końcu powinna przyjść recesja, wydaje mi się jednak że jak w czasie Covidu inflacja wystrzeliła z opóźnieniem bo ludzie nie wiedzieli co
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 20.08.2024, 08:19:20
  • 16
#nieruchomosci

Comparing Two House-Price Booms

https://www.clevelandfed.org/publications/economic-commentary/2024/ec-202404-comparing-two-house-price-booms

Dodaje
kdgc - #nieruchomosci

Comparing Two House-Price Booms

https://www.clevelandfed.org/...

źródło: image

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc
Autor
20.08.2024, 08:31:21 via Wykop
  • 2
@Tagliacozzo: Domki ~70% Wielorodzinne ~30%. Chociaż ostatnio trend jest na mocniejsze stawianie na multifamily.
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc
Autor
20.08.2024, 08:45:30 via Wykop
  • 2
@lecho182: to prawda ale nie do tego stopnia, żeby główne mechaniki i techniki podmiotów na rynku uległy drastycznej zmianie. Nie da się tego przenosić 1 do 1 ale rynek z grubsza działa tak samo. A na pewno tak samo działa naganianie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc
Autor
20.08.2024, 08:55:04 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc
Autor
20.08.2024, 09:41:18 via Wykop
  • 2
@pysznewpierdalator: Tak, zgadzam się. Ale znamiona bańki są mocne, nie aż takie, ale mocne i tak. Ale jak widzisz FED nie neguje scenariusza spadkowego. Sytuacja fundamentalna tego nie wyklucza, pomimo, że w mediach jest absolutnie pchana narracja, że jest to niemożliwe. Moim zdaniem poziom i dynamika spadków jest zależna od potencjału rozlania się na reszte systemu. Bardzo trudno jest mieć nominalne spadki cen nieruchomości bez problemów bankowych(szczególnie problemów z zabezpieczeniem
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc
Autor
20.08.2024, 10:23:00 via Wykop
  • 1
@pysznewpierdalator co do Polski to myśle, że zakładając wolny rynek(bardzo odważne założenie) cofnięcie części spekulacyjnej rajdu bk2(sama spekulacja związana z nagłą nadwyżką popytu nad podażą z uwzględnieniem inflacji) jest możliwa. Ale wątpie, żeby władza do tego chciała dopuścić.
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc
Autor
20.08.2024, 12:00:02 via Wykop
  • 0
@OskariuszKonduktorski: Zgadzam się co do mechanizmu. Ale nie jestem pewny co do tego zadłużenia, bo to, że rośnie to w obecnym trybie działania gospodarki opartej na długu to wiadomo, nawet w stosunku do GDP, ale zobacz na te dwa wykresy. Bardzo mnie one bolą i nad nimi myślę. Co o nich myslisz?
kdgc - @OskariuszKonduktorski: Zgadzam się co do mechanizmu. Ale nie jestem pewny co ...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
tom-ek12333
tom-ek12333
19.08.2024, 18:24:17
  • 1
#gielda Dla wszystkich którzy zastanawiają się co dalej z dolarem to powiem, że nie ma tu już poniżej jakiegoś jasnego miejsca, poza 200 miesięczną średnią na 3,54. Na dolarze już jest sentyment zły. Zawsze wtedy się trudno kupuje lub trzyma.

To tak jak z dolarem po 5zł. Dzwoni do mnie kumpel, że ma 60 000 pln do wymiany ale w kantorach nie ma dolarów i co zrobić? Wtedy mu mówię
tom-ek12333 - #gielda Dla wszystkich którzy zastanawiają się co dalej z dolarem to po...

źródło: obraz

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 18:30:41 via Wykop
  • 0
@tom-ek12333: wycena z grubsza odpowiada rate differentials na głównych crossach, moim zdaniem range(chyba, że dostaniemy super mocny negative suprise w USA, a reszta stabilnie coś jak ostatnio przy NFP).
kdgc - @tom-ek12333: wycena z grubsza odpowiada rate differentials na głównych crossa...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 19:05:09 via Wykop
  • 0
@151346136: Wiadomo, że się patrzy na wszystko to co powiedziałeś + warianty z real rates. Dla łamania ważnych poziomów lubie patrzyć na ten spread bo 10Y to jest jednak benchmark, który wchodzi w masę różnych finansowych rzeczy i jest mniej wrażliwy na krótkookresowe ruchy i bardziej może wskazywać ogólny kierunek bardziej oparty na fundamentach całej gospodarki z mniejsza wrażliwością na monpol. Tutaj dodatkowo ciekawa sytuacja bo dla 4 najważniejszych crossów
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 19:25:14 via Wykop
  • 1
@tom-ek12333: w kwestii dedolaryzacji, wiedz jedno, zawszę jak będzie zajebiście głośna narracja, że dollar upada, traci status reserve currency bo teraz iran z chinami będzie się rozliczał w kozach czy inne waluty BRICS zdominują bla bla to się ładuj w dollara po same kule. To jest jedna z największych bzdur finansowych jaka krąży. Przemodelowanie sytemu na inną reserve currency albo wiele innych mniejszych zajmie 50 lat ( ͡° ͜
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 19:31:08 via Wykop
  • 0
Temu wykresowi z rate differentials to się będę musiał przyjrzeć jutro bo dziś to już po piwku. Samo jeszcze 10 year rate differential to bym zrozumiał ale tam jeszcze jest "vs USA".


@tom-ek12333: Tu nie ma nic skomplikowanego różnice rentowności obligacji tutaj np. 10 letnich pomiedzy X a USA.
Np: dla Niemiec:

US10Y-DE10Y zestawione z EURUSD(odpowiednio inverted)
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 20:17:07 via Wykop
  • 0
@151346136: tu bywa różnie, standardowy driver jest taki jak mówisz, ale driverów jest zawsze więcej i czasem sztuka polega na tym, żeby zgadnąć jaki będzie dominujący. Np. kilka lat temu miałeś ceny gazu(i prognozy zapełnienia magazynów gazu) jako jeden z głównych driverów na EURUSD co było ekstremalnie ciekawe. Przy ostatniej akcji z obudzeniem się bond vigilantes po akcji z QRA głównym driverem przez chwilę był wlaśnie rate differentials na długim
  • Odpowiedz
onufry_zagloba
onufry_zagloba
19.08.2024, 18:52:37
  • 2
@pastaowujkufoliarzu
@Tiab
@wypopekX
@pysznewpierdalator

A ty po ilu multikontach się uśmiechniesz? ( ͡º ͜ʖ͡º)
#nieruchomosci
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 19:45:51 via Wykop
  • 3
@onufry_zagloba: Masz w razie czego może się przydać(a jak już zrobiłem takie gównienko to niech się do czegoś przyda) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
kdgc - @onufry_zagloba: Masz w razie czego może się przydać(a jak już zrobiłem takie ...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
kdgc
kdgc
kdgc 19.08.2024, 12:34:05
  • 2
#gielda

https://x.com/zerohedge/status/1825248254893953351

Nie dajcie się w-----ć grubasom ;) na środowe rewizje NFP. Bo już widzę, że ZeroHedge wieszczy koniec świata jak zwykle.

Tutaj znowu wchodzą kruczki z imigracją i Jobless Claims. Jak po tych wynikach będzie dip, to moim zdaniem dobry fade i trzeba kupować na szybki trade.
kdgc - #gielda

https://x.com/zerohedge/status/1825248254893953351

Nie dajcie się w-...

źródło: image

Pobierz
kdgc - #gielda

https://x.com/zerohedge/status/1825248254893953351

Nie dajcie się w-...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kdgc
kdgc
kdgc
Autor
19.08.2024, 19:31:52 via Wykop
  • 0
@151346136: Zakładam, że widziałeś doxing twórcy ZeroHedge?

https://x.com/P_Kallioniemi/status/1646817793776529408
kdgc - @151346136: Zakładam, że widziałeś doxing twórcy ZeroHedge?

https://x.com/P_K...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
  • Strona 6 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 25.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 14.01.2024

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.06.2024

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking